Mototechna prodala za rok 2700 vozů, chystá se prorazit do segmentu prémiových luxusních aut

„Nostalgickou“ značku Mototechna z období před listopadem 1989 se podařilo úspěšně oživit.

Za rok

– Mototechna v České republice prodala 2150 a na Slovensku 550 vozů, chystá se na prodej speciálního segmentu luxusních aut a na uvedení nového konceptu webových stránek v responzivním designu pro tablety a mobily. Mototechna je značkou prodeje zánovních vozů největšího středoevropského obchodníka s ojetými vozy AAA AUTO.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Mototechna zcela splnila naše očekávání, spíše je lehce překonala. Potvrdila, že lidé mají místo nových vozů, které rychle ztrácejí svojí hodnotu, stále větší zájem o vozy zánovní, referenční, s málo najetými kilometry a doložitelnou servisní historií, včetně počtu najetých kilometrů. Takové vozy se již po jednom roce dají koupit až o 30-40 % levněji než nové a to už je silný ekonomický argument. Průměrná cena vozu, prodaného v Mototechně je 301 000 Kč v České republice a 11 000 Eur na Slovensku.“

Mototechna momentálně nabízí

– v ČR zhruba 500 a v SR 150 automobilů do 3 let stáří a čtyřiceti tisíc najetých kilometrů. Nejprodávanějšími modely vozů jsou Škody Fabia a Octavia + další modely Citigo, Rapid, Roomster, Yeti a Superb. Dále pak Hyundaie i20, ix20, i30 a ix35; Kie Ceed a Sportage, VW Polo a Golf. Jejich průměrný věk je 1,8 roku v ČR a 2,1 roku v SR.

Vzhledem k raketovému růstu zájmu o ojeté luxusní vozy, který se meziročně zvýšil o 52 %, chystá AAA AUTO pro Mototechnu rozšíření jejího portfolia právě o tyto automobily. „Se zavedením prémiového segmentu počítáme pravděpodobně během jara příštího roku, zatím ladíme parametry výběru vozů a poskytovaných služeb,“ řekla Topolová.

Mototechna nabízí

všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a navíc také půjčovna automobilů a asistenční služby. Má i svou vlastní kreditní kartu.

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA AUTO, „kamenné“ pobočky postupně vznikají ve všech autocentrech společnosti v České i Slovenské republice. Auta mají minimálně dvouletou garanci mechanických a elektrických závad.

Bezplatná telefonní linka do Mototechny je 800 121 111.

Související články

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...