Pokročilá technologie čtyřrotorových vrtulníků napomáhá k pravému rozletu kampaně „Amazing in Motion“ automobilky Lexus

„Roj“ je druhým televizním spotem vytvořeným v rámci celosvětové reklamní kampaně „Amazing in Motion“ automobilky Lexus. Spojuje ty nejmodernější technologie a výjimečnou kreativitu i vysokou míru inovací.

Nový televizní spot značky Lexus

1helikop1900

– využívá pokrokovou technologii dálkově ovládaných čtyřrotorových vrtulníků (quadrotorů), kterou přesouvá z jinak obvyklého technického prostředí do podmínek reálného světa. Hravý a poutavý příběh se odehrává pozdě v noci, kdy se roj quadrotorů vydává objevovat město a potkává se s předměty všedního života. Nový televizní spot „Roj“ (Swarm) vytvořený ve spolupráci s firmou KMel Robotics a natočený ve Vancouveru renomovaným londýnským režisérem Samem Brownem je možné zhlédnout na stránkách http://www.amazinginmotion.eu.

Jedinečné quadrotory

1helikop2900

– účinkující ve snímku „Roj“ se inspirovaly nesmírně pečlivými designovými i konstrukčními principy automobilky Lexus; nesou stopy designu skutečných vozů Lexus, jako je pro značku již ikonická maska chladiče ve tvaru vřetene, LED světlomety nebo výfuky sportovního modelu LFA. Od prvního nákresu až po propracovaný CAD model byly pojaty a vytvořeny tak, aby spojovaly nejvyšší úroveň přesnosti, nejmodernější elektroniku a špičkovou aerodynamiku se srdečností a osobitým charakterem technologie quadrotorů.

1helikop3900

Technologie vyvinutá firmou KMel Robotics

– používá moderní kamerovou technologii ke snímání pohybu, pokrokové algoritmy pro výpočet pohybu a na zakázku vytvořený software k mapování pohybu v prostoru, pomocí kterého byla naprogramována trasa letu každého z quadrotorů. Každý ze strojů je vybaven reflexními znaky, které reagují na infračervené světlo vyzařované kamerami. Quadrotor díky tomu dokáže více než 100x za sekundu aktualizovat informace o vlastní poloze a zamýšlené dráze letu, čímž bylo možné dosáhnout přesnosti a synchronizace ve formě podivuhodně složitých letových formací, které lze ve filmu spatřit.

Automobilka Lexus svěřila zvukový doprovod

– renomovanému britskému
skladateli Jonathanu Goldsteinovi,
jenž pro krátký snímek připravil originální soundtrack inspirovaný kresleným filmem, čímž byla ještě umocněna vysoká hravost propracované choreografie roje quadrotorů.

Projekt „Amazing in Motion“ automobilky Lexus

–  se zaměřuje na spojení pokrokových technologií a designu s představivostí a kreativitou, s cílem vykouzlit neuvěřitelná představení plná šarmu a půvabu.

Tři další snímky:

„Crafting Motion“, „Coding Motion“ a „Living Motion“ vypráví o zákulisí vzniku roje quadrotorů a kreativních nápadech stojících za tímto nesmírně zajímavým novým spotem. Trojici krátkých snímků lze zhlédnout na YouTube:

– http://youtu.be/XVqnpOmWjlo , http://youtu.be/15qZ8PtSRms a http://youtu.be/MVeyAJ5YqHY .

Snímek „Kroky“ (Steps) uvedený 1. května 2013

– byl prvním televizním spotem vytvořeným v rámci celosvětové reklamní kampaně „Amazing in Motion“ automobilky Lexus. Představily se v něm dvě velkolepé lidské figuríny v nadživotní velikosti, u nichž byla použita řada materiálů ze skutečných vozů Lexus, jako např. interiérové dekory z bambusu a ořešáku nebo vnější lakování. Figuríny ožily díky kombinaci špičkového řemeslného zpracování, pokrokové technologie 3D tisku a uměleckého talentu zkušených loutkářů.

O firmě KMel Robotics

Společnost koncem roku 2011 založili Alex Kušlejev a Daniel Mellinger, absolventi Pensylvánské univerzity. Specializuje se na hardwarový návrh a vysoce výkonné řízení, se zaměřením na vývoj špičkových výzkumných platforem posouvajících hranice experimentální robotiky. Firma KMel Robotics vyvíjí vše od nízkoúrovňového hardwaru až po ucelené systémy schopné fungovat zcela samostatně. Společnost úzce spolupracuje s různými institucemi (vč. univerzit) a podporuje jejich výzkumnou činnost a další aplikace.

Kdo je Sam Brown

Sam Brown je jedním z předních londýnských režisérů známý svým všestranným talentem. Svůj um již dokázal spoty pro Virgin, BBC Radio 1 a Samsung, stejně tak jako ikonickými propagačními klipy pro kapely Foo Fighters, Doves, Elbow a Jay Z. Jeho pokroková práce zahrnuje neobvykle širokou škálu stylů i žánrů a průběžně se jí dostává stále dalších odvětvových ocenění, jako je např. D&AD Pencil za nejlepší režii nebo zlaté umístění v rámci BTAA (British Television Advertising Awards), Creative Circle Awards, LIA (London International Awards) a na festivalu v Cannes.

Jeho vítězné promo pro ‘Rolling in the Deep’ od Adele, které získalo cenu Grammy a dvojici cen MTV, označil list Q Magazine za „nejsledovanější a nejoblíbenější video pop music roku 2011 ve Velké Británii“ – na kanálu YouTube zaznamenalo přes 265 mil. zhlédnutí.

O značce Lexus

Od svého uvedení na trh roku 1989 je Lexus po celém světě znám svou touhou po dokonalosti, výjimečnou kvalitou, špičkovými technologiemi svých produktů a ojedinělým konceptem kompletní péče o zákazníky. Lexus je dnes jediným světovým výrobcem luxusních vozů, který nabízí ucelenou řadu vysoce výkonných plně hybridních modelů skládající se z RX 450h, hybridního crossoveru, jež je přímým nástupcem prvního hybridního SUV na světě RX400h, dále GS 450h, vysoce výkonného hybridního sedanu, vlajkové lodi LS 600h, hybridní limuzíny se stálým pohonem všech kol, modelu CT 200h –  prvním a jediným plně hybridním prémiovým kompaktem na světě a sportovním sedanem IS 300h. Rostoucí oblíbenost hybridních modelů Lexus v ČR dokazuje i jejich zvyšující se podíl na celkových prodejích značky – 73 % (2012) vs. 40% (2007). V roce 2013 Lexus v ČR očekává podíl hybridních modelů na celkových prodejích ve výši 85 %.

Vizí automobilky Lexus je vyznávat modernější a progresivnější hodnoty luxusu než ty, které lze vidět u tradičních výrobců prémiových vozů. Cílem značky Lexus vždy bylo vytvářet hodnotnější osobní zkušenosti prostřednictvím automobilů i pomocí nových technologií. Lexus věří v budoucnost – a ve vytváření produktů a poskytování služeb, které zlepší náš život i naši společnou budoucnost.

Více informací na: www.lexus.cz, http://newsroom.lexus.eu

 

Zdroj: Lexus Czech & Slovak Republic – divize Toyoty Motor Czech spol. s r.o.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

VIDEO – Lexus UX, RX – Ženeva...

Co je nového u automobilky Lexus se na ženevském autosalonu ptal moderátor Viktor Tamayo ředitele zastoupení Lexus ČR, pana Martina Pelešky.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

VIDEO – Lexus NX, Lexus CT 200h...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Lexus přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Toyota Yaris hot hatch, i-TRIL concept a Lexus LC 500, LS 500h – Ženeva 2017

VIDEO – Toyota Yaris hot hatch,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota a Lexus přímo z autosalonu v Ženevě.