Obchodní výsledky AAA AUTO – hodnocení prvního pololetí 2004

Denní průměr prodeje dosáhl 124 vozů.

První pololetí roku 2004 bylo pro společnost AAA AUTO a.s. velmi úspěšné. Ukázalo se tak, že ani přechodná nejistota, vyvolaná vstupem ČR do EU, neodradila zákazníky od významnější investice, jakou je koupě automobilu. Naopak právě již květnu tohoto roku byla v autocentrech AAA AUTO opakovaně překonána hranice 1000 prodaných vozů týdně. Společnost AAA AUTO se také zařadila mezi nejvýznamnějších 100 společností v ČR, když v žebříčku Czech Top 100 obsadila 68. místo.


AAA AUTO dosáhlo v tomto období počtu 22 748 prodaných vozů, což je o 2 % více, než za stejné období loňského roku. Tento výsledek je pozoruhodný zejména v porovnání s prodejem nových osobních automobilů, který za dané období poklesl o 11,78 % (oficiální údaje SAP). Předpokládaný celkový prodej společnosti AAA AUTO za rok 2004 je odhadován na 46 000 vozů. Obrat společnosti za první pololetí dosáhl 3,607 miliardy Kč. „Tyto výsledky jsou pozitivním signálem pro další expanzi společnosti, která v nejbližších měsících začne působit na Slovensku“ říká Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO.


První pololetí roku 2004 přineslo ovšem i negativní trend na trhu s ojetými vozy: „S obavami sledujeme, jak jsou našim výkupním oddělením od května nabízeny velmi nekvalitní individuálně dovážené vozy. Vzhledem k tomu, že my je odmítáme, jsou pravděpodobně prodávány v menších bazarech nebo přes inzerát,“ říká Anthony James Denny. „Zaznamenáváme naopak zvyšující se poptávku po ojetých vozech do 4 let stáří, nebouraných, s jasným původem, nízkým počtem najetých km, s dobrou výbavou a servisní knížkou. Tuto situaci řešíme úspěšně i díky v dubnu otevřené pobočce v nizozemském Utrechtu. Ta plní také funkci výkupní centrály a tím i stálého zdroje takových vozů ze západní Evropy,“ dodává.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vzdělávací projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika se rozšiřuje na čtrnáct odborných škol

Vzdělávací projekt QHERO společnosti...

Projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika na podporu vzdělávání v automobilových školách se po velmi úspěšné pilotní fázi rozšiřuje na 14 škol v celé České republice. Porsche...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Trvale udržitelný hliník pro kryt akumulátorů modelu Audi e-tron

Trvale udržitelný hliník pro kryt...

Značka Audi oceněna jako první výrobce automobilů certifikátem o trvalé udržitelnosti od iniciativy ASI (Aluminium Stewardship Initiative) Certifikát „Performance Standard“ pro trvale...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Hyundai i40 přichází se svěžím designem přídě a novými bezpečnostními prvky

Modernizovaný Hyundai i40 přichází se...

Sedany a kombi segmentu D, Hyundai i40, nyní dostávají modernizovaný design a bohatší bezpečnostní výbavu Svěží design přídě s charakteristickou kaskádovitou maskou chladiče značky Hyundai...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA od ledna do září 2018 dodala zákazníkům 939 100 vozů

ŠKODA od ledna do září 2018 dodala...

ŠKODA si za první tři čtvrtletí polepšila v Číně (17,7 %), v Rusku (28,2 %) a v Evropě (4,6 %) Bestsellerem je i nadále ŠKODA OCTAVIA, poptávka po kompaktním SUV ŠKODA KAROQ i nadále roste V...