Hyundai má podle studie největší důvěru svých zákazníků

Podle studie Brand Keys 2015 je Hyundai značkou s největší věrností zákazníků mezi automobilkami.

1hyunsouibor1000

Společnost Brand Keys Int. se sídlem v New Yorku každoročně provádí výzkum zákaznického chování a vztahu k 753 značkám v 68 kategoriích

Hyundai již šestým rokem v řadě kraluje kategorii automobilek.

„První příčka šestým rokem v řadě je důkazem, že zákazníci Hyundai mají ke své značce velkou důvěru,“ řekl Robert Passikoff, prezident Brand Keys Int. „Schopnost společnosti reagovat na zpětnou vazbu a naslouchat svým zákazníkům je to, co dlouhodobě drží tuto automobilku na přední příčce našeho seznamu v její kategorii.“

Součástí výzkumu Brand Keys 2015, kterého se zúčastnilo 40 000 respondentů

– byly jak racionální, tak i emocionální aspekty, které ovlivňují chování a věrnost zákazníků k jednotlivým značkám. Na jejich základě se následně určuje, do jaké míry ta která značka splňuje či překonává očekávání spotřebitelů.

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mistrovství světa v lukostřelbě 2019 bylo zahájeno v Nizozemí

Mistrovství světa v lukostřelbě 2019...

Mistrovství světa v lukostřelbě 2019 (Hyundai World Archery Championship) se koná v nizozemském městě ‘s-Heterogenbosch a slavnostně přivítalo historicky největší počet účastníků...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai Santa Fe nabídne kamerové sledování mrtvého úhlu

Zcela nový Hyundai Santa Fe nabídne...

Nový model Santa Fe nabízí ještě vyšší úroveň bezpečnosti díky kamerovému asistentovi pro sledování mrtvého úhlu Santa Fe je druhým modelem Hyundai s touto technologií, která byla ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Více než 50 let pokroku: Hyundai spouští novou komunikační kampaň

Více než 50 let pokroku: Hyundai...

Hyundai spouští na jaře 2019 komunikační kampaň „Pokrok“ se sloganem „Kráčíme vpřed“ poukazující na progresivního ducha značky Speciální video ukazuje kořeny úspěchu značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je první oficiální přepravce České golfové asociace hendikepovaných

Hyundai je první oficiální přepravce...

Společnost Hyundai Motor Czech navázala spolupráci s Českou golfovou asociací hendikepovaných (CZDGA) a poskytla jí do užívání lehký užitkový automobil Hyundai H1. Prostorný vůz bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai uzavřel partnerství s Inovačním centrem Skolkovo za účelem rozvoje chytré mobility

Hyundai uzavřel partnerství s...

Hyundai Motor Commonwealth of Independence States (HMCIS) a Inovační centrum Skolkovo, sídlící na západním okraji Moskvy, uzavřely partnerství v oblasti mobility, jehož cílem je vývoj řešení...