Nový Hyundai i20 ztrácí na hodnotě méně než konkurenční modely ostatních značek

Za tři roky bude mít nový Hyundai i20 vyšší zůstatkovou hodnotu, než jeho konkurenti.

1hyui20cwna1000

K těmto závěrům dospěly – renomované instituce

– hned v pěti zemích Evropy. Nová generace i20 je navíc o 7 % lepší než její předchůdce. Výsledky nezávislých studií provedených v pěti evropských zemích renomovanými společnostmi Eurotax (Rakousko a Španělsko), L’Argus (Francie), Quattroruote (Itálie) a DAT (Německo) předpokládají, že nová Hyundai i20 si zachová vyšší zůstatkovou hodnotu než ostatní vozy z daného segmentu. „Odborníci ocenili kvalitu nové generace i20 tím, že jí předpovídají velmi dobrou zůstatkovou hodnotu,“ komentoval výsledek průzkumů Adrian Porter, ředitel Hyundai Motor Europe pro Fleet a Remarketing. „Myslím, že prostornost, design a celkové náklady spojené s vlastnictvím jsou pro soukromé i firemní zákazníky velmi přesvědčivé. Navíc naše pětiletá neomezená záruka dělá z nové i20 opravdu skvělou nabídku.“

Dobrou investicí se nová i20

– jeví například v Rakousku, kde dosáhla vyšších hodnot než její přímí konkurenti. Podle Eurotaxu si benzínová verze s motorem 1,25 litru po třech letech a 45 000 ujetých kilometrech udrží 49 % své hodnoty. Další vozy ze segmentu dosáhly nižších hodnot – Renault Clio (43 %), Peugeot 208 (41 %), Citroën C3 (40 %) i Opel Corsa (39 %). Podobně ji hodnotí Eurotax také ve Španělsku – za i20 s 45 % zůstatkové hodnoty zůstaly modely Ford Fiesta (43 %), Seat Ibiza (40 %) a Opel Corsa (36 %). V Itálii, kde průzkum uskutečnil přední automobilový časopis Quattroruote, předstihla nová i20 své konkurenty se 40 % zůstatkové hodnoty. Za sebou nechala třeba Volkswagen Polo (39 %), Peugeot 208 (37 %), Toyotu Yaris (35 %) a Citroën C3 (32 %).

Silné postavení modelu Hyundai i20 potvrzují údaje z Francie

– kde experti z časopisu L’Argus očekávají zůstatkovou hodnotu vozu na úrovni 46 %. Lepšího výsledku v B-segmentu dosáhl jen domácí Renault Clio (47 %). V Německu si korejská novinka podle společnosti DAT podrží 49 % své hodnoty, což je více, než odborníci očekávají u Opelu Corsa (47 %), Fordu Fiesta (45 %) a Fiatu Punto (43 %).

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na český trh vstupuje ostrá verze Hyundai i30 N (velmi podrobná informace)

Na český trh vstupuje ostrá verze...

 Hyundai i30 N poskytuje mimořádné potěšení z jízdy pro každého „N“, zrozené v Namyangu a přivedené k dokonalosti na Nürburgringu symbolizuje hbitost v šikanách i esenci vývoje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět mezi nehodnotnějšími světovými značkami

Hyundai opět mezi nehodnotnějšími...

Automobilka Hyundai si již třetí rok po sobě drží postavení mezi čtyřicítkou nejhodnotnějších značek světa. Podle nejnovějších žebříčku Interbrands – jí v celkovém hodnocení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový elektromobil Hyundai IONIQ Electric má k dispozici město Uherské Hradiště

Zcela nový elektromobil Hyundai IONIQ...

Jeden z nejmodernějších elektromobilů na současném trhu zaměstnanci městského úřadu přijali od zástupců automobilky Hyundai. Čistě elektrický vůz má sloužit pro běžné služební cesty...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Expedice prvních vozů Hyundai i30 N ze závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech

Expedice prvních vozů Hyundai i30 N ze...

Včera po 13. hodině odpoledne vyjel z brány nošovického závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) první náklaďák s osmi vozy Hyundai i30 N, určenými pro Německo, kde se prvních sto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Projekt „Běháme s Hyundai pro SOS dětské vesničky“ vyvrcholil společným závodem. Celkem přinesl 65 349 Kč.

Projekt „Běháme s Hyundai pro SOS...

Projekt má za cíl podporovat neziskovou organizaci SOS dětské vesničky. Za každý uběhnutý kilometr darovala společnost Hyundai – na konto organizace tři koruny. Díky dobrovolníkům z řad...