Příznivé čtvrtletí pro Citroën na většině evropských trhů

Jak v osobních vozech, tak i v kategorii lehkých užitkových aut.

Výrazného zlepšení pozic značky došlo v 17 zemích západní Evropy. Trh v této části světa sice vykázal dlouhodobý pokles o 3 %, zatímco podíl Citroënu posílil celkově na 13%. Prodeje za první tři měsíce roku 2003 byly vyšší než ve stejném období roku 2002 (z 6,5 % na 7,5 %). Tento prodejní úspěch je společným dílem všech modelů z modelové řady Citroënu – od C3, přes Berlingo, Xsaru Picasso až po C5 a C8.


Ve Francii je Citroën jednou z mála značek, která rostla. V osobních i užitkových vozech zaznamenala značka nárůst o 5,4%, zatímco francouzský trh klesal o 7,6 %. Podíl Citroënu tak dosáhl 15,6% proti 13,7% v prvním čtvrtletí 2002. V osobních vozech činí podíl značky 14,96 % (loni 13,2 %), modelu C3 se prodalo na 20 000 kusů, C8 si koupilo 2700 francouzů. Ještě významnější podíl má Citroën na trhu užitkových vozů – dosahuje 19,1 % (loni 16,2 %).


Ve Španělsku, kde trh celkově klesá o 4 %, posílil Citroën na 13,3 % (loni 9 %), ve Velké Británii má Citroën podíl 6,1 %. Největšího nárůstu zaznamenala značka v Itálii, kde podíl na trhu vzrostl na 6 %, což proti témuž období roku 2002 představuje zvýšení o plných 87 %!


Na německém trhu je podíl Citroënu stabilní a proti klesající jednoprocentní tendenci trhu celkového představuje 2,1 %. Šestiprocentní posun byl zaznamenán v Belgii a Lucembursku, kde trh prudce padá o 11 %. Podíl značky Citroën tu dosahuje 12,3 %. V Nizozemsku si Citroën připsal sedmiprocentní nárůst prodejů a podíl na trhu 6 % (celkový propad trhu o 4 %).

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...