O víkendu se jel v Milovicích druhý závod Evropského šampionátu nákladních vozidel v terénu: Europa Truck Trial – ToiToi Cup 2004

Mezi 40ti posádkami z celé Evropy startovalo také 11 českých posádek.

První evropský závod se jel minulý týden v Polsku a většina posádek se hned po jeho skončení přesouvala do ČR.


Fotografie z víkendové soutěže v Milovicích:

O víkendu se jel v Milovicích druhý závod Evropského šampionátu nákladních vozidel v terénu: Europa Truck Trial - ToiToi Cup 2004
O víkendu se jel v Milovicích druhý závod Evropského šampionátu nákladních vozidel v terénu: Europa Truck Trial - ToiToi Cup 2004
O víkendu se jel v Milovicích druhý závod Evropského šampionátu nákladních vozidel v terénu: Europa Truck Trial - ToiToi Cup 2004
O víkendu se jel v Milovicích druhý závod Evropského šampionátu nákladních vozidel v terénu: Europa Truck Trial - ToiToi Cup 2004


V kategorii S1 hájila naše barvy posádka Václav Kabourek, Milan Kočí na Mercedesu Unimog 406. Ti v Polsku s přehledem vyhráli, ale v Čechách první místo neuhájili o pouhé 4 trestné body. Přesně o tolik byli lepší Němci Holger Brauwers, Mike Renner také na Unimogu 406 a skončili v „es jedničkách“ na prvním místě.


V kategorii S2 to byl souboj 4 českých a 3 německých posádek. Čeští jezdci na vozech IFA W 50, Tomáš Pražák, Ondřej Vodička (žlutá IFA) a Karel Fiala, Jan Šebor (modrá IFA), skončili až v druhé polovině výsledkové listiny. Po prvním dni byla posádka Bohumír Čáp, Radovan Švanda s vozem Avia 31T na místě druhém, o to je však těsně připravila další posádka Pavel Cacák, Martin Sviták na voze Praga UV 80, kteří byli lepší o 14 bodů. Místo první putuje do Německa s posádkou Volker Dolderer, Christoph Kassen na Mercedesu Unimog 416.


V kategorii S3 se objevilo několik nových posádek, mimo jiné i posádka z ČR Stanislav Neumann, Jaroslav Caparta na voze Praga V3S, která skončila devátá. Václav Adámek a Jakub Adámek na Tatře T 148 skončili čtvrtí a postu nejvyššího dosáhla po skvělých jízdách posádka Jaroslav Dána a Jan Roubík také s Tatrou T 148.


Jediná kategorie, kde v Evropském závodě nemáme svého zástupce je S4. V ní na druhém místě skončila německá posádka Phillipp Fackin, Michael Westphal na voze FAUN a místo první si vybojovala další německá posádka, bratři Peter a Markus Nidergessäsovi s vozem Iveco 26.


Kategorie největších sériově vyráběných náklaďáků se čtyřmi nápravami a pohonem 8×8 se jmenuje S5. V českém Truck Trialu jezdí v této kategorii pouze Tatry 813, 8×8 kolos, avšak v Evropských závodech máme možnost blíže poznat i vozy, Mercedes, Man a další… Naše posádka Tatry 813 Rostislav Drahokoupil, Vladimír Krčil se umístila na druhém místě a před nimi s náskokem 272 bodů zvítězila německá posádka – manželé Uda a Beaty Heidenreich na voze Mercedes-Benz.


V kategorii speciálů menších prototypů P1 svedli souboj zkušení František Slunéčko a Jana Ševčíková, kteří jsou vždy ozdobou každého Truck Trialového závodu. Tentokrát se však jejich vůz Mouchoď, který zkonstruoval František Slunéčko, převrátil a tak nasbírali velký počet trestných bodů za neprojeté branky. Nakonec skončili na druhém místě za rakouskou posádkou Karl Vavrik, Georg Fritsch, kteří jezdí na speciálu KVK Jolly Jumper.


Poslední kategorií jsou větší speciály P-2. V této kategorii se objevil vůz LIAZ 111.800, české posádky Karel Voráček, Jiří Kačer, Pavel Šťastný, protože se však vlastně nejedná o prototyp (v Čechách jezdí v kategorii S3), skončili až na čtvrtém místě. První v „pé dvojkách“ se umístila rakouská posádka Josef Auinger, Elizabeth Hagler na speciálně upraveném voze Ural-Man 4320.


Kompletní výsledkovou listinu a průběžné pořadí posádek závodů EUROPA TRUCK TRIAL najdete na: www.europatrucktrial.org


Všichni příznivci bahna a náklaďáků se mohou těšit na další závod Českého Truck Trialu, který se pojede v atraktivním prostředí pískovny Velký Luh u Chebu 12. a 13.června 2004 .

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz Třídy E Autem roku 2024 v České republice

Mercedes-Benz Třídy E Autem roku 2024 v...

Autem roku 2024 v České republice je nová třída E. Rozhodla o tom odborná porota složená z 20 předních českých motoristických novinářů, kteří vítězný automobil vybírali ve dvoukolové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Země. Voda. Vzduch. Hvězda Mercedesu akceleruje tři základní elementy

Země. Voda. Vzduch. Hvězda Mercedesu...

Před více než stoletím symbolizovaly tři cípy hvězdy Mercedesu vizi mobility na zemi, moři a ve vzduchu, kterou měl Gottlieb Daimler. V nové kampani značky Mercedes‑Benz ztělesňují také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Technika z Olympu: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Technika z Olympu: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Mercedes-AMG dál kráčí vstříc budoucnosti automobilismu. Že je někde jinde, než konkurence, dokládá manažerským sedanem EQE, které je po luxusní vlajkové lodi EQS druhým modelem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz připravuje vlastní síť pro vysokovýkonné nabíjení

Mercedes-Benz připravuje vlastní síť...

Mercedes se pouští do energetiky a má dalekosáhlé cíle. Plánuje spuštění globální sítě pro vysokovýkonné nabíjení v Severní Americe, Evropě, Číně a na dalších významných trzích....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejvýkonnější Třída S všech dob, tentokrát i s technologií z Formule 1

Nejvýkonnější Třída S všech dob,...

Jak se z klasicky luxusní třídy S stane překofeinovaný rarach, na to se zeptejte v Affalterbachu. Fachmani značky AMG už 50 let dokazují, jak lze proměnit luxusní sedan ve velmi sportovní vůz....