Goodyear platinovým partnerem Bayernu Mnichov

Goodyear, světový výrobce prémiových pneumatik, se stane od 1. ledna 2016 platinovým sponzorem FC Bayern Mnichov.

FC Bayern Mnichov je nejúspěšnějším týmem německé Bundesligy

Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv. Jürgen Titz, výkonný ředitel společnosti Goodyear zodpovědný za Německo, Rakousko a Švýcarsko, řekl: „Bayern Mnichov je ideální partner pro další zvyšování profilu naší prémiové značky. S dalším postupem začne toto partnerství sehrávat klíčovou roli v strategii značky Goodyear s integrovanou marketingovou a obchodní komunikací vytvořenou na míru pro naše spotřebitele a zákazníky.“

Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit vynikající kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus.

Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh

„Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech. Obě značky mají velmi pozitivní pověst, která prochází napříč hranicemi,“ řekl Darren Wells, prezident obchodní jednotky The Goodyear Tire & Rubber Company pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Pro obě značky je také společná dlouhá a úspěšná historie, touha po vítězství a oddanost novinkám.“

„Velmi nás těší, že jsme navázali spolupráci s takovou přední mezinárodní společností, jakou je Goodyear. Goodyear je výrobce prémiových pneumatik, pro nějž je prioritou nejvyšší kvalita, takže jsme velmi potěšeni tím, že vstupuje do rodiny Bayernu Mnichov,“ řekl k tomu Karl-Heinz Rummenigge, výkonný předseda fotbalového klubu.

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Formentor na poloostrově Formentor: Maják CUPRA

Formentor na poloostrově Formentor:...

Koncepční vůz CUPRA Formentor absolvoval poprvé cestu kolem mysu, po němž je pojmenován Inspirací designu prvního modelu, vyvinutého specificky pro značku CUPRA, byl vítr a Středozemní moře...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - „International Engine of the Year“: Motor Audi 2.0 TFSI zvítězil ve své třídě

„International Engine of the Year“:...

Velký úspěch pro Audi v důležité kategorii s výkonem od 150 do 250 k Šéf vývoje Audi Rothenpieler: „Mnohostranná jednotka 2.0 TFSI je motorem, který používáme také pro hybridní pohony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve svých vozech představuje inteligentní systém čištění vzduchu

Hyundai ve svých vozech představuje...

Chytré čištění vzduchu sleduje a zvyšuje kvalitu vzduchu uvnitř vozu Cestující mohou v reálném čase kontrolovat kvalitu vzduchu v interiéru prostřednictvím informačního, zábavního a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU STANICE METRA JAVEL – ANDRÉ CITROËN V PAŘÍŽI

GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU...

V soutěži Grand Prix Stratégies du Design 2019, kterou pořádá týdeník Stratégies, byli bronzovou medailí v kategorii Veřejný prostor – Značení – Muzeografie oceněni autoři nové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Využití mobilních plateb za parkování výrazně roste. S jedinou aplikací zaplatíte v modré zóně i na parkovišti

Využití mobilních plateb za parkování...

Pro úhradu parkovného lidé stále častěji využívají mobilní platby. Díky nim je možné úhradu na ulici, a to i v modré zóně, nebo v parkovacích domech a obchodních centrech realizovat...