Internet zásadně mění prodej automobilů

Skupina AAA AUTO, vedoucí středoevropský prodejce ojetých vozů oznámila, že meziroční nárůst prodeje aut prostřednictvím internetu je více než dvojnásobný.

Prodeje aut, které našly svého majitele na základě předchozí on-line rezervace, vzrostly ke konci roku 2007 o razantních 117%.

Rozšíření internetu zásadně mění spotřebitelské chování také v obchodu s ojetými vozy. Skupina AAA AUTO proto zavedla jedinečný informační systém, který v loňském roce uspokojil poptávku zhruba 10 000 zákazníků, což je více než dvojnásobek oproti roku 2006. Úspěšnost vyhledávacího nástroje a rezervačního systému spočívá v jednoduchosti a přehledném uživatelském rozhraní. Pracovníci call-centra zpracují denně až 30 on-line rezervací a spokojených vlastníků kvalitního vozu od AAA AUTO proto stále přibývá.

Ze zákaznického pohledu je postup on-line nákupu opravdu snadný. Stačí navštívit stránky www.aaaauto.cz, kde lze naleznout databázi pěti tisíc vozů, mezi kterými zákazník může vybírat podle značky, modelu, barvy, ceny, roku výroby, druhu paliva i výbavy vozidla. U většiny vozů jsou k dispozici autentické fotografie, vůz je zabrán z několika úhlů, aby si tak zákazník mohl udělat objektivní obrázek o vzhledu a stavu automobilu. „Chceme, aby všichni naši zákazníci byli co možná nejspokojenější, a proto při výkupu věnujeme pozornost kontrole 107 faktorů vypovídajících o technických kvalitách vozidla,“ připomněl ředitel výkupu Petr Vaněček a dodal, „samozřejmostí je pak prověření vozu v řadě domácích i zahraničních databází a následná doživotní záruka právní čistoty vozu s garancí vrácení peněz“.

V případě, že se zákazníkovi některý z vozů zalíbí, může si ho on-line rezervovat a složit zálohu. Předejde tak možnosti, že ho někdo koupí před ním a zároveň díky tomuto způsobu objednávky získá slevu až 10 000 Kč. Během procesu rezervace vyplní jednoduchý formulář a obratem je kontaktován jedním z operátorů, který s ním zkonzultuje nejen výběr vozidla, ale i nejrůznější možnosti financování.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...