Nissan nejprodávanější japonskou značkou v České republice ve fiskálním roce 2015 (duben 2015 – březen 2016)

Fiskální rok 2015 (duben 2015 – březen 2016) byl pro Nissan rekordní, jak z pohledu prodaných vozů, tak dosaženého tržního podílu.

Nissan ve fiskálním roce 2015 v ČR zaregistroval celkem 5 162 vozů

V porovnání s fiskálním rokem 2014 vrostly prodeje Nissan o více než 40 %. Nissan ukončil fiskální rok 2015 s tržním podílem 2 % a meziročně ho navýšil o 0,3 %. Nissan se tak stal nejprodávanější japonskou značkou v České republice.

Nejprodávanějšími modely značky Nissan

– byly ve fiskálním roce 2015 v České republice její oceňované crossovery – nový Qashqai 2 709, Juke 1 096 a X-Trail 355 prodaných vozů.

Marek Šafarčík, Country Manager společnosti Nissan SCEE v České republice k tomu dodává:

„Fiskální rok 2015 byl pro nás rekordní ve všech směrech. Poprvé jsme prolomili hranici 5 000 prodaných vozů, náš tržní podíl překročil 2 % a stali jsme se nejprodávanější japonskou značkou v České republice. Splnili jsme tak všechny cíle, které jsme si stanovili. V dalším roce budeme chtít naše úspěchy minimálně obhájit a pokračovat v růstu. Hlavní prioritou pro nás i nadále zůstávají spokojení zákazníci.“

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design Week kreativní vnitřní prostor vozidla budoucnosti

Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design...

Hyundai Motor Company bude součástí veletrhu Milan Design Week, pořádaného ve dnech 9. – 14. dubna Hyundai představí svou vizi zážitků z cestování automobilem v éře autonomních vozidel...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line Jedinečné umělecké dílo vizualizuje sportovní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Letní pneumatiky mají svůj význam, nezapomeňte přezout

Letní pneumatiky mají svůj význam,...

K prvnímu dubnu přichází pro řidiče doporučení vyměnit zimní pneumatiky za letní. Na rozdíl od zimních pneumatik u nás není přezutí na letní stanoveno zákonem. Mnozí řidiči tak často...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - České kamiony jezdí stále kratší trasy, hlavně doma a do Německa

České kamiony jezdí stále kratší...

Domácí tankování roste již několik let po sobě Dopravci redukují vozové parky Kamiony českých dopravců jezdí po stále kratších trasách, zejména v tuzemsku a do Německa. Vyplývá to...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor uvádí nové video „A Matchday in Europe“, zachycující vášeň a nadšení fotbalových fanoušků

Hyundai Motor uvádí nové video „A...

Hyundai Motor zveřejní své první celoevropské video 27. března ve spolupráci se všemi pěti partnerskými fotbalovými kluby: AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC a Olympique Lyonnais...