Nové Porsche 911 Targa s inovativně řešenou střechou představeno na detroitském autosalonu

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce luxusních a sportovních vozů značky Porsche do ČR zahájí prodej modelů v provedení 911 Targa 4 a Targa 4S již na začátku května ve svých Porsche centrech v Praze a Brně.

1ptar4bok1000

Vůbec poprvé spojuje klasické řešení Targa s nejnovější konstrukcí střechy.

Stejně jako tomu bylo u legendární první generace modelu Targa, také pro nový model je charakteristický široký sloupek umístěný místo B sloupku, pohyblivé střešní díly nad předními sedadly a zadní okno bez klasických C sloupků. Na rozdíl od původního modelu lze u moderního typu střechu otevřít, nebo naopak uzavřít pouhým stiskem tlačítka. Při otevírání střechy se zcela automaticky střešní díly spektakulárním způsobem schovají za zadní sedadla. Automobil je vybaven pro značku Porsche typickým pohonem všech kol PTM, který preferuje zadní nápravu a také ve své nejnovější generaci nabízí nejvyšší úroveň dynamiky na rozmanitém povrchu a za každého počasí.

Nová 911 Targa je inovativním novým vydáním klasického vozu z roku 1965. Novinka má technicky nejblíže modelům 911 Carrera 4, od nichž přebírá techniku a karoserii až do výšky bočních oken. Sportovní výraz novému modelu dodává karoserie rozšířená v zadní části, typická pro modely s pohonem všech kol, stejně tak jako rozměrné a zakulacené zadní okno.

 Nabídku tvoří dvě varianty

Jako tomu bylo i v minulé generaci, také nejnovější provedení modelu Targa přichází ve dvou provedeních s pohonem všech kol. Model 911 Targa 4 pohání plochý šestiválec boxer s objemem 3,4 l a výkonem 257 kW. S převodovkou PDK a paketem Sport Chrono zrychluje z klidu na 100 km/h během 4,8 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 282 km/h. V závislosti na převodovce vykazuje tento model kombinovanou spotřebu paliva v rozpětí 9,5 až 8,7 l/100 km (223 až 204 g/km CO2). Vrcholnou verzí je model 911 Targa 4S s výkonem 294 kW s motorem o objemu 3,8 l. Dosahuje rychlosti až 296 km/h a s převodovokou PDK a paketem Sport Chrono zrychlí na 100 km/h během 4,4 s. Spotřeba se podle použité převodovky pohybuje v rozpětí 10,0 až 9,2 l/100 km (237 až 214 g/km CO2). Výkony a jízdní dynamika, stejně tak jako hospodárnost jsou na mimořádné úrovni modelů 911 Carrera 4 Cabriolet. Oba modely plní emisní normu Euro 6.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sraz vozů SEAT s doprovodným programem už tento víkend

Sraz vozů SEAT s doprovodným programem...

Poslední květnový víkend je již tradičně ve znamení srazu automobilů značky SEAT, který pořádá SEAT KLUB ČR. Majitelé a příznivci vozů této španělské značky se setkají ve Žďáru...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO zve cyklisty do Lví stopy

ŠKODA AUTO zve cyklisty do Lví stopy

Spojení národní hrdosti se sportovním výkonem – unikátní oslava stého výročí vzniku republiky v podání automobilové značky ŠKODA V mapových podkladech České republiky na internetovém...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaná Kia Sportage: první snímky a detaily

Modernizovaná Kia Sportage: první...

V nabídce zcela nový naftový Mild-Hybrid pohon EcoDynamics+ 2,0 litru a nový hospodárný naftový motor 1,6 litru ‘U3’ Nové pohonné jednotky plní emisní normou Euro 6d TEMP Jednotka...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Slovensko: Od 20. května zásadní stop stáčení

Slovensko: Od 20. května zásadní stop...

Začneme konstatováním, že poté, co ministerstvo spravedlnosti Polska předložilo ke schválení změnu zákona, která stanovuje stáčení kilometrů jako trestný čin, bude Česká republika jedinou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Continental testuje automatizované řízení v provozu na německých dálnicích, v budoucnu zamíří i do měst a na okresky

Continental testuje automatizované...

Společnost Continental rozšiřuje celosvětové aktivity při zkouškách plně automatizovaného řízení do Dolního Saska Prioritou vývoje zůstává příprava vysoce automatizovaného řízení na...