Nový Mitsubishi Outlander necelý rok po uvedení na trh Evropy vysoko překračuje plánované prodeje

Navzdory ročnímu plánu prodeje 24 000 vozů se pouze s jedním motorem (2,0 DI-D) ze tří podařilo již za období prosinec 2006 – srpen 2007 prodat 22 000 vozů.

Nový Mitsubishi Outlander necelý rok po uvedení na trh Evropy vysoko překračuje plánované prodeje

Outlander Magazín

Díky důkladné, oprávněné, stylové, konkurenční a zaručené pověsti Mitsubishi jako experta na 4×4, dostala druhá generace vozu Outlander komplexní marketingovou podporu tak, aby se vytvořilo povědomí okolo nového produktu s cílem získat nové zákazníky a přesvědčit existující zákazníky Mitsubishi, aby zůstali značce loajální.

To s sebou nese také nový přístup k zákaznickému magazínu (jako první byl vydán magazín Pajero, posledním vydáním byl Colt), který byl vytvořen ve spolupráci s Readerhouse/Hearst, aby pomohl značce budovat image jednotlivých produktů. Namísto tradičního formátu, kdy jsou všechny modely koncentrovány v jeden časopis, zvolilo Mitsubishi formát zaměřený na jednotlivé modely.

Na jaře 2007 byl vydán jednoduše nazvaný “Outlander Magazín“. Toto vydání evropského zákaznického časopisu potvrdilo svůj úspěch, když bylo do 35 zemí distribuováno 2,8 miliónů výtisků v 33 jazycích. Právě toto vydání se podílelo na vysoké míře získání nových zákazníků ve výši 80% (plánováno bylo 70%).

Outlander – digitální magazín

O necelý rok později, aby byl podpořen nástup nových motorů 2.2 DI-D a 2.4 MIVEC se Mitsubishi Motors Europe rozhodlo, že půjde ještě o krok dále, když představilo další inovativní médium: on-line Outlander magazín nazvaný jednoduše: www.keeponwondering.com. Je to mnohem více než jenom digitální verze tištěného časopisu. Naprosto poprvé byl specifický vůz spojen s interaktivním zákaznickým e-magazínem.

I e-magazín www.keeponwondering.com byl vytvořen ve spolupráci s Readershouse/Hearst a sdílí stejný cíl jako tištěná verze, především budování povědomí o značce a získávání zákazníků, ale ve formátu, který mnohem více ladí se životním stylem a komunikačními zvyklostmi ctižádostivých zákazníků Outlander.

Interaktivní, stylový, zábavný a informativní digitální magazín Outlander je plný báječných fenoménů, talentů, projektů, sportů a údajů, a přichází vždy s něčím novým a odlišným na každé ”stránce”. Každá z nich skýtá absolutní svobodu, kterou poskytuje jenom web.

Zajímavostí je, že návštěvníci e-magazínu mohou po využití konfigurátoru vozu Outlander a následném absolvování reálné testovací jízdy vyhrát báječnou cestu po všech sedmi nových divech světa. Současně mohou návštěvníci sami posílat jejich malé divy s tím, že z každého vstupu bude jedno euro věnováno na nadaci UNESCO.

Pilotní program

E-magazín byl uveden jako pilotní program nejprve v Holandsku (4.10. t.r.), v Belgii a Norsku (12.10. t.r.). V této podobě bude digitální Outlander magazín on-line po dobu 3 měsíců, do 1. ledna 2008. Později bude moci být digitální magazín rozšířen i do dalších distributorských zemí Mitsubishi Motors Europe (celkem jich je 35), které jej budou moci adoptovat do svých lokálních jazyků. Podle reakcí od distributorů, dealerů a samotných zákazníků se Mitsubishi Motors Europe později rozhodne, zda koncept využije i pro další nové modely.

www.keeponwondering.com

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota a Mitsubishi budou vyrábět vodík z hnoje a odpadu

Toyota a Mitsubishi budou vyrábět vodík...

Japonské společnosti Toyota Motor Corporation, Toyota Tsusho a Mitsubishi Kakoki letos na podzim v Thajsku představí zařízení na výrobu vodíku na bázi bioplynu. Vyrábět budou vodík z kuřecího...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Mitsubishi ASX: Sebevědomý hybrid

Nové Mitsubishi ASX: Sebevědomý hybrid

Začíná zajímavá éra Mitsubishi. Značka uvádí na trh ASX nové generace, rozšiřuje tak evropskou modelovou nabídku stájových kolegů Space Star a SUV s označením Eclipse Cross PHEV. ASX se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Outlander PHEV přijede příští rok

Nový Outlander PHEV přijede příští rok

Mitsubishi už příští rok uveden na evropský trh svou novou vlajkovou loď Outlander PHEV. Základem auta bude druhá generace pokročilého EV plug-in hybridního systému se dvěma elektromotory pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Auta na náplavce startují již ve čtvrtek!

Auta na náplavce startují již ve čtvrtek!

Třetí ročník výstavy Auta na náplavce, který pořádá časopis Svět motorů z mediálního domu Czech News Center, doslova klepe na dveře. Vše vypukne u Vltavy v Praze už ve čtvrtek 29. srpna...