Nová generace Mercedes-Benz CLS v ještě přitažlivějším provedení

Jedinečné čtyřdveřové kupé získalo cílevědomým jemným zásahem ještě větší atraktivitu. Zákazníci si mohou nový CLS objednat ihned.

Nová generace Mercedes-Benz CLS v ještě přitažlivějším provedení

Nová vstupní motorizace prezentovaná verzí CLS 280 s moderním hnacím agregátem V6, dává výkon 170 kW/231 k. Mercedes CLS 63 AMG stojící na vrcholu této modelové řady o jehož pohon se stará 6,3 litrový V8 motor AMG s výkonem 378 kW/514 k, nyní disponuje 19“ koly AMG z lehké slitiny a novým sportovním výfukovým systémem AMG.

Nová generace Mercedes-Benz CLS v ještě přitažlivějším provedení
Nová generace Mercedes-Benz CLS v ještě přitažlivějším provedení

Stylistické úpravy modelu CLS: V čelní partii se změnila maska chladiče, která má nyní dvě místo původních pěti lamel. Mřížky vstupních otvorů vzduchu dostaly tvar kosočtverců, jsou provedeny jako třírozměrné s lakováním v šedé barvě, což dodává přídi vozu nejen sebevědomý vzhled, ale navíc také zvýrazňuje jeho šířku. V nové formě se prezentují také zpětná zrcátka. Integrovaná boční směrová světla šípovitého tvaru vytvářejí, zvláště za tmy, okouzlující efekt. Kromě toho jejich účinná plocha zvětšená o 32 % vylepšuje možnost sledování provozu za automobilem a mají tak podíl na zvyšování úrovně aktivní bezpečnosti.

Nová, atraktivně tvarovaná sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin (CLS 280, CLS 320 CDI a CLS 350 CGI) resp. kola osmnáctipalcová (CLS 500) jsou dominující při pohledu z boku. Také záď nové generace modelů CLS byla podrobena některým změnám. Týká se to nového zakončení spodní partie karoserie, nových zadních světel a pozměněných koncovek výfukového potrubí. Zadní nárazník má v jeho střední části prohloubení a horizontální světelnou hranou ještě zvýrazňuje šířku vozu. Obdobný efekt mají koncovky výfukového potrubí s trapézovým profilem, které nahradily dosavadní oválné koncovky. Pro zadní sdruženou svítilnu byly nyní využity světelné diody zkracující reakční časy. Jejich zavedení se týká koncového světla, světla brzdového a blikačů. Obdobně jako boční blinkry ve zpětných zrcátkách jsou i blikače na zádi provedeny v šípovitém tvaru a v nočním provozu vytvářejí zajímavý světelný efekt.

Nové detaily na karoserii perfektně ladí s řadou cen, kterými bylo čtyřdveřové kupé CLS za svůj design ohodnoceno. Téměř čtyři roky po své světové premiéře působí tento průkopnický automobil stále jedinečně a nezaměnitelně.

Novinky v interiéru: třípaprskový volant a nová telematická generace

Také aktualizace interiéru byla provedena s nevšední láskou k detailům. K novinkám patří multifunkční, tříramenný volant, modernizován byl také kombinovaný přístroj.

Do  kupé CLS technici zavedli novou telematickou generaci NTG 2.5. Její výkonné přístroje spojuje jednoduchá obsluha, logické uspořádání menu s perfektním entertainmentem. Kromě jiného disponuje regulovatelnou hlasitostí v závislosti na rychlosti vozu, tlačítky k zadávání telefonních čísel a radiových frekvencí, přehrávačem CD a DVD s možností MP3 a zařízením pro volné telefonování s použitím techniky Bluetooth. Soustavy Audio 20, Audio 20 CD s měničem CD, Audio 50 a Audio 50 APS s měničem DVD a systém hlasového ovládání LINGUATRONIC dostaly nyní 5“ barevnou obrazovku. Systém COMAND APS využívá 6,5“ barevný displej, LINGUATRONIC pro audio, navigaci a telefonování, hudební registr pro uložení nahrávek a zásuvku SD paměťové karty.

Novou možnost vstupní motorizace představuje CLS 280 s moderním šestiválcem do V o objemu 2996 cm3, s nejvyšším výkonem 170 kW/231 k a maximálním točivým momentem dosahujícím 300 Nm. S touto výbavou zrychluje CLS 280 z klidu na 100 km během 7,7 s a s rychlostí se dostane až na 245 km/h. Kombinovaná spotřeba v normovaném jízdním cyklu je 9,8 až 10,0 litru na 100 km.

Druhým modelem poháněným benzínovým motorem V6 je v nabídce CLS 350 CGI. Jeho pokrokový šestiválec s piezoelektrickým přímým vstřikem využívající pro optimální spalování řízený paprsek paliva dává výkon 215 kW/292 k a může se chlubit spotřebou paliva 9,1 až 9,3 litru na 100 km.

V modelu CLS 500 je použit motor V8 s objemem 5,5 litru, který dává výkon 285 kW/388 k.

Mercedes CLS 320 CDI poháněný naftovým šestiválcem V6 o výkonu 165 kW/224 k fascinuje především svým vysokým točivým momentem (540 Nm) při spotřebě pouhých 7,6 až 8,1 litru na 100 km.

Topmodel CLS 63 AMG s AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC: Špičkový model pohání 6,3 litrový motor AMG V8 s výkonem 378 kW/514 k a točivým momentem 630 Nm. Tento vysokootáčkový motor s atmosférickým plněním se po akustické stránce prezentuje ještě markantněji: nově konstruované tlumiče sportovního výfuku AMG vytvářejí fascinující zabarvení zvuku vycházejícího z dvojice oválných chromovaných koncovek výfuku. Převodovka AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC má nyní nově zabudovanou funkci meziplynu při podřazování. Tím stoupá emocionální prožitek jízdy a téměř bez znatelných rázů prováděné řazení zeslabuje reakce na změnu zatížení, což se výrazně projevuje při brzdění před vjezdem do zatáček na závodní dráze. Mercedes CLS 63 AMG zrychluje během 4,5 s z nuly na 100 km/h, jeho rychlostní maximum je elektronikou omezeno na 250 km/h.

Nová je také v černé barvě provedená maska chladiče s dvojicí místo dosavadní trojice lamel, což daleko lépe vyjadřuje filozofii stylistů AMG. 19“ v průměru oproti dosavadním 18“mají nyní kola AMG z lehké slitiny, lakovaná v titanové šedi, provedená v designu s trojitými loukotěmi a obutá do pneumatik formátu 255/35 R 19 vpředu a 285/30 R 19 vzadu. V interiéru nabízí CLS 63 AMG nový sportovní třípaprskový volant AMG. Místa pro uchopení volantu jsou speciálně tvarována a potažena perforovanou kůží. Dvě hliníkové páčky umožňují manuální řazení převodových stupňů.

Atraktivní zvláštní výbava made by AMG

Exkluzivně pro CLS 63 AMG jsou připraveny položky výbavy na přání, které připravilo PERFORMANCE STUDIO. Jedná se například o upravený volant AMG se zmenšeným průměrem a páčky pro řazení provedené ve stříbrné barvě nebo 19“kola z lehké slitiny, lakovaná v titanové šedi a vyrobená složitou technologií kováním provedená v designu se zdvojenými loukotěmi a leštěným povrchem.

Všechny modely CLS mohou být dále zhodnoceny ve stylu AMG. Tady je připraven mohutný čelní spoiler s velkými vstupy pro chladící vzduch, záď karoserie protažená do zvětšeného spoileru s černou vložkou nebo aerodynamické zakrytí dveřních prahů. Kromě toho jsou k dispozici také 19““ kola AMG z lehké slitiny ve vysokém lesku s pneumatikami o rozměru 255/35 nebo 285/30.

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz Vans odhaluje první detaily o novém modelu Sprinter

Mercedes-Benz Vans odhaluje první detaily...

Nová generace bestselleru v segmentu velkých užitkových vozů bude uvedena na trh v prvním pololetí roku 2018. Mercedes-Benz Vans odhalil – v rámci prvního ročníku velkého severoamerického...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Předzvěst nové generace: Mercedes-Benz Concept A Sedan představen na autosalonu Auto Shanghai

Předzvěst nové generace: Mercedes-Benz...

 Mercedes-Benz studií Concept A Sedan seznamuje s výhledem na novou generaci kompaktních vozů a možnou novou karosářskou variantu. Studie Concept A Sedan konkretizuje další vývoj designérského...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Mercedes-Benz AMG E kombi, Maybach G650 v12, Concept Mercedes-AMG GT – Ženeva 2017

VIDEO – Mercedes-Benz AMG E kombi,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky MERCEDES přímo z autosalonu v Ženevě.  

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Deset nových sanitních vozů Mercedes-Benz Sprinter se skříňovou nástavbou a jeden vůz GLE v prosinci 2016 převzali zástupci Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy (ZZSHMP)

Deset nových sanitních vozů...

Slavnostního převzetí nových sanitních vozidel se zúčastnil také kardinál Dominik Duka, radní Radek Lacko, ředitel ZZSHMP, Petr Kolouch a další představitelé. Od roku 1987 používá Pražská...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz E 220d – redakční test

Mercedes-Benz E 220d – redakční test

Která automobilka má aktuálně náskok díky technice? Audi nebo Mercedes? A proč?