Prodej automobilů a motocyklů v ČR za tři čtvrtletí 2002

Do 30. 9. 2002 bylo prodáno celkem 108 121 osobních aut, což je o 4,5 % méně než ve stejném období roku minulého.

     

První je značka Škoda s prodejem 55 190 osobních vozů, čímž dosáhla podíl 51 % na našem trhu, avšak oproti stejnému období roku minulého poklesl prodej vozů Škoda o 6 121 vozů. Následuje Renault (6 703), Peugeot (6 249), VW (5 616), Opel (4 432), Citroen (3 500), Ford (3 322) a dalších 38 značek, jejichž celkový prodej byl pod 2 500 osobních automobilů. .


     Užitkových vozů bylo prodáno 9 597, což je oproti stejného období minulého roku o 11,8 % méně. V prodeji užitkových vozů obsadil Ford s prodejem 1 895 vozů první místo a docílil tak téměř podíl 20 % na trhu. Následuje VW (1 612), Renault (897), Mercedes (798), Peugeot (728), Citroën (614), Škoda (521) a dalších 26 značek, jejichž prodej byl pod 500 užitkových automobilů. .


     Nákladních automobilů bylo prodáno celkem 4 877, což je o 326 (o 7,2 %) více než za srovnatelné období minulého roku. Nejvyšší prodej dosáhlo Iveco (748), Mercedes (739), následuje RVI (699), DAF (615), MAN (555), Avia (470), Volvo (440) atd. Autobusů bylo prodáno 522, vzhledem k nutnosti obnovy vozidlového parku autobusů, je tento počet velmi nízký a nedostačující. Nejvíce autobusů prodala značka Karosa (292) následována značkou SOR Libchavy (111) atd.


     Celkem bylo prodáno 11 622 motocyklů, což je o 3 293 (o 39,5 %) více než za srovnatelné období minulého roku. Mopédů a motocyklů s obsahem do 50 ccm se prodalo 7 177 (62 %), nad 50 ccm 4 445 motocyklů. Nejvyšší prodej nad 50 ccm docílila značka Yamaha (1 101), následována Hondou (941), Suzuki (366), Siamoto (318) atd. Do 50 ccm první místo v prodeji obsadila značka Hero (1 714), následována značkou Manet/Korado (1 524), Kentoya (876), Peugeot (801) atd.      

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...