Nonstop Slovinskem s DKV

S DKV i ve Slovinsku: zmenšení časových prodlev a další výhody.

1dkvcesta902

DKV Euro Service, přední evropský poskytovatel služeb pro dopravce

– nabízí od února možnost platby mýtného ve Slovinsku v režimu následné úhrady (PostPay) jako alternativu současného systému předplatného (PrePay) pro všechna vozidla s celkovou hmotností vyšší než 3,5 tuny. Řidičům tak odpadnou časové ztráty na mýtných stanicích, které jim vznikají při dobíjení palubních jednotek, a zároveň firmy získají výhodu delší lhůty splatnosti.

Pro zpětné vyúčtování mýta lze používat jak palubní jednotky, tak čipové karty DARS

– vydané provozovatelem mýtného systému DARS. Uživatelé, kteří již platí mýtné v režimu PrePay prostřednictvím palubní jednotky, si ji mohou po předložení společně s kartou DKV přepnout do režimu PostPay u jakékoli mýtné stanice DARS nebo v Centru pro uživatele mýtného systému ve slovinské Lublani. Kladný zůstatek z režimu PrePay bude převeden na uživatelský účet PostPay. Provozovatel mýtného systému nevydává v současnosti nové boxy. Uživatelé mohou hradit mýtné v režimu PostPay také kartou DARS, která je alternativou palubních jednotek. Tyto čipové karty lze pořídit u jakékoli mýtné stanice nebo objednat přímo na webové stránce DARS. Karty DARS, které jsou již používány v režimu PrePay, lze převést do režimu PostPay pomocí karty DKV u jakékoli stanice provozovatele mýtného systému.

DKV Euro Service

– je jednou z vedoucích servisních společností v oblastech logistiky a silniční přepravy, která již od roku 1934 nabízí profesionálům v dopravě bezpočet služeb zaměřených na optimalizaci nákladů a efektivní řízení vozových parků na evropských silnicích. Mezi ně patří například bezhotovostní platby za produkty a služby u 60 000 obchodníků se širokým portfoliem nabízených značek a také služby jednotné úhrady mýtného nebo vratek daně z přidané hodnoty a spotřební daně.

DKV Euro Service je součástí DKV MOBILITY SERVICES Group

Skupina je zastoupena ve 42 zemích, zaměstnává přes 700 pracovníků po celé Evropě a v roce 2015 dosáhla obratu 5,8 miliard eur. V loňském roce bylo v oběhu zhruba 2,5 milionu servisních karet DKV a palubních jednotek u více než 120 000 zákazníků. Ve stejném roce byla karta DKV vyhlášena pojedenácté za sebou „Nejlepší značkou“ v kategorii palivových a servisních karet.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina  přichází v rámci evropského konsorcia EU-LIVE s lehkým elektromobilem

Skupina přichází v rámci evropského...

Evropské konsorcium EU-LIVE Efficient Urban Light VEhicle sdružuje 12 partnerů ze 6 zemí, z nichž je skupina PSA jediným výrobcem automobilů. Lehký elektromobil, jehož tvar se podobá tříkolce,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První zákazníci si v Hyundai Motorsport převzali nový speciál i30 N TCR

První zákazníci si v Hyundai Motorsport...

Již dva týmy převzaly v centrále společnosti Hyundai Motorsport v německém Alzenau nové vozy i30 N TCR. Při oficiálním předání vozů – přivítali zástupce týmů KMSA z Jižní Koreje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prezident Ústředního automotoklubu České republiky, JUDr. Oldřich Vaníček, členem Světové rady FIA pro mobilitu

Prezident Ústředního automotoklubu...

V pátek 8. 12. 2017 proběhlo v Paříži zasedání valného shromáždění Mezinárodní automobilové federace FIA. Na zasedání proběhla také volba členů Světové rady FIA pro mobilitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Dunlop oznámila, že v březnu příštího roku uvede na trh čtvrtou novinku ve svém portfoliu hypersportovních pneumatik

Značka Dunlop oznámila, že v březnu...

Pneumatiky Dunlop SportSmart TT vyvinula tak, aby naplnily požadavky jezdců nejnovějších sportovních motocyklů a výkonných naháčů, kteří chtějí používat stejné pneumatiky na volné jízdy...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ...

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje...