Pro společnost Autocentrum ESA byl červenec 2014 nejúspěšnějším měsícem v celé její historii

Během tohoto měsíce bylo prodáno 975 automobilů, což je meziroční nárůst o plných 9 %, v porovnání s měsícem červnem 2014 pak jde o nárůst 6,2 %.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA zdůrazňuje:

„Letní měsíce nebývají nikdy nejsilnější, přesto se nám podařilo právě v tomto období realizovat rekordní prodeje. Pozitivně se projevila především optimalizace skladových zásob a navýšení počtu prodávaných vozidel v našich mimopražských autocentrech, tedy v Pardubicích a v Brně. Meziměsíční nárůsty prodejů v těchto pobočkách činily 9,5 % resp. 7,2 %“. Podle Foltýna se na rekordním obchodním výsledku projevila také schopnost firmy pružně reagovat na cenovou situaci na trhu a široké portfolio finančních produktů včetně velice úspěšného produktu „Úvěr bez přeplatku“ v rámci kterého lze financovat vybraná vozidla s úrokem 0 %. „Denně máme v nabídce přibližně 50 vozidel, která lze tímto úvěrem financovat. Na celkovém prodejním výsledku se to samozřejmě projevilo velice pozitivně“, říká k tomu Foltýn.

Tradičně nejprodávanější značkou byla domácí Škoda (277 ks)

– následovaná značkami Ford (136 ks), Volkswagen (111 ks), Renault (65 ks) a Opel (56 ks). Z barev byla nejžádanější šedá metalíza (176 ks), dále pak stříbrná metalíza (132 ks), modrá metalíza (97 ks), černá metalíza (95 ks) a červená pastelová barva (69 ks). Oblíbená bílá barva, která vede současným prodejům nových automobilů, se ještě do nejoblíbenějších barev mezi ojetinami neprobojovala. „Je to způsobeno tím, že bílá barva patří mezi nejoblíbenější teprve v letošním roce“, vysvětluje Foltýn a dodává: „Dle mého názoru bude bílá barva dominovat ojetým vozidlům nejdříve za dva, spíše však za tři roky“.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Oficiální slavnostní otevření digitální laboratoře SEAT

Oficiální slavnostní otevření...

SEAT Metropolis:Lab Barcelona sází ve svých budoucích projektech na autobusy na požádání nebo sdílené cestování po městě. Laboratoř SEAT Metropolis:Lab Barcelona – stoprocentní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...