Nové atraktivní Volvo C30

Pro koho je zejména určeno toto sportovní dvoudveřové čtyřsedadlové Volvo!

S novou C30 vstupuje značka Volvo do segmentu dvoudveřových prémiových automobilů..

Nové atraktivní Volvo C30
Nové atraktivní Volvo C30
Nové atraktivní Volvo C30

„Nová C30 je určena pro skupinu svobodných jednotlivců nebo párů s městským životním stylem. Tito lidé požadují atraktivní design i jízdní vlastnosti a tento automobil byl zkonstruován tak, aby vyhovoval jejich vkusu i potřebám,” uvedl Lex Kerssemakers, vrchní viceprezident pro značku, prodej a produktovou strategii.

Ve fázi vývoje projektu C30 uspořádala společnost Volvo Car Corporation v celé řadě evropských zemí rozsáhlý průzkum mezi zákazníky. Lidé budující svou kariéru a žijící intenzivním životním stylem ve velkých městech, byli pozváni, aby posoudili design a technickou výbavu tohoto vozu.

Nové atraktivní Volvo C30
Nové atraktivní Volvo C30
Nové atraktivní Volvo C30

Pro aktivní život ve městech

Volvo se zaměřuje primárně na svobodné jednotlivce a bezdětné páry, neboť ti vnímají automobil jako nástroj zábavy pro naplnění jejich životního stylu. Když nakupují oděvy, vybavení domácnosti nebo elektroniku, design a značka pro ně představují velmi důležité faktory. V případě automobilů je pak situace stejná. „Toto jsou zákazníci, kteří se rychle pohybují mezi svým domovem, kanceláří, schůzkami, tělocvičnou a svými oblíbenými místy ve městě. Dávají přednost atraktivnímu designu a vynikajícím jízdním vlastnostem, přičemž po většinu času jezdí v automobilu sami, nebo s jednou další osobou,” vysvětluje Hakan Abrahamsson, ředitel projektu C30, a dodává: „Je důležité zdůraznit, že toto je spíše otázka životního stylu než otázka věku. Když děti vyrostou a odstěhují se od rodičů, rodiče rovněž získají více času a prostředků pro aktivní životní styl. Jsme proto přesvědčeni, že kromě velké skupiny mladých zákazníků bude o novou C30 velký zájem také mezi rodiči dospělých dětí. Další atraktivní možností je, že se C30 stane druhým vozem v rodinách s dětmi.”

Designový koncept poprvé představen v Detroitu

V průběhu mezinárodního průzkumu se ukázalo, že koncepce projektu byla zvolena správně. Na autosalónu v Detroitu konaném v lednu 2006 Volvo představilo designový koncept C30, který přiblížil podobu připravovaného produkčního modelu. Koncept byl následně vystaven na celé řadě autosalónů a společnost Volvo Cars také ve městech jako je Miláno uspořádala mezinárodní akce, na které byly pozváni hosté z různých zemí. Na jednom z průzkumů jeden z účastníků řekl: „Konečně do tohoto segmentu přichází nový a atraktivní model – pravděpodobně mé první Volvo.“ To byla sladká hudba pro Volvo a současně přesné vyjádření ambicí spojených s projektem C30. „Musíme získávat nové zákazníky, díky kterým se C30 stane důležitou součástí zvyšování objemu výroby společnosti Volvo Cars na cílových 600 000 vyrobených vozů ročně,” uvedl Hakan Abrahamsson.

Dynamická příď a „rychlá“ silueta

Design produkčního modelu do značné míry odpovídá designovému konceptu Volva C30. Příď se zkosenými čelními světlomety a s nízkou, širokou mřížkou chladiče si zachovává svůj dynamický charakter. Při pohledu z boku vyniknou výrazné, kontrastní barvou lakované podběhy kol a zkosená linie střechy dodávající novému C30 dynamickou siluetu, kterou dále zdůrazňuje extrémní člunovitý tvar bočních oken. Toho je dosaženo zužující se střechou a širokými boky. Boky na zádi jsou výrazně zaobleny a jejich tvar je zdůrazněn podkovovitým tvarem zadních světel a prosklenou zadní stěnou. Spojler na horní hraně zádi je k dispozici ve dvou různých provedeních. „C30 působí přes své kompaktní rozměry sportovně a svalnatě. Každý, kdo si pamatuje Volvo SCC (Safety Concept Car), rozpozná exkluzivní a praktické víko zavazadlového prostoru. Výrazné zadní skupinové svítilny jsou zárukou toho, že nikdo nezůstane na pochybách, jaký automobil má před sebou,” říká Steve Mattin, ředitel pro design ve společnosti Volvo Car Corporation.

Styl pro individualisty

Možnost přizpůsobit automobil osobnímu vkusu je pro potenciální zákazníky tohoto modelu velmi důležitá. Speciální sada doplňků karosérie s chromovanými koncovkami výfuků může být buď lakována v barvě karosérie, nebo může mít odlišnou kontrastní barvu. Pro další personalizaci vozu je možné tuto sadu kombinovat se sníženým sportovním podvozkem a s 18-palcovými koly z lehkých slitin. Sada doplňků karosérie je k dispozici v řadě různých barev, což vytváří prostor pro širokou škálu osobitých kombinací. Mezi stylistické doplňky interiéru patří sportovní volant a sportovní řadicí páka s hliníkovými prvky, pedály vyrobené z kartáčovaného hliníku a koberce navržené speciálně pro model C30. Volvo C30 je představeno mimo jiné se zcela novou barvou: perleťovou Cosmic White. Se sadou doplňků karosérie lakované v perleťové hnědé barvě Java vůz výrazně připomíná Volvo C30 Design Concept.

Prostor pro čtyři dospělé

Díky dvěma samostatným zadním sedadlům poskytuje nová C30 prostor pro čtyři dospělé osoby s velkorysým prostorem v oblasti hlavy i nohou. Zadní sedadla jsou posunuta mírně ke středu vozidla, což vytváří pocit prostornosti a zajišťuje dobrý výhled. Toto uspořádání rovněž usnadňuje komunikaci s cestujícími na předních sedadlech. Díky prostoru mezi sedadly je přes prosklenou záď dobře viditelná tenká, na první pohled volně umístěná středová konzola. Středová konzola je k dispozici ve čtyřech různých verzích. Zcela nové je provedení s názvem Virtual White, které je inspirováno moderními matnými povrchy používanými ve sportu nebo u počítačů. Stejný materiál je použit také na dveřích. Jako příslušenství je k dispozici také atraktivní verze s hliníkovým povrchem ve tvaru surfového prkna, která vychází z designérského konceptu C30 Design Concept.

Možnosti personalizace interiéru

Také nabídka provedení interiéru byla navržena tak, aby splňovala přání cílové skupiny pokud jde o šíři možností výběru. Dokonce i u základní verze Volvo nabízí čalounění v kombinaci červené a modré barvy. V nabídce je také černé čalounění, jež je možné zdůraznit kontrastními červenými koberci. „Pokud jde o praktické detaily, dáváme přednost výrazu individuální funkčnost. Volvo C30 si nenárokuje pozici plnohodnotného rodinného automobilu. Namísto toho je speciálně přizpůsobeno tak, aby vyhovovalo potřebám dané cílové skupiny,” říká Steve Mattin.

Prodejní cíl 65 000 vozů ročně

Výroba Volva C30 bude zahájena na konci roku 2006. Cílem společnosti je 65 000 prodaných vozů ročně. Volvo očekává, že nový model nalezne 75 % svých zákazníků v Evropě. Největšími trhy budou Itálie, Německo, Španělsko, Velká Británie, USA, Francie, Švédsko a Holandsko.

„Nová C30 zanechá v segmentu, který je pro značku Volvo zcela nový, nesmazatelnou stopu – a naším záměrem je, aby nejméně tři ze čtyř vozů C30 své zákazníky našly mezi těmi, kdo dosud Volvo nevlastní. Jsem přesvědčen, že nová C30 bude velmi úspěšná. Od doby, kdy jsme její koncept poprvé vystavili v Detroitu, se tento vůz stal jedním z nejčastěji diskutovaných a nejvíce očekávaných modelů na trhu. C30 bude pro ostatní konkurenty v daném segmentu opravdu tvrdým oříškem,” říká Lex Kerssemakers.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volvo S60 Polestar vítězí ve světovém šampionátu WTCC, úspěchy však slaví i V60 Polestar v českých závodech!

Volvo S60 Polestar vítězí ve světovém...

Mistrovství světa cestovních automobilů WTCC patří k nejprestižnějším motoristickým podnikům a závodní speciály S60 Polestar tam nelze přehlédnout. (na fotografii Andrej Procházka a Volvo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Volvo XC60 – Ženeva 2017

VIDEO – Volvo XC60 – Ženeva 2017

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky VOLVO přímo z autosalonu v Ženevě.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Volvo Cars, prémiová automobilka, včera na Ženevském autosalonu odhalila dlouho očekávané nové luxusní SUV Volvo XC60

Společnost Volvo Cars, prémiová...

Nově představený model nahradí původní vysoce úspěšné Volvo XC60, které se po devíti letech svého uvedení na trh stalo v Evropě nejlépe prodávaným středně velkým prémiovým SUV,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dnes ve čtvrtek 23. a ještě v pátek 24. a sobotu  25. února mají zájemci možnost jako první v Česku  osobně otestovat nové  terénní kombi Volvo V90 Cross Country

Dnes ve čtvrtek 23. a ještě v pátek...

Česká premiéra nejnovějšího modelu švédské automobilky – terénního kombi Volvo V90 Cross Country proběhne pod sjezdovkami ski areálu Monínec, kde proběhne testování (nutná předchozí...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...