Počet prodaných ojetých vozidel v Auto ESA byl v říjnu 2014 na úrovni rekordních zářijových prodejů

Zvyšuje se však podíl prodaných vozů přes internet

V Auto ESA bylo prodáno 979 vozidel

– což je pouze o dva vozy méně než v září. Výrazně se však zvyšuje počet návštěv webových stránek a také počet vozidel, která byla prodána právě prostřednictvím webu, resp. prodejního formuláře na webových stránkách. V měsíci říjnu to konkrétně představovalo 833 961 návštěv webových stránek společnosti, tedy 26 901 návštěv denně. Zobrazeno bylo 3 572 116 stránek, což je o 3,1 % více, než v předchozím měsíci.

Přímo přes webové formuláře bylo prodáno 283 vozidel

– tedy 29 % celkových prodejů. Podle Auto ESA tato čísla jednoznačně potvrzují, že zákazníci čím dál tím častěji využívají k výběru vozu internetové stránky prodejce a do prodejny přicházejí již s konkrétní objednávkou nebo alespoň přesně vybraným vozem.

Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA vysvětluje proč:

„Naše internetové stránky zaznamenávají kontinuální růst návštěvnosti celý letošní rok. Lidé si již dávno zvykli kupovat přes internet ledničky, letenky nebo celé dovolené a tento model se nyní přesouvá i do oblasti nákupu ojetého vozu“. Podle Kučery proto není daleko doba, kdy zákazník takový vůz přes internet nejen objedná, ale také i zaplatí a nechá si jej dovézt domů: „Je to otázka času a samozřejmě i důvěry. Jakmile budou v České republice existovat takové legislativní podmínky a nástroje k prověřování ojetých vozidel jako například v USA, nebude takovému způsobu prodeje ojetých vozů nic bránit“.

Auto ESA očekává, že v roce 2015 může prodej ojetých vozidel přes jejich webové stránky dosáhnout až 40% podíl z celkových prodejů.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...