Goodyear platinovým partnerem Bayernu Mnichov

Goodyear, světový výrobce prémiových pneumatik, se stane od 1. ledna 2016 platinovým sponzorem FC Bayern Mnichov.

FC Bayern Mnichov je nejúspěšnějším týmem německé Bundesligy

Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv. Jürgen Titz, výkonný ředitel společnosti Goodyear zodpovědný za Německo, Rakousko a Švýcarsko, řekl: „Bayern Mnichov je ideální partner pro další zvyšování profilu naší prémiové značky. S dalším postupem začne toto partnerství sehrávat klíčovou roli v strategii značky Goodyear s integrovanou marketingovou a obchodní komunikací vytvořenou na míru pro naše spotřebitele a zákazníky.“

Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit vynikající kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus.

Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh

„Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech. Obě značky mají velmi pozitivní pověst, která prochází napříč hranicemi,“ řekl Darren Wells, prezident obchodní jednotky The Goodyear Tire & Rubber Company pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Pro obě značky je také společná dlouhá a úspěšná historie, touha po vítězství a oddanost novinkám.“

„Velmi nás těší, že jsme navázali spolupráci s takovou přední mezinárodní společností, jakou je Goodyear. Goodyear je výrobce prémiových pneumatik, pro nějž je prioritou nejvyšší kvalita, takže jsme velmi potěšeni tím, že vstupuje do rodiny Bayernu Mnichov,“ řekl k tomu Karl-Heinz Rummenigge, výkonný předseda fotbalového klubu.

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ ELEKTRICKOU OFENZÍVU V NABÍDCE UŽITKOVÝCH VOZŮ!

CITROËN SPOUŠTÍ ELEKTRICKOU OFENZÍVU V...

Citroën, zaujímající v prvním pololetí letošního roku 6. místo v Evropě (jeho tržní podíl byl 9,2 %), je významnou značkou, která psala historii výroby užitkových vozidel. Pro posílení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vyvíjí jako první na světě technologii pro aktivní eliminování hluku od podvozku

Hyundai vyvíjí jako první na světě...

Nové průkopnické řešení významně zlepšuje aktuální technologii eliminace hluku Překonání limitů dosavadní technologie pro aktivní eliminování hluku DSP analyzuje hluk a vyšle zvukovou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Goodyear bude dodávat pneumatiky týmům na evropském seriálu Le Mans

Goodyear bude dodávat pneumatiky týmům...

Goodyear vyvíjí pneumatiky pro týmy, které budou v roce 2020 soutěžit v kategorii LMP2 Mistrovství světa endurance FIA Pro kategorii LMGTE bude Goodyear v roce 2020 výhradním dodavatelem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Goodyear ’66: film Le Mans ’66 odhaluje i zajímavý příběh pneumatik

Goodyear ’66: film Le Mans ’66...

Snímek Le Mans ’66, který tento týden vstupuje do českých kin, vypráví příběh legendárního souboje mezi značkami Ford a Ferrari. Odehrává se v roce 1966 během kultovního francouzského...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy v novém „brand designu“

Volkswagen Užitkové vozy v novém...

Volkswagen Užitkové vozy vstupuje s novým vizuálním stylem značky do nové éry jako moderní poskytovatel řešení pro budoucí mobilitu Součástí změny je zcela nové logo, optimalizované pro...