Internet zásadně mění prodej automobilů

Skupina AAA AUTO, vedoucí středoevropský prodejce ojetých vozů oznámila, že meziroční nárůst prodeje aut prostřednictvím internetu je více než dvojnásobný.

Prodeje aut, které našly svého majitele na základě předchozí on-line rezervace, vzrostly ke konci roku 2007 o razantních 117%.

Rozšíření internetu zásadně mění spotřebitelské chování také v obchodu s ojetými vozy. Skupina AAA AUTO proto zavedla jedinečný informační systém, který v loňském roce uspokojil poptávku zhruba 10 000 zákazníků, což je více než dvojnásobek oproti roku 2006. Úspěšnost vyhledávacího nástroje a rezervačního systému spočívá v jednoduchosti a přehledném uživatelském rozhraní. Pracovníci call-centra zpracují denně až 30 on-line rezervací a spokojených vlastníků kvalitního vozu od AAA AUTO proto stále přibývá.

Ze zákaznického pohledu je postup on-line nákupu opravdu snadný. Stačí navštívit stránky www.aaaauto.cz, kde lze naleznout databázi pěti tisíc vozů, mezi kterými zákazník může vybírat podle značky, modelu, barvy, ceny, roku výroby, druhu paliva i výbavy vozidla. U většiny vozů jsou k dispozici autentické fotografie, vůz je zabrán z několika úhlů, aby si tak zákazník mohl udělat objektivní obrázek o vzhledu a stavu automobilu. „Chceme, aby všichni naši zákazníci byli co možná nejspokojenější, a proto při výkupu věnujeme pozornost kontrole 107 faktorů vypovídajících o technických kvalitách vozidla,“ připomněl ředitel výkupu Petr Vaněček a dodal, „samozřejmostí je pak prověření vozu v řadě domácích i zahraničních databází a následná doživotní záruka právní čistoty vozu s garancí vrácení peněz“.

V případě, že se zákazníkovi některý z vozů zalíbí, může si ho on-line rezervovat a složit zálohu. Předejde tak možnosti, že ho někdo koupí před ním a zároveň díky tomuto způsobu objednávky získá slevu až 10 000 Kč. Během procesu rezervace vyplní jednoduchý formulář a obratem je kontaktován jedním z operátorů, který s ním zkonzultuje nejen výběr vozidla, ale i nejrůznější možnosti financování.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značku Audi povede Marcel Archleb

Značku Audi povede Marcel Archleb

Novým vedoucím divize Audi společnosti Porsche Česká republika s.r.o. bude od 27. srpna 2018 Marcel Archleb a obsadí tak pozici ve vedení, která byla od května volná. „V panu Marcelu Archlebovi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ondřej Pavlík přechází z české a slovenské pobočky DKV řídit region severní, střední a východní Evropy i Turecka

Ondřej Pavlík přechází z české a...

„Jedním z mých hlavních úkolů bude v regionu úspěšně zavést DKV Box Europe,“ říká O. Pavlík. Dosavadní ředitel české a slovenské pobočky DKV Ondřej Pavlík od 1. 7. 2018 přechází...