Nové Porsche 911 Targa s inovativně řešenou střechou představeno na detroitském autosalonu

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce luxusních a sportovních vozů značky Porsche do ČR zahájí prodej modelů v provedení 911 Targa 4 a Targa 4S již na začátku května ve svých Porsche centrech v Praze a Brně.

1ptar4bok1000

Vůbec poprvé spojuje klasické řešení Targa s nejnovější konstrukcí střechy.

Stejně jako tomu bylo u legendární první generace modelu Targa, také pro nový model je charakteristický široký sloupek umístěný místo B sloupku, pohyblivé střešní díly nad předními sedadly a zadní okno bez klasických C sloupků. Na rozdíl od původního modelu lze u moderního typu střechu otevřít, nebo naopak uzavřít pouhým stiskem tlačítka. Při otevírání střechy se zcela automaticky střešní díly spektakulárním způsobem schovají za zadní sedadla. Automobil je vybaven pro značku Porsche typickým pohonem všech kol PTM, který preferuje zadní nápravu a také ve své nejnovější generaci nabízí nejvyšší úroveň dynamiky na rozmanitém povrchu a za každého počasí.

Nová 911 Targa je inovativním novým vydáním klasického vozu z roku 1965. Novinka má technicky nejblíže modelům 911 Carrera 4, od nichž přebírá techniku a karoserii až do výšky bočních oken. Sportovní výraz novému modelu dodává karoserie rozšířená v zadní části, typická pro modely s pohonem všech kol, stejně tak jako rozměrné a zakulacené zadní okno.

 Nabídku tvoří dvě varianty

Jako tomu bylo i v minulé generaci, také nejnovější provedení modelu Targa přichází ve dvou provedeních s pohonem všech kol. Model 911 Targa 4 pohání plochý šestiválec boxer s objemem 3,4 l a výkonem 257 kW. S převodovkou PDK a paketem Sport Chrono zrychluje z klidu na 100 km/h během 4,8 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 282 km/h. V závislosti na převodovce vykazuje tento model kombinovanou spotřebu paliva v rozpětí 9,5 až 8,7 l/100 km (223 až 204 g/km CO2). Vrcholnou verzí je model 911 Targa 4S s výkonem 294 kW s motorem o objemu 3,8 l. Dosahuje rychlosti až 296 km/h a s převodovokou PDK a paketem Sport Chrono zrychlí na 100 km/h během 4,4 s. Spotřeba se podle použité převodovky pohybuje v rozpětí 10,0 až 9,2 l/100 km (237 až 214 g/km CO2). Výkony a jízdní dynamika, stejně tak jako hospodárnost jsou na mimořádné úrovni modelů 911 Carrera 4 Cabriolet. Oba modely plní emisní normu Euro 6.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...