Premiéra nového seriálu od 14. května v 16 hod. na Discovery Channel: KRIZE BROUKA 2

Jedinečný vzhledem i charakterem…milovaný lidmi každého věku. Vstupte do světa VW Brouka…malého auta s velkým srdcem!

Volkswagen Brouk si stále drží rekord nejprodávanějšího vozu na světě a může se pochlubit největším počtem fanoušků a příznivců široko daleko. Pro jeho jedinečný vzhled a osobitý charakter ho milují lidé každého věku.

Možnosti jeho úprav jsou téměř nekonečné a nadšenci jsou ochotni vynaložit statisíce na restaurování starých modelů nebo tuning. Krize Brouka 2 je příběh o dílně Conora LaGruea, který oživuje tradiční způsob restaurování starých „brouků“ novými nápady. Seriál zachycuje úspěchy i prohry týmu mechaniků, kteří své práci dávají skutečně vše. Někdy sice převládnou emoce, ale ve skutečnosti jde všem o jediné – odvést co nejlepší práci.

A právě tento společný cíl vytváří naprosto jedinečnou atmosféru v dílně, plnou osobitého humoru. Sledujte na Discovery Channel, zda toto bude stačit k zažehnání všech krizi okolo Brouka.

S KÝM SE V GARÁŽI POTKÁTE?

Conor a jeho tým jsou skuteční odborníci na úpravu Brouku a právě díky své reputaci přitahují majitele vozů i závodní stáje z celého světa. Když Conor zrovna nemá plné ruce práce s vozy zákazníků, věnuje se vlastním projektům a tráví stovky hodin tím, že se snaží vdechnout nového ducha starým Broukům. Lidé, kteří vystupují v tomto seriálu, mají nejen obrovské zkušenosti, ale i osobitý charakter – což se samozřejmě odráží na jejich práci.

Conor předělává starou dodávku Volkswagen na model, kterým chce ohromit celou Evropu na Volksworld Show 2007.

Matty Walker – nezkrotný živel, který je v dílně zdrojem napětí i humoru, ale jinak je to geniální automechanik a jeho VW Karmann Ghia z roku 1960 je jedním z nejkrásnějších „výstavních kousků“ v Anglii.

John King – špičkový expert na vozy značky Volkswagen. Jeho nedávno restaurovaná dodávka z roku 1968 se stala vzorem pro další veterány. V současné době pracuje na Broukovi z roku 1954 a investuje do něj všechen svůj volný čas i peníze – chce se s ním totiž zúčastnit akce „Das Drag“ v německém Bitburgu.

Kevo – vždy dobře naladěný kliďas, ochotný kdykoli pomoci. Ovšem na silnici je to ďábel. Teď se snaží zapracovat na Conorově starém modelu VW Trekker a znovu ho vyslat na závody.

Ačkoli tito chlapíci doslova žijí svými auty, na prvním místě je u nich vždycky zákazník – ať již se jedna o extravagantní lidi s výstředními nápady, konzervativní majitele s touhou zrestaurovat svůj vůz v klasickém stylu či řidiče toužící po obytných vozech. Tento seriál divákům představí skutečné automobilové nadšence!

POPIS JEDNOTLIVÝCH DÍLŮ:

Epizoda 1, středa 14. května v 16.00:

Mít svou vlastní dílnu – a navíc dílnu úspěšnou – je sen každého, kdo se rád „hrabe“ v autech. Restaurování veteránů vyžaduje spoustu trpělivosti, času, ale i peněz. John King je profesionální restaurátor, který se specializuje na staré vozy značky Volkswagen. Conor vlastní model VW Trekker z roku 1972, auto postavené speciálně pro závody, které ale před třemi lety ho doslova „zrušil“. John si vytyčil ještě ambicióznější úkol – dát za šest měsíců dohromady vrak závodního speciálu z roku 1954.

Epizoda 2, středa 14. května v 16.30:

Chlapci mají napilno. Pozdě odpoledne přijíždí na závodiště Sandown Park na okraji Londýna, kde se koná letošní Volksworld, jeden z největších srazů milovníků vozů Volkswagen. Týden před srazem je vždy hektický a veškerá pozornost je upřena na vozy zákazníků. To znamená, že mechanici v dílně tráví celé večery. Přesto například John zvládá ve volných chvilkách dat dohromady svůj milovaný závodní speciál z roku 1954. Udělat z takového vraku během šesti měsíců výstavní kousek není jednoduché ani pro zkušeného Johna.

Epizoda 3, středa 21. května v 16.00:

Conor a jeho tým dávají dohromady dodávku z roku 1966, kterou chtějí prodat na sjezdu Volskworld. Sice všichni dřeli ze všech sil, ale bohužel se jim nepodařilo najít kupce. A tak si bude muset Conor počkat, než se mu vrátí 20 tisíc liber, které do projektu vložil. Navíc to není jediný projekt, kde naše mechaniky tlačí termín. John začal pracovat na svém závodním speciálu z roku 1954 a už ho potkalo několik poměrně nepříjemných překvapení.

Epizoda 4, středa 21. května v 16.30:

Sezóna je v plném proudu a naši mechanici se v dílně skutečně nenudí. Hlavně Conor je doslova posedlý myšlenkou dostat svůj VW Trekker na dráhu už za pouhé 4 měsíce. John se zatím soustředí na restaurování svého speciálu z roku 1954 – dva z šesti měsíců, na které si naplánoval, již vyčerpal, auto úplně odstrojil a teď ho čeká karosářská práce.

Epizoda 5, středa 28. května v 16.00:

Conorův kolega John King je uprostřed náročné restaurátorské práce. Z vraku Brouka z roku 1954 vytvořil výstavní kus. Ale John je puntičkář a do konce sezóny zbývají sotva tři měsíce … Conorův Trekker už je úplně odstrojený a vůbec nevypadá jako budoucí závodní speciál. Nicméně chlapcům jeho stav příliš velké starosti nedělá.

Epizoda 6, středa 28. května v 16.30:

Závodní sezóna je v plném proudu a naši hrdinové nemají ani chvilku pro sebe. John vyčerpal již pět z šesti měsíců, které si naplánoval na restauraci svého veterána a čas nemilosrdně běží dál. Chlapci zoufale nestíhají – jen za několik týdnů se koná Bug Jam, jedna z největších akcích pro milovníky starých Brouků, do kterých se montují silné motory. A je jasné, že na takovou akci musí být „kára“ náležitě připravená!

O Discovery Communications

Discovery Communications je leaderem na trhu s dokumentárními filmy. Kanály společnosti sleduje přes 1,5 miliardy lidí ve více než 170 zemích světa. Společnost Discovery oslovuje spotřebitele jak prostřednictvím televizních kanálů, tak digitálních médií. Do její sítě patří například stanice Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science a Discovery HD. V Evropě, Africe a na Blízkém východě provozuje společnost Discovery celkem 12 kanálů, které mají 167 milionů předplatitelů ve 108 zemích. Programy jsou vysílány ve 24 jazycích. Majitelem společnosti Discovery Communications jsou Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications a John S. Hendricks, zakladatel a předseda správní rady Discovery. Více informací najdete na internetové stránce www.discoverycommunications.com.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot na Dakaru po 10.etapě na prvních dvou místech celkového pořadí

Peugeot na Dakaru po 10.etapě na prvních...

Peterhansel získal na Dakaru další etapové vítězství pro PEUGEOT a dostal se na druhé místo za Sainze. 10. ETAPA SALTA – BELÉN Po zrušení včerejší etapy pokračovala soutěžní aktivita...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Ford Motor Company představuje na autosalonu 2018 North American International Auto Show (NAIAS) v Detroitu třetí generaci limitované série Mustangu Bullitt™*

Společnost Ford Motor Company...

Novinka připomíná padesáté výročí kultovního snímku „Bullittův případ“ se Stevem McQueenem v hlavní roli. Další detroitskou premiérou značky Ford je nový Edge ST – první SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vkročil na jeden z největších trhů sdílené taxislužby

Hyundai vkročil na jeden z největších...

Automobilka Hyundai oznámila uzavření strategického partnerství se společností Grab, předním poskytovatelem dopravních a logistických služeb v jihovýchodní Asii. Partnerství má pomoci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Mercedes-Benz třídy G: Ikona v nové podobě (velmi podrobná vyčerpávající informace, ale tento model si to opravdu zaslouží ! ! ! )

Nový Mercedes-Benz třídy G: Ikona v...

Nový Mercedes-Benz třídy G se představuje v nejlepší formě. Nastupující nejnovější verze legendárního terénního vozidla – přesvědčí v terénu i na silnici, za všech provozních...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PEUGEOT 3008DKR Maxi na 8.etapě Dakaru UYUNI – TUPIZA opět vítězně

PEUGEOT 3008DKR Maxi na 8.etapě Dakaru...

PEUGEOT 3008DKR Maxi na 8.etapě  maratonské etapč s dalším umístěním na 1. a 2. místě a je v čele Rallye Dakar. Ve druhé části maratonské etapy letošní Rallye Dakar – se...