Nové Porsche 911 Targa s inovativně řešenou střechou představeno na detroitském autosalonu

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce luxusních a sportovních vozů značky Porsche do ČR zahájí prodej modelů v provedení 911 Targa 4 a Targa 4S již na začátku května ve svých Porsche centrech v Praze a Brně.

1ptar4bok1000

Vůbec poprvé spojuje klasické řešení Targa s nejnovější konstrukcí střechy.

Stejně jako tomu bylo u legendární první generace modelu Targa, také pro nový model je charakteristický široký sloupek umístěný místo B sloupku, pohyblivé střešní díly nad předními sedadly a zadní okno bez klasických C sloupků. Na rozdíl od původního modelu lze u moderního typu střechu otevřít, nebo naopak uzavřít pouhým stiskem tlačítka. Při otevírání střechy se zcela automaticky střešní díly spektakulárním způsobem schovají za zadní sedadla. Automobil je vybaven pro značku Porsche typickým pohonem všech kol PTM, který preferuje zadní nápravu a také ve své nejnovější generaci nabízí nejvyšší úroveň dynamiky na rozmanitém povrchu a za každého počasí.

Nová 911 Targa je inovativním novým vydáním klasického vozu z roku 1965. Novinka má technicky nejblíže modelům 911 Carrera 4, od nichž přebírá techniku a karoserii až do výšky bočních oken. Sportovní výraz novému modelu dodává karoserie rozšířená v zadní části, typická pro modely s pohonem všech kol, stejně tak jako rozměrné a zakulacené zadní okno.

 Nabídku tvoří dvě varianty

Jako tomu bylo i v minulé generaci, také nejnovější provedení modelu Targa přichází ve dvou provedeních s pohonem všech kol. Model 911 Targa 4 pohání plochý šestiválec boxer s objemem 3,4 l a výkonem 257 kW. S převodovkou PDK a paketem Sport Chrono zrychluje z klidu na 100 km/h během 4,8 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 282 km/h. V závislosti na převodovce vykazuje tento model kombinovanou spotřebu paliva v rozpětí 9,5 až 8,7 l/100 km (223 až 204 g/km CO2). Vrcholnou verzí je model 911 Targa 4S s výkonem 294 kW s motorem o objemu 3,8 l. Dosahuje rychlosti až 296 km/h a s převodovokou PDK a paketem Sport Chrono zrychlí na 100 km/h během 4,4 s. Spotřeba se podle použité převodovky pohybuje v rozpětí 10,0 až 9,2 l/100 km (237 až 214 g/km CO2). Výkony a jízdní dynamika, stejně tak jako hospodárnost jsou na mimořádné úrovni modelů 911 Carrera 4 Cabriolet. Oba modely plní emisní normu Euro 6.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový radar společnosti Continental umožňuje vybavit motocykly asistentem nouzového brzdění

Nový radar společnosti Continental...

Další významný krok ke zvýšení bezpečnosti na silnicích: Continental na veletrhu EICMA představuje nové pokročilé asistenční systémy určené jednostopým vozidlům Jezdec má vše stále pod...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PŮL MILIÓNU PRO POSÁDKY PEUGEOT RALLY CUPU

PŮL MILIÓNU PRO POSÁDKY PEUGEOT RALLY CUPU

Slavnostní vyhlášení letošního mistrovství České republiky v rally, rallysprintu a slalomu proběhlo začátkem listopadu v kongresovém centru ve Zlíně. Velkolepá atmosféra večera...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Kia uzavřely strategické partnerství s firmou Vodafone

Hyundai a Kia uzavřely strategické...

Smlouva poskytne evropským řidičům zcela propojené informační a zábavní systémy a systémy pro síťové propojení automobilu Systémy pro síťové propojení vozidel Hyundai a Kia budou uvedeny...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Češi investují do nákupu ojetin na splátky stále vyšší částky

Češi investují do nákupu ojetin na...

Za pět let vzrostla cena vozů, pořizovaných na úvěr téměř o polovinu Čeští řidiči využívají příznivé ekonomické situace, rostoucích platů a také širokých možností financování...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k „řídicímu centru“

Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k...

Na konci 50. let měl volant tvrdý, tenký věnec, který řidiči sloužil pouze ke změnám směru jízdy Evoluce volantu přinesla vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti a ergonomie Současní řidiči...