Počet prodaných ojetých vozidel v Auto ESA byl v říjnu 2014 na úrovni rekordních zářijových prodejů

Zvyšuje se však podíl prodaných vozů přes internet

V Auto ESA bylo prodáno 979 vozidel

– což je pouze o dva vozy méně než v září. Výrazně se však zvyšuje počet návštěv webových stránek a také počet vozidel, která byla prodána právě prostřednictvím webu, resp. prodejního formuláře na webových stránkách. V měsíci říjnu to konkrétně představovalo 833 961 návštěv webových stránek společnosti, tedy 26 901 návštěv denně. Zobrazeno bylo 3 572 116 stránek, což je o 3,1 % více, než v předchozím měsíci.

Přímo přes webové formuláře bylo prodáno 283 vozidel

– tedy 29 % celkových prodejů. Podle Auto ESA tato čísla jednoznačně potvrzují, že zákazníci čím dál tím častěji využívají k výběru vozu internetové stránky prodejce a do prodejny přicházejí již s konkrétní objednávkou nebo alespoň přesně vybraným vozem.

Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA vysvětluje proč:

„Naše internetové stránky zaznamenávají kontinuální růst návštěvnosti celý letošní rok. Lidé si již dávno zvykli kupovat přes internet ledničky, letenky nebo celé dovolené a tento model se nyní přesouvá i do oblasti nákupu ojetého vozu“. Podle Kučery proto není daleko doba, kdy zákazník takový vůz přes internet nejen objedná, ale také i zaplatí a nechá si jej dovézt domů: „Je to otázka času a samozřejmě i důvěry. Jakmile budou v České republice existovat takové legislativní podmínky a nástroje k prověřování ojetých vozidel jako například v USA, nebude takovému způsobu prodeje ojetých vozů nic bránit“.

Auto ESA očekává, že v roce 2015 může prodej ojetých vozidel přes jejich webové stránky dosáhnout až 40% podíl z celkových prodejů.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Oficiální slavnostní otevření digitální laboratoře SEAT

Oficiální slavnostní otevření...

SEAT Metropolis:Lab Barcelona sází ve svých budoucích projektech na autobusy na požádání nebo sdílené cestování po městě. Laboratoř SEAT Metropolis:Lab Barcelona – stoprocentní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...