Nová dealerská síť Nissan přispěje ke zvýšení prodeje i spokojenosti zákazníků

Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. (NSCEE) dokončila v listopadu projekt reorganizaci dealerské sítě uzavřením nových Dealerských smluv.

Rozvojový program dealerské sítě vychází z celoevropské strategie Nissan „Fewer- Bigger- Better“.

Hlavním cílem restrukturalizace bylo zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti zákazníků na úrovni dealerů. Zohlednili jsme zájem Dealerů o další obchodní rozvoj a jejich vztah ke značce Nissan. Vzali jsme také do úvahy úrovně prodejů, prodeje náhradních dílů, kvalitu prostor a schopnost finančních investic.

Dle nové struktury, území dealerů se stávají Zákaznickými nákupními oblastmi (Customer Shopping Area – CSA). Jednotlivé CSA byly vytvořeny na základě rozsáhlé urbanistické studie provedené za účelem určení homogenních geografických oblastí, ve kterých lidé žijí, pracují i nakupují. V důsledku pak bude Nissan přímo spolupracovat s menším počtem hlavních, avšak větších dealerů, kteří budou mít větší územní pokrytí a zastoupení. Větší obchodní působnost umožní dealerům zvýšení objemů prodeje a přinese zvýšenou ziskovost.

Přestože očekávané Dealerské investiční projekty budou pokračovat v následujících 2 letech, již nyní vidíme rozsáhlé nové projekty v metropolitních oblastech Brna, Varšavy a Krakova a dále také v Michalovcích, Plzni, Chorzówě, Gyoru, Kecskemetu and Szegedu.

Noví dealeři Nissan ve Střední a Východní Evropě: po podpisu smluv, zahájení činnosti a otevření nových zastoupení Nissan a jeho zákazníci hledí do budoucnosti nové kvality zážitků v České republice, Maďarsku, Polsku a na Slovensku

“K tomu abychom dostáli portfoliu výrobků nabízených Nissanem, potřebujeme motivovanou, na zákazníka orientovanou dealerskou síť s vysokými standardy a silným finančním zázemím ” říká Francois Goupil de Bouillé, ředitel NSCEE. Cílem Nissanu v regionu Střední Evropy je poskytnutí široké nabídky nových vozů jako jsou modely Murano, 350Z, Note, Pathfinder a blížící se Qashqai.

Činnost NSCEE zahrnuje prodej vozů a náhradních dílů, marketing, finance, distribuci, management dealerské sítě, post-prodejní služby, PR a zajištění zákaznických služeb pro Maďarsko, Polsko, Českou republiku a Slovensko. NSCEE v regionu zaměstnává 130 zaměstnanců. V roce 2006 Nissan prostřednictvím dealerské sítě řízené NSCEE prodá 19,400 vozů.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Anex s.r.o.
Žerotínova 378, 405 02 - Děčín III
412 558 098
seat@autoanex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká firma dodá vozidla Nissan polské armádě

Česká firma dodá vozidla Nissan polské...

Česká společnost GLOMEX Military Supplies (Glomex MS) dodá v příštích třech letech polské armádě více než 500 kusů speciálně upravených terénních pick-upů Nissan Navara. Vítězství ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová éra v nakupování aut Nissan poskytne balíček 10leté záruky na všechny nové crossovery

Nová éra v nakupování aut Nissan...

Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...