MITSUBISHI POSKYTUJE NEJLEPŠÍ SERVISNÍ SLUŽBY

Výsledky výroční studie americké agentury J.D.Power říkají, že Mitsubishi je číslo jedna   v Německu v oblasti spokojenosti zákazníků.

Působivý návrat značky Mitsubishi v Německu pokračuje

– jak znovu dokazují aktuální výsledky průzkumu „Indexu služeb zákazníkům v Německu“ („Germany Customer Service Index“ (CSI)) uveřejněné americkou organizací J.D.Power and Associates, která je jednou z nejprestižnějších institucí v oblasti průzkumu trhu na světě. V tomto celosvětově uznávaném průzkumu spokojenosti zákazníků servisu se značka Mitsubishi umístila na předním místě v žebříčku všech výrobců automobilů na německém trhu.

Mitsubishi získalo nejvíce bodů v celkovém hodnocení automobilek a obsadilo tak 1. místo mezi objemovými značkami

Studie mimo jiné ukázala, že pracovníci poprodejních služeb, kteří poskytují komplexní podporu zákazníkům v průběhu návštěvy servisu, také informují své klienty o nezbytných servisních úkonech, které je potřebné na jejich voze vykonat, a následně si ověřují spokojenost zákazníka s poskytnutými servisními službami, což přispívá k budování důvěryhodného vztahu. Tato pozitivní zákaznická zkušenost vytváří důvěru a přispívá k tomu, že značka a její služby jsou vnímané jako pozitivní, důvěryhodné a doporučované.

Generální ředitel Mitsubishi Motors Deutschland Automobile GmbH (MMDA) Dr. Kolja Rebstock výsledky průzkumu komentoval: 

„Za toto ocenění, ze kterého mám velkou radost a na které jsem mimořádně hrdý, bych chtěl vyjádřit svoji vděčnost především našim autorizovaným dealerům, kteří svojí neúnavnou prací každý den dokazují, že spokojenost zákazníků je pro ně prvořadá. Jen spokojení zákazníci jsou pak věrní výrobkům, značce i jednotlivým prodejcům. Tento vynikající počin jednoznačně potvrzuje, že značka Mitsubishi je na správné cestě – od vyhraněného profilu samotné značky, přes atraktivní a úspěšné modely, až po mimořádně důležité služby zákazníkům a jejich kvalitu.“

Studie CSI vycházela z online průzkumu více než 8000 řidičů

– kteří odevzdali poznatky o svých zkušenostech se službami autorizovaných servisů Mitsubishi, které navštěvovali se svými vozy v průběhu uplynulých tří let. Účelem průzkumu bylo určit spokojenost zákazníka se službami autorizovaného servisu na základě pěti kritérií, jako je kvalita služeb, dohodnutí si termínu návštěvy servisu, přístup servisních techniků, vyzvednutí si vozu ze servisu a v poslední řadě také kvalita samotných prostor servisu. Zákazníci servisu odpovídali na zmíněné otázky v časovém období od února do dubna 2017.

Martin Saitz, generální ředitel společnosti M Motors CZ

– která je výhradním dovozcem vozů značky Mitsubishi do České republiky, k těmto vynikajícím výsledkům uvedl:

„Nejnovější průzkum J.D.Power se sice týká autorizovaných servisů značky Mitsubishi na německém trhu, ale standardy autorizovaného opravce Mitsubishi jsou stejné pro celou Evropu a to od kvality poskytovaných služeb, přes technické vybavení servisu, školení a odbornou kvalifikaci zaměstnanců servisu, až po předepsaný postup oprav definovaných přímo výrobcem vozů Mitsubishi. Proto jsou výsledky průzkumu J.D. Power relevantní i pro Českou republiku. Zákazník autorizovaného servisu Mitsubishi v Čechách tak může očekávat prvotřídní služby vyškoleného personálu. Jsem velice rád, že nejnovější průzkum opětovně potvrdil, že spokojenost zákazníků je pro Mitsubishi na prvním místě a to nejen v Německu, ale také v celé Evropě včetně České republiky.“

Zdroj:

Článek „Werkstattzufriedenheit nach J.D. Power: Importeure schlagen deutsche Platzhirsche“ uveřejněný na webu automobilwoche.de dne 28.6.2017, pojednávající o 1. místu značky Mitsubishi v německé studii spokojenosti zákazníků se servisními službami v Německu podle J.D.Power 2017 Germany Customer Service Index (CSI)

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mitsubishi Outlander PHEV a Outlander MY18 získaly nejvyšší ocenění  od skupiny Automotive Science Group

Mitsubishi Outlander PHEV a Outlander MY18...

Modely Mitsubishi Outlander PHEV a Outlander MY18 získaly prestižní ocenění „5 nejlepších v hodnocení všestranných schopností“ od americké skupiny ASG (Automotive Science Group) v rámci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NEJLEPŠÍ NABÍDKA MITSUBISHI AKCE NA MODELY ASX A OUTLANDER

NEJLEPŠÍ NABÍDKA MITSUBISHI AKCE NA...

Společnost M Motors CZ připravila od května atraktivní nabídku pro modely ASX a OUTLANDER, které jsou nyní dostupné s výrazným cenovým zvýhodněním. Nabídka oblíbeného všestranného...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modely Mitsubishi Eclipse Cross a GT-PHEV  vybojovaly prestižní ocenění za design v soutěži GOOD DESIGNTM

Modely Mitsubishi Eclipse Cross a GT-PHEV ...

Dvě poslední novinky od Mitsubishi Motors – model Eclipse Cross z kategorie SUV a studie GT-PHEV Concept – získaly ocenění GOOD DESIGNTM od odborníků z muzea architektury a designu Chicago...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mitsubishi Motors – dvě premiéry v Ženevě

Mitsubishi Motors – dvě premiéry v...

evropská premiéra konceptu MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT světová premiéra nového MITSUBISHI OUTLANDER PHEV MY19 Společnost Mitsubishi Motors Corporation oslaví na 88. ročníku mezinárodního...