„Jsem velice rád, že se Lexus tým rozrůstá právě o tyto dva experty svého oboru. Druhý rok rozvoje značky Lexus tak získává na nových impulsech.“ říká Tomáš Velek, manažer značky Lexus pro ČR a SR.
Radovan Blažek (33) byl pověřen vedením tréninkových aktivit jakož i péčí o lidský rozvoj prodejní sítě značky Lexus v ČR a SR. Blažek dříve působil na obdobné pozici u společnosti Import Volkswagen Group s.r.o., kde byl v letech 1999 – 2005 odpovědný za trénink a prodejní ofenzívu značky Audi. K Lexusu přechází z pozice marketingového manažera divize Ethicon společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., kde působil od roku 2005.
Petr Žemlička (30) byl pověřen přípravou a vedením crossmarketingového projektu LEXUS LOUNGE by L´ANGOLO, který se stává unikátním nástrojem v komunikaci značky se stávající či budoucí klientelou a s odbornými médii. V letech 2002-2005 působil v marketingovém oddělení divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o., kde měl na starosti koordinaci marketingových aktivit prodejní sítě Audi. K Lexusu přechází od značky Vertu, výrobce luxusních mobilních telefonů, kde od roku 2005 působil na pozici marketingového manažera.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.