MITSUBISHI POSKYTUJE NEJLEPŠÍ SERVISNÍ SLUŽBY

Výsledky výroční studie americké agentury J.D.Power říkají, že Mitsubishi je číslo jedna   v Německu v oblasti spokojenosti zákazníků.

Působivý návrat značky Mitsubishi v Německu pokračuje

– jak znovu dokazují aktuální výsledky průzkumu „Indexu služeb zákazníkům v Německu“ („Germany Customer Service Index“ (CSI)) uveřejněné americkou organizací J.D.Power and Associates, která je jednou z nejprestižnějších institucí v oblasti průzkumu trhu na světě. V tomto celosvětově uznávaném průzkumu spokojenosti zákazníků servisu se značka Mitsubishi umístila na předním místě v žebříčku všech výrobců automobilů na německém trhu.

Mitsubishi získalo nejvíce bodů v celkovém hodnocení automobilek a obsadilo tak 1. místo mezi objemovými značkami

Studie mimo jiné ukázala, že pracovníci poprodejních služeb, kteří poskytují komplexní podporu zákazníkům v průběhu návštěvy servisu, také informují své klienty o nezbytných servisních úkonech, které je potřebné na jejich voze vykonat, a následně si ověřují spokojenost zákazníka s poskytnutými servisními službami, což přispívá k budování důvěryhodného vztahu. Tato pozitivní zákaznická zkušenost vytváří důvěru a přispívá k tomu, že značka a její služby jsou vnímané jako pozitivní, důvěryhodné a doporučované.

Generální ředitel Mitsubishi Motors Deutschland Automobile GmbH (MMDA) Dr. Kolja Rebstock výsledky průzkumu komentoval: 

„Za toto ocenění, ze kterého mám velkou radost a na které jsem mimořádně hrdý, bych chtěl vyjádřit svoji vděčnost především našim autorizovaným dealerům, kteří svojí neúnavnou prací každý den dokazují, že spokojenost zákazníků je pro ně prvořadá. Jen spokojení zákazníci jsou pak věrní výrobkům, značce i jednotlivým prodejcům. Tento vynikající počin jednoznačně potvrzuje, že značka Mitsubishi je na správné cestě – od vyhraněného profilu samotné značky, přes atraktivní a úspěšné modely, až po mimořádně důležité služby zákazníkům a jejich kvalitu.“

Studie CSI vycházela z online průzkumu více než 8000 řidičů

– kteří odevzdali poznatky o svých zkušenostech se službami autorizovaných servisů Mitsubishi, které navštěvovali se svými vozy v průběhu uplynulých tří let. Účelem průzkumu bylo určit spokojenost zákazníka se službami autorizovaného servisu na základě pěti kritérií, jako je kvalita služeb, dohodnutí si termínu návštěvy servisu, přístup servisních techniků, vyzvednutí si vozu ze servisu a v poslední řadě také kvalita samotných prostor servisu. Zákazníci servisu odpovídali na zmíněné otázky v časovém období od února do dubna 2017.

Martin Saitz, generální ředitel společnosti M Motors CZ

– která je výhradním dovozcem vozů značky Mitsubishi do České republiky, k těmto vynikajícím výsledkům uvedl:

„Nejnovější průzkum J.D.Power se sice týká autorizovaných servisů značky Mitsubishi na německém trhu, ale standardy autorizovaného opravce Mitsubishi jsou stejné pro celou Evropu a to od kvality poskytovaných služeb, přes technické vybavení servisu, školení a odbornou kvalifikaci zaměstnanců servisu, až po předepsaný postup oprav definovaných přímo výrobcem vozů Mitsubishi. Proto jsou výsledky průzkumu J.D. Power relevantní i pro Českou republiku. Zákazník autorizovaného servisu Mitsubishi v Čechách tak může očekávat prvotřídní služby vyškoleného personálu. Jsem velice rád, že nejnovější průzkum opětovně potvrdil, že spokojenost zákazníků je pro Mitsubishi na prvním místě a to nejen v Německu, ale také v celé Evropě včetně České republiky.“

Zdroj:

Článek „Werkstattzufriedenheit nach J.D. Power: Importeure schlagen deutsche Platzhirsche“ uveřejněný na webu automobilwoche.de dne 28.6.2017, pojednávající o 1. místu značky Mitsubishi v německé studii spokojenosti zákazníků se servisními službami v Německu podle J.D.Power 2017 Germany Customer Service Index (CSI)

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
SAZ – Evžen Myslivec s.r.o.
Rybalkova 2639, 440 01 - Louny
415 652 154, 603 519 204
prodej.seat@saz-myslivec.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mitsubishi na letošním mezinárodním autosalonu v Indonésii (10. až 20.srpna 2017) uvede v celosvětové premiéře nové kompaktní crossover-MPV

Mitsubishi na letošním mezinárodním...

Společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oznámila, že v rámci 25. ročníku indonéského mezinárodního autosalonu GAIKINDO (GIIAS) poprvé představí své nové kompaktní crossover-MPV. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V rámci oslav “ Sto let Mitsubishi“ připomínáme významný model Mitsubishi Pajero, který byl uveden  před 35 lety

V rámci oslav “ Sto let...

Mitsubishi Pajero způsobil v květnu 1982 revoluci ve světě SUV. Mitsubishi Pajero 1.generace V dnešní době, kdy Mitsubishi Heritage Mitsubishi na Dakaru Dnes jsou modely SUV běžnou záležitostí...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V rámci oslav 100 let   od výroby prvního vozu Mitsubishi  připravila společnost M Motors CZ limitovanou edici modelu ASX a modelu OUTLANDER s atraktivní výbavou a cenovým zvýhodněním

V rámci oslav 100 let od výroby...

Před 100 lety v roce 1917 byl vyroben první vůz značky Mitsubishi  model A, který  byl první sériově vyráběný japonský automobil. Mitsubishi ASX limitované edice 100 LET: Mitsubishi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MITSUBISHI ECLIPSE CROSS byl představen ve světové premiéře jako první zástupce nové generace vozů Mitsubishi Motors

MITSUBISHI ECLIPSE CROSS byl představen...

Na Ženevském autosalonu  Mitsubishi Motors Corporation (MMC) současně ohlásila zásadní obrat v podobě zbrusu nového kompaktního SUV „Eclipse Cross“. Nový model Eclipse Cross jako takový by...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...