Přední český houslový virtuos Jaroslav Svěcený bude i nadále využívat ke svým cestám po České republice i zahraničí automobil DS 5

Poté, co po dvou letech vrátil bílý vůz DS 5, bude v následujícím období k vidění za volantem modelu DS 5 2.0 BlueHDI v mimořádně elegantní barvě Modrá Encre.

1citrsvecenyhousle950

Pro Jaroslava Svěceného je to v pořadí již čtvrtý vůz DS 5

Jaroslav Svěcený se řadí k nejlepším tuzemským houslistům a jeho jméno je vždy zárukou nezapomenutelného hudebního zážitku. Jeho úzká vazba k automobilům DS započala v roce 2012, kdy mu české zastoupení značky dalo k dispozici vůz DS 5 a Jaroslav Svěcený na počest této události dokonce složil krátkou improvizovanou skladbu inspirovanou nejen jízdou, ale dokonce také označením vozu (využívá zejména noty CéDéEs) – její znění si můžete poslechnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=kvjcuDjU2TM.

Martina Bedrnová, Marketing Leader Peugeot, Citroën & DS pro Českou republiku říká:

„V osobě pana Svěceného získala značka DS skutečného ambasadora, který díky svému zájmu o automobily dokáže se svými fanoušky v případě dotazů také erudovaně diskutovat. Jeho mimořádné hudební nadání a houslová virtuosita ideálně korespondují s rafinovanou elegancí a šarmem nového vozu DS 5. Jménem celé značky DS přeji panu Svěcenému další desítky tisíc bezpečně ujetých kilometrů za volantem nového vozu.“

Koncem listopadu 2015 převzal Jaroslav Svěcený nový model DS 5 ve verzi 2.0 BlueHDi

– s motorem o výkonu 180 koní a automatickou šestistupňovou převodovkou. Jeho dosavadní bílý model, s nímž během dvou let bez jakýchkoliv problémů ujel 85 000 km, nahradil elegantní vůz v barvě Modrá Encre. Jaroslav Svěcený, který není pouze houslovým virtuosem, ale také znalcem stavby houslí a jejich historie, si během předávání vozu našel čas i na zodpovězení několika otázek.

Proč padla vaše volba na naftovou motorizaci?

Měl jsem možnost testovat všechny DS 5 včetně hybridního provedení, ale nakonec jsem si vybral nejsilnější turbodiesel. Hybrid měl totiž konkrétně v mém případě jediný problém, kterým byl prostor. Uvnitř je totiž tato verze přeci jen trochu menší. DS 5 totiž zvenku nevypadá, ale jedná se o mimořádně praktický vůz, v kterém jsem jednou odvezl i jednomanuálové cembalo, což mi sice nikdo nevěřil, ale je to tak.

Měl jste možnost si nové DS 5 naspecifikovat, co v něm nesmí chybět?

Dal jsem si do vozu špičkovou navigaci i couvací kameru a když teď auto vidím in natura, jsem moc rád, že jsem si vybral i tuto tmavě modrou barvu. Poté, co jsem uplynulé dva roky jezdil bílou DS 5, které se líbila hlavně ženám, jsem chtěl, aby vůz získal tmavší barvou výraznější akcent elegance. A už teď jsem z té barvy úplně nadšený. V neposlední řadě je součástí výbavy také vrcholné Hifi DENON, což je značka, jejíž zesilovač mám i doma a nikdy mne nezklamala. Tento audiosystém v modelu DS 5 je fantastický a díky jeho mimořádné citlivosti v něm velmi jasně slyším smyčce, takže mohu v autě vlastně i pracovat.

Jakou hudbu bude tento systém nejčastěji přehrávat?

Klasiku v autě poslouchám většinou jen pracovně – třeba novou nahrávku. Jinak ale při jízdě poslouchám spíše populárnější věci a alternativu. Vozím s sebou cestovní cédéčka se soundtracky, moc rád mám například Hanse Zimmera, Barbru Streisandovou a vyložený relax je pro mne třeba Anastacia.

Za dva roky jste najel přes 85 000 kilometrů. Co byste na DS 5 vyzdvihl?

Pokud bych měl být stručný, tak bych řekl slovo kvalita. S autem jsem během celé doby užívání neměl jediný problém, a to jsem ve vnímání kvality hodně náročný. Kromě zmíněné hudby totiž v každém autě také poslouchám, co kde drnčí. Ono to možná může znít směšně, ale pokud v autě stejně jako já trávíte dlouhé hodiny a ještě k tomu máte z hudby vycvičený citlivý sluch, tak vám vadí každý drobný pazvuk, který vám dokáže cestu pěkně znepříjemnit. U DS 5 nedrnčelo nikdy nic, a to je v mých očích ta nejlepší vizitka.

A když dovolíte, vyzdvihnu ještě jednu důležitou věc, a to jsou sedadla. DS 5 má naprosto skvělá sedadla, z kterých mne ani po dlouhé cestě nikdy nebolela záda. Opět se to může zdát jako samozřejmost, ale každý, kdo hodně jezdí, určitě ví, o čem mluvím a že kvalitní sedadla jsou spíše výjimka než pravidlo.

Kde všude jste s DS 5 byl?

Auto samozřejmě používám hlavně pro všechny mé cesty v Česku, ale díky koncertování se DS 5 dostala i do Švýcarska, Francie, Německa, Maďarska, Rakouska, Polska a Chorvatska. Za celou dobu jsem měl s turbodieselem spotřebu kolem 6,5 l/100 km, což je úžasné. Jsem totiž spíše rychlejší řidič, ne však raubíř, který by se k autu choval neohleduplně, protože věřím, že mi auto můj vztah k němu zase vrací. Jsem zvyklý naslouchat motoru a držet ho v optimálních otáčkách, aby se bez efektu netrápil, což je můj další příspěvek k bezproblémovému soužití s DS 5. No, vidíte, a zase jsme u toho mého sluchu…

Máte pro DS 5 nějakou uměleckou paralelu, která by tento model nejlépe vystihla?

Už jsem to jednou říkal před lety, ale teď, po všech mých zkušenostech, to platí minimálně dvojnásob – DS 5 je jako francouzský smyčec. Je nejlepší a vždycky mne potěší. Málo se možná ví, že Francouzi jsou ve výrobě smyčců nejlepší. Vyrábějí prvotřídní produkty, u nichž máte pocit, že budou hrát samy. U DS 5 se také podařilo skloubit všechny nejdůležitější esence a detaily – má špičkový design, eleganci i kvalitu a kromě toho je tento vůz jedinečný i tím, že ačkoliv působí jako sportovní limuzína, je v interiéru nečekaně praktický. DS 5 je zkrátka nejlepší francouzské auto, které u mého publika probouzí pouze pozitivní emoce.

Značka DS

Francouzská značka DS vznikla oficiálně v Paříži 1. června 2014 a potvrdila tak svou ambici umožnit francouzskému automobilovému průmyslu zařadit se mezi luxusní segmenty. Řada DS, jež se inspirovala od toho nejlepšího z francouzského know-how, zachovává hodnoty inovace a odlišnosti, které převzala od vozu DS z roku 1955. Řadu DS, jež je určená pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, dnes tvoří modely DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* a DS 6*(* v prodeji pouze v Číně). Nabídka DS, pro kterou je typická výraznost z hlediska stylu, elegance do posledního detailu, ušlechtilé materiály a technologie, se odlišuje rovněž technologickými novinkami, jako je v prvé řadě dieselový hybridní pohon Hybrid4, v nabídce u vozu DS5. V Evropě je řada DS prodávána v showroomech DS Stores nebo ve speciálních showroomech sítě Citroën, v Číně využívá specifické prodejny DS. DS, to nejsou pouze výrobky, ale i exkluzivní prémiové služby pro zákazníky, nabízené zejména prostřednictvím klubu DS PRIVILÈGE. Do dnešního dne registruje značka 500 000 prodaných vozů.

Více na (prosím klikněte, stojí za to):

www.driveds.cz

 

 

 

Autorizovaný prodej a servis vozů CITROËN

více než 20 let zkušeností/ autobazar/ specialista na užitkové vozy

Kontakt:
INTENSYS-CZ
Praha 9, Českobrodská 831
281 931 109, 281 932 525
prodej@intensys.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Díky spolupráci mezi skupinou PSA a společností Vinci Autoroutes překonal poprvé autonomní vůz Citrroen C4 Picasso mýtnou bránu

Díky spolupráci mezi skupinou PSA a...

Ve středu 12. července v 10:30 překonal v dálniční síti Vinci Autoroutes autonomní vůz se samočinným řízením v plně autonomním režimu poprvé mýtnou bránu. Autonomní vůz Citroën C4...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA oceněna za technologické řešení ochrany svých značek

Skupina PSA oceněna za technologické...

Globální síť pro boj proti padělatelství (Global Anti-Counterfeiting Network) udělila dne 7. června 2017 u příležitosti mezinárodního dne boje proti padělatelství skupině PSA cenu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA dala 28. a 29. března možnost „neodborným“ řidičům otestovat v pařížském regionu auto se samočinným řízením buď v roli řidiče, nebo spolujezdce.

Skupina PSA dala 28. a 29. března...

První testy vozu se samočinným řízením skupiny PSA pro veřejnost jsou odstartovány! Testy pro veřejnost jsou součástí  programu AVA „Autonomous Vehicle for All“ -Autonomní vozy pro všechny...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN E-BERLINGO MULTISPACE: PŘECHÁZÍME NA ELEKTŘINU

CITROËN E-BERLINGO MULTISPACE:...

Vůz Citroën Brelingo, který je již více než 20 let referencí ve světě prostorných multifunkčních vozů „ludospace“, přináší moderní praktické odpovědi na očekávání svých...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pohárové Peugeoty 208 R2 se premiérově představí na Valašce na českém šampionátu v rallye 24. – 26. března ve Valašském Meziříčí a Kopřivnici

Pohárové Peugeoty 208 R2 se premiérově...

V okolí obou měst se uskuteční JANČA – 36. Valašská rally Valmez. Peugeot Total Rally Cup 2017 – se bude v rámci tohoto podniku poprvé prezentovat na českých tratích. Do hodnocení...