Nový Hyundai i20 ztrácí na hodnotě méně než konkurenční modely ostatních značek

Za tři roky bude mít nový Hyundai i20 vyšší zůstatkovou hodnotu, než jeho konkurenti.

1hyui20cwna1000

K těmto závěrům dospěly – renomované instituce

– hned v pěti zemích Evropy. Nová generace i20 je navíc o 7 % lepší než její předchůdce. Výsledky nezávislých studií provedených v pěti evropských zemích renomovanými společnostmi Eurotax (Rakousko a Španělsko), L’Argus (Francie), Quattroruote (Itálie) a DAT (Německo) předpokládají, že nová Hyundai i20 si zachová vyšší zůstatkovou hodnotu než ostatní vozy z daného segmentu. „Odborníci ocenili kvalitu nové generace i20 tím, že jí předpovídají velmi dobrou zůstatkovou hodnotu,“ komentoval výsledek průzkumů Adrian Porter, ředitel Hyundai Motor Europe pro Fleet a Remarketing. „Myslím, že prostornost, design a celkové náklady spojené s vlastnictvím jsou pro soukromé i firemní zákazníky velmi přesvědčivé. Navíc naše pětiletá neomezená záruka dělá z nové i20 opravdu skvělou nabídku.“

Dobrou investicí se nová i20

– jeví například v Rakousku, kde dosáhla vyšších hodnot než její přímí konkurenti. Podle Eurotaxu si benzínová verze s motorem 1,25 litru po třech letech a 45 000 ujetých kilometrech udrží 49 % své hodnoty. Další vozy ze segmentu dosáhly nižších hodnot – Renault Clio (43 %), Peugeot 208 (41 %), Citroën C3 (40 %) i Opel Corsa (39 %). Podobně ji hodnotí Eurotax také ve Španělsku – za i20 s 45 % zůstatkové hodnoty zůstaly modely Ford Fiesta (43 %), Seat Ibiza (40 %) a Opel Corsa (36 %). V Itálii, kde průzkum uskutečnil přední automobilový časopis Quattroruote, předstihla nová i20 své konkurenty se 40 % zůstatkové hodnoty. Za sebou nechala třeba Volkswagen Polo (39 %), Peugeot 208 (37 %), Toyotu Yaris (35 %) a Citroën C3 (32 %).

Silné postavení modelu Hyundai i20 potvrzují údaje z Francie

– kde experti z časopisu L’Argus očekávají zůstatkovou hodnotu vozu na úrovni 46 %. Lepšího výsledku v B-segmentu dosáhl jen domácí Renault Clio (47 %). V Německu si korejská novinka podle společnosti DAT podrží 49 % své hodnoty, což je více, než odborníci očekávají u Opelu Corsa (47 %), Fordu Fiesta (45 %) a Fiatu Punto (43 %).

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ Electric je nejčistším evropským vozem

Hyundai IONIQ Electric je nejčistším...

ADAC EcoTest hodnotí Hyundai IONIQ Electric jako nejčistější automobil Hyundai KONA Electric a elektricky poháněný Hyundai NEXO s palivovým článkem patří rovněž mezi lídry Výsledky testů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Odborná porota předala Hyundai ocenění SAFETYBEST za systém ROA

Odborná porota předala Hyundai ocenění...

Evropská porota udělila značce Hyundai ocenění SAFETYBEST v rámci slavnostního vyhlášení výsledků prestižní ankety AUTOBEST Průkopnický asistent ROA (Rear Occupant Alert) nabízí...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai i20 triumfoval v anketě FirstCar Awards

Hyundai i20 triumfoval v anketě FirstCar...

Hyundai i20 byl vyhlášen „Použitým vozem roku“ v anketě FirstCar Awards a triumfoval také v kategorii „Použitý vůz roku do 10 000 liber“ Porotci ankety FirstCar nejvíce ocenili na modelu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Německá anketa Best Cars ukázala výrazný skok image značky Hyundai

Německá anketa Best Cars ukázala...

Anketa organizovaná německým motoristickým časopisem AUTO MOTOR UND SPORT poukázala na významné zlepšení image značky Hyundai Podle výsledků ankety zaznamenal Hyundai největší pokrok...