Nový Mitsubishi Outlander necelý rok po uvedení na trh Evropy vysoko překračuje plánované prodeje

Navzdory ročnímu plánu prodeje 24 000 vozů se pouze s jedním motorem (2,0 DI-D) ze tří podařilo již za období prosinec 2006 – srpen 2007 prodat 22 000 vozů.

Nový Mitsubishi Outlander necelý rok po uvedení na trh Evropy vysoko překračuje plánované prodeje

Outlander Magazín

Díky důkladné, oprávněné, stylové, konkurenční a zaručené pověsti Mitsubishi jako experta na 4×4, dostala druhá generace vozu Outlander komplexní marketingovou podporu tak, aby se vytvořilo povědomí okolo nového produktu s cílem získat nové zákazníky a přesvědčit existující zákazníky Mitsubishi, aby zůstali značce loajální.

To s sebou nese také nový přístup k zákaznickému magazínu (jako první byl vydán magazín Pajero, posledním vydáním byl Colt), který byl vytvořen ve spolupráci s Readerhouse/Hearst, aby pomohl značce budovat image jednotlivých produktů. Namísto tradičního formátu, kdy jsou všechny modely koncentrovány v jeden časopis, zvolilo Mitsubishi formát zaměřený na jednotlivé modely.

Na jaře 2007 byl vydán jednoduše nazvaný “Outlander Magazín“. Toto vydání evropského zákaznického časopisu potvrdilo svůj úspěch, když bylo do 35 zemí distribuováno 2,8 miliónů výtisků v 33 jazycích. Právě toto vydání se podílelo na vysoké míře získání nových zákazníků ve výši 80% (plánováno bylo 70%).

Outlander – digitální magazín

O necelý rok později, aby byl podpořen nástup nových motorů 2.2 DI-D a 2.4 MIVEC se Mitsubishi Motors Europe rozhodlo, že půjde ještě o krok dále, když představilo další inovativní médium: on-line Outlander magazín nazvaný jednoduše: www.keeponwondering.com. Je to mnohem více než jenom digitální verze tištěného časopisu. Naprosto poprvé byl specifický vůz spojen s interaktivním zákaznickým e-magazínem.

I e-magazín www.keeponwondering.com byl vytvořen ve spolupráci s Readershouse/Hearst a sdílí stejný cíl jako tištěná verze, především budování povědomí o značce a získávání zákazníků, ale ve formátu, který mnohem více ladí se životním stylem a komunikačními zvyklostmi ctižádostivých zákazníků Outlander.

Interaktivní, stylový, zábavný a informativní digitální magazín Outlander je plný báječných fenoménů, talentů, projektů, sportů a údajů, a přichází vždy s něčím novým a odlišným na každé ”stránce”. Každá z nich skýtá absolutní svobodu, kterou poskytuje jenom web.

Zajímavostí je, že návštěvníci e-magazínu mohou po využití konfigurátoru vozu Outlander a následném absolvování reálné testovací jízdy vyhrát báječnou cestu po všech sedmi nových divech světa. Současně mohou návštěvníci sami posílat jejich malé divy s tím, že z každého vstupu bude jedno euro věnováno na nadaci UNESCO.

Pilotní program

E-magazín byl uveden jako pilotní program nejprve v Holandsku (4.10. t.r.), v Belgii a Norsku (12.10. t.r.). V této podobě bude digitální Outlander magazín on-line po dobu 3 měsíců, do 1. ledna 2008. Později bude moci být digitální magazín rozšířen i do dalších distributorských zemí Mitsubishi Motors Europe (celkem jich je 35), které jej budou moci adoptovat do svých lokálních jazyků. Podle reakcí od distributorů, dealerů a samotných zákazníků se Mitsubishi Motors Europe později rozhodne, zda koncept využije i pro další nové modely.

www.keeponwondering.com

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Anex s.r.o.
Žerotínova 378, 405 02 - Děčín III
412 558 098
seat@autoanex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mitsubishi na letošním mezinárodním autosalonu v Indonésii (10. až 20.srpna 2017) uvede v celosvětové premiéře nové kompaktní crossover-MPV

Mitsubishi na letošním mezinárodním...

Společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oznámila, že v rámci 25. ročníku indonéského mezinárodního autosalonu GAIKINDO (GIIAS) poprvé představí své nové kompaktní crossover-MPV. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MITSUBISHI POSKYTUJE NEJLEPŠÍ SERVISNÍ SLUŽBY

MITSUBISHI POSKYTUJE NEJLEPŠÍ SERVISNÍ...

Výsledky výroční studie americké agentury J.D.Power říkají, že Mitsubishi je číslo jedna   v Německu v oblasti spokojenosti zákazníků. Působivý návrat značky Mitsubishi v Německu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V rámci oslav “ Sto let Mitsubishi“ připomínáme významný model Mitsubishi Pajero, který byl uveden  před 35 lety

V rámci oslav “ Sto let...

Mitsubishi Pajero způsobil v květnu 1982 revoluci ve světě SUV. Mitsubishi Pajero 1.generace V dnešní době, kdy Mitsubishi Heritage Mitsubishi na Dakaru Dnes jsou modely SUV běžnou záležitostí...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V rámci oslav 100 let   od výroby prvního vozu Mitsubishi  připravila společnost M Motors CZ limitovanou edici modelu ASX a modelu OUTLANDER s atraktivní výbavou a cenovým zvýhodněním

V rámci oslav 100 let od výroby...

Před 100 lety v roce 1917 byl vyroben první vůz značky Mitsubishi  model A, který  byl první sériově vyráběný japonský automobil. Mitsubishi ASX limitované edice 100 LET: Mitsubishi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MITSUBISHI ECLIPSE CROSS byl představen ve světové premiéře jako první zástupce nové generace vozů Mitsubishi Motors

MITSUBISHI ECLIPSE CROSS byl představen...

Na Ženevském autosalonu  Mitsubishi Motors Corporation (MMC) současně ohlásila zásadní obrat v podobě zbrusu nového kompaktního SUV „Eclipse Cross“. Nový model Eclipse Cross jako takový by...