Pro společnost Autocentrum ESA byl červenec 2014 nejúspěšnějším měsícem v celé její historii

Během tohoto měsíce bylo prodáno 975 automobilů, což je meziroční nárůst o plných 9 %, v porovnání s měsícem červnem 2014 pak jde o nárůst 6,2 %.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA zdůrazňuje:

„Letní měsíce nebývají nikdy nejsilnější, přesto se nám podařilo právě v tomto období realizovat rekordní prodeje. Pozitivně se projevila především optimalizace skladových zásob a navýšení počtu prodávaných vozidel v našich mimopražských autocentrech, tedy v Pardubicích a v Brně. Meziměsíční nárůsty prodejů v těchto pobočkách činily 9,5 % resp. 7,2 %“. Podle Foltýna se na rekordním obchodním výsledku projevila také schopnost firmy pružně reagovat na cenovou situaci na trhu a široké portfolio finančních produktů včetně velice úspěšného produktu „Úvěr bez přeplatku“ v rámci kterého lze financovat vybraná vozidla s úrokem 0 %. „Denně máme v nabídce přibližně 50 vozidel, která lze tímto úvěrem financovat. Na celkovém prodejním výsledku se to samozřejmě projevilo velice pozitivně“, říká k tomu Foltýn.

Tradičně nejprodávanější značkou byla domácí Škoda (277 ks)

– následovaná značkami Ford (136 ks), Volkswagen (111 ks), Renault (65 ks) a Opel (56 ks). Z barev byla nejžádanější šedá metalíza (176 ks), dále pak stříbrná metalíza (132 ks), modrá metalíza (97 ks), černá metalíza (95 ks) a červená pastelová barva (69 ks). Oblíbená bílá barva, která vede současným prodejům nových automobilů, se ještě do nejoblíbenějších barev mezi ojetinami neprobojovala. „Je to způsobeno tím, že bílá barva patří mezi nejoblíbenější teprve v letošním roce“, vysvětluje Foltýn a dodává: „Dle mého názoru bude bílá barva dominovat ojetým vozidlům nejdříve za dva, spíše však za tři roky“.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...