Nová tvář modelu Citroen C4 pro Latinskou Ameriku

C4 Sedan, spojení elegance, pohodlí a technologie

Citroën na společném jihoamerickém trhu Mercosur: výrazný nárůst prodeje.

Nová tvář modelu Citroen C4 pro Latinskou Ameriku

Posílen obchodním úspěchem řady C4, jíž se na celém světě od uvedení na trh na konci roku 2004 prodalo přes 530 000 vozů, Citroën pokračuje v rozšiřování své řady v několika zemích Latinské Ameriky modelem C4 Sedan. Tento moderní a současně klasický sedan se vyznačuje charakteristikami a inovacemi, které se staly základem úspěchu řady C4.

Tento model dokonale splňuje požadavky zákazníků z různých latinskoamerických trhů zejména díky prodlouženým tvarům karosérie sedanu. Model C4 Sedan představený 19. dubna 2007 při příležitosti sjetí prvního vozu z výrobní linky se vyrábí v argentinském Palomar nedaleko Buenos Aires.

Tato třetí verze řady C4 se rovněž vyrábí a prodává v Číně pod označením C-Triomphe. Od června 2006 se na tomto trhu prodalo přes 30 000 kusů.

Model C4 Sedan, který bude v červenci uveden na trh v Argentině, posílí šance Citroënu v této zemi, kde se prodej značky v roce 2006 ve srovnání s předchozím rokem zvýšil o 30 %, což odpovídá více než 15 000 prodaných vozidel a podílu na trhu ve výši 3,6 %.

Díky prostornosti své karosérie a svým rozměrům (délka: 477 cm, šířka: 177 cm, výška: 151 cm) se C4 Sedan řadí mezi velké cestovní vozy s výraznou osobností a pozornost si získává dojmem elegance a exkluzívnosti.

Se svými chromovanými stylizovanými šípy a reflektory ve tvaru bumerangu zachovává tento model styl značky, zároveň je však C4 Sedan vizuálně pozoruhodně vyvážený prostřednictvím prvků jako je prodloužená silueta, zvýrazněné podběhy kol, horní linie karosérie a impozantní zadní přesah.

Komfort a uživatelské vlastnosti na nejvyšší úrovni

Kabina vozu se na první pohled odlišuje prostorem, který může být využit osádkou. Díky rozvoru prodlouženému na 271 cm poskytuje C4 Sedan mimořádné pohodlí i významné zvětšení místa pro nohy na zadních sedadlech, čímž vůz výrazně posouvá laťku ve svém segmentu.

Vůz zároveň nabízí pozoruhodně rozměrný zavazadlový prostor o objemu 513 litrů (norma VDA) a praktičnost umocněnou sklopným zadním sedadlem děleným v poměru 2/3-1/3 a četnými odkládacími prostory rozmístěnými po celém interiéru vozu.

Vůz zaměřený na pohodlí a spokojenost

Mezi výrazné prvky ergonomického místa řidiče patří volant s pevným středem, na němž jsou rozmístěny ovládací prvky. Mezi ně patří hlavní ovladače regulace pohodlí interiéru i pomocné prvky řízení umístěné řidiči na dosah ruky. Toto rozmístění zajišťuje ergonomii a jednoduchost používání ovládacích prvků a umocňuje zároveň pohodu řízení a bezpečnost. C4 Sedan nabízí i další výbavu, která je na jihoamerickém trhu novinkou či vzácností: tempomat a omezovač rychlosti jsou součástí sériové výbavy celé modelové řady, nechybí ani oblíbený osvěžovač vzduchu dokonale integrovaný do designu palubní desky.

Jízdní vlastnosti orientované na bezpečnost a potěšení z jízdy

Tento vůz je vybaven podvozkem řady C4, který je uznáván jako standard potěšení z jízdy a bezpečnosti. Součástí sériové výbavy celé řady jsou navíc systém ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku a elektronický brzdový asistent nebo samočinná aktivace výstražných světel při prudkém brždění. Systém ESP je nabízen za příplatek u některých verzí a motorů.

Optimalizovaná bezpečnost cestujících

Model C4 Sedan konstruovaný na platformě řady C4 disponuje stejnými výztuhami a je sériově vybaven čelním airbagem řidiče s optimalizovaným tvarem díky volantu s ovládacími prvky na pevném středu a spolujezdce. Součástí výbavy jsou rovněž boční airbagy řidiče a spolujezdce a průběžné hlavové airbagy cestujících na předních a zadních sedadlech.

Dynamičnost díky velkému výběru motorů

Od uvedení na trh je model C4 Sedan k dispozici se dvěma benzinovými agregáty podle trhu a verze: 1.6i 16V 110k a 2.0i 16V 143k, které budou v Brazílii nabízeny ve verzi Flex Fuel v souladu s výraznou angažovaností značky Citroën v ochraně životního prostředí. Právě tak budou k dispozici dva motory dieselové HDi: 1.6 HDi 110k FAP a 2.0 HDi 110k.

Citroën se na hlavních trzích Jižní Ameriky významný nárůstu výsledků.

V Brazílii Citroën prodal v roce 2006 35 000 vozů a podílel se 30 % na celkovém růstu trhu (+ 12,5 %). Pronikání značky vzrostlo z 1,7 % v roce 2005 na 1,9 % v roce 2006 především díky modelu C3 nabízenému s motorem 1.4 Flex Fuel a modelu Xsara Picasso, který zaujal vedoucí postavení v segmentu jednoprostorových vozů s prodejem 10 000 vozů v roce 2006. V prvním čtvrtletí roku 2007 na trhu VP + VUL značka zaznamenala přes 8 600 prodaných vozů, což představuje podíl na trhu ve výši 1,83 %.

V Argentině Citroën prodal v roce 2006 15 000 vozů, což představuje 30 % z celkového růstu trhu (+ 16,6 %). Značka tak docílila zvýšení pronikání z 3,2 % v roce 2005 na 3,6 % v roce 2006.

Od ledna roku 2007 Citroën registruje nárůst na trhu OV + UV o 26 % oproti prvnímu čtvrtletí roku 2006, kdy byl nárůst 19 %. Podíl značky bylo v prvních třech měsících roku 2007 3,8 % ve srovnání s 3,6 % za stejné období roku 2006.

Citroën v Argentině: upevňování pozic na trhu

Úspěch, který značka Citroën zaznamenává v Argentině, vychází ze strategie tvořené dvěma základními směry orientace: rozšiřování produktové řady a trvalý rozvoj koncesionářské sítě. Tento růst mimoto odpovídá politice kvality služeb, která staví do centra zájmu zákazníka a která je značkou uplatňována již řadu let.

Rozšiřování produktové řady

Citroën nabízí stále bohatší a úplnější řadu vozů. Ta je tvořena vozy vyráběnými přímo v zóně Mercosur. Jde o vozy C3, Xsara Picasso, Berlingo, Jumper. Právě tak do této řady patří i vozy dovážené, ať již jde o C4 Coupé VTS, C5 nebo C6.

Výroba a prodej modelu C4 Sedan v Argentině je pro Citroën zvláště výhodné, protože konsoliduje přítomnost značky na trhu a doplňuje její nabídku o horní segment řady, čímž značce umožňuje získávat ještě významnější klientelu.

Trvalý rozvoj sítě koncesionářů

Síť koncesionářů značky zaznamenala výrazný nárůst z 51 kontaktních míst v roce 2005 na 68 v roce 2006. Aby byli argentinští zákazníci co nejspokojenější a abychom se jim co nejvíce přiblížili, je na rok 2007 počítáno s rozšířením počtu prodejních míst na 80 po celém území.

Soustava těchto prodejních míst poskytuje kompletní nabídku služeb: od prodeje nových i ojetých vozů až po servis, údržbu a opravy, prodej originálních náhradních dílů, prodej příslušenství a služby značky v oblasti úspor a financování.

Navíc jsou u obchodních zástupců pravidelně pořádána školení prodejního personálu, dílenských i odborných techniků, protože záměrem značky je neustálé zvyšování kvality nabídky služeb a co nejdokonalejší uspokojování potřeb zákazníka.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...