Jedním z hlavních kritérií úspěšnosti veletrhu je jeho renomé, velikost expozic vystavovatelů, prezentované exponáty a celková návštěvnost. Až na poslední parametr, který je plánován na 150.000 návštěvníků, mohou být organizátoři letošního ročníku Autosalonu již nyní v tomto směru velmi spokojeni. Ke dnešnímu datu je přihlášeno více než 300 vystavovatelů, celková plocha přesahuje 40.000 m2.
Zájem o prezentaci firem na veletrhu Autosalon Brno 2003 dále ještě roste. V červnu nebudou na ploše brněnského výstaviště chybět žádní významní dovozci osobních automobilů. Drtivá většina vystavovatelů v oblasti osobních automobilů zvětšila objednanou plochu oproti předchozímu ročníku 2001.
Letošní Autosalon Brno 2003 představí vůbec největší počet značek automobilů v rámci konání těchto přehlídek. Budou zde prezentovány všechny kategorie osobních automobilů a příbuzných oborů zahrnující jak malosériovou produkci, velkosériově vyráběné vozy i koncepty. Šestý ročník Autosalonu se tak stane magnetem pro motoristickou veřejnost nejen proto, že se na něm objeví novinky letošního jara.
O bohatém programu pro návštěvníky Autosalonu vás budeme průběžně informovat.