Hyundai chce do roku 2020 ovládnout 5 % evropského trhu

Již nyní automobilka v Evropě vyrábí půl milionů vozů, odvádí 1,3 miliardy EUR na daních a zaměstnává více než 152 000 lidí.

V roce 2013 Hyundai investoval

– do svých evropských aktivit přes 500 milionů EUR. Obří investice by se měla zhodnotit již v roce 2015, kdy Hyundai očekává výrazný nárůst evropských prodejů. Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Mnoho evropských trhů již má nejhorší období hospodářské krize za sebou, i když oživování bude pomalé. Věříme, že revitalizace národních ekonomik podpoří důvěru spotřebitelů a pomůže značce Hyundai dosáhnout očekávaných cílů.“ Plán automobilky dosáhnout do roku 2020 pětiprocentního tržního podílu podpoří program Product Momentum 2017, v jehož rámci bude v Evropě během následujících čtyř let uvedeno na trh 22 nových modelů či modelových verzí Hyundai.

Automobilka Hyundai se před nedávnem též stala nejmladším členem evropské organizace EUCAR pro výzkum a vývoj v automobilovém odvětví.

Cílem této instituce je posilování konkurenceschopnosti evropských výrobců automobilů prostřednictvím společného výzkumu a vývoje inovací. Hyundai se bude v rámci svého členství podílet na inovacích a výzkumu v oblastech, které tvoří tři „strategické pilíře“ vozidel blízké budoucnosti: co nejekologičtější pohonné systémy, bezpečná a integrovaná mobilita a cenová dostupnost a konkurenceschopnost.

Češi zásobují vozy Hyundai celou Evropu

V současnosti je 95 % všech vozidel značky Hyundai, prodávaných v Evropě, navrženo a vyvinuto právě v tomto regionu a 90 % z nich se vyrábí v České republice a v Turecku. Jen pro nošovický výrobní závod odebírá Hyundai od evropských dodavatelů komponenty v hodnotě přes dvě miliardy EUR ročně.

 Společnost Hyundai Motor Co.

– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje devět výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2012 prodala 4,4 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice prodeje značky neustále rostou, v roce 2013 bylo v ČR prodáno 16 239 osobních automobilů.

Další informace o společnosti Hyundai Motor na:

www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - IONIQ Electric již podruhé v řadě zvítězil v anketě o „šampiona zůstatkové ceny“

IONIQ Electric již podruhé v řadě...

Auto Bild a Schwacke ocenily Hyundai IONIQ Electric podruhé v řadě jako „Šampiona zůstatkové hodnoty“ v kategorii elektromobilů IONIQ Electric má i nadále nejstabilnější hodnotu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vyrobeno přes šest set tisíc motorových vozidel

Vyrobeno přes šest set tisíc...

AutoSAP zveřejňuje výsledky výroby vozidel za leden – květen 2018 Do května bylo v ČR vyrobeno celkem 627 664 motorových vozidel Daří se výrobě a odbytu autobusů Výroba osobních automobilů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství s Atlético de Madrid

Hyundai uzavřel dlouhodobé partnerství...

Hyundai Motor se stane globálním automobilovým partnerem desetinásobných mistrů nejvyšší španělské fotbalové soutěže La Liga Od příští sezony bude logo Hyundai na rukávech všech dresů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai jako první zavádí revoluční službu „Zavolejte si svého prodejce“

Hyundai jako první zavádí revoluční...

Pro značku Hyundai je zákaznická spokojenost prvořadá a zákazníci mají nyní možnost zdarma využít rozšířených služeb prodejního servisu. Ještě vyšší míru pohodlí a dostupnost služeb...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai slavnostně otevřel Muzeum světového fotbalu v Moskvě

Hyundai slavnostně otevřel Muzeum...

Hyundai pořádá během Mistrovství světa ve fotbale 2018 speciální výstavu „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v reprezentativním víceúčelovém showroomu Hyundai Motorstudio...