Další závod DTM na městském okruhu Norisring v Norimberku jasně ukázal, že jezdci typu Ludwig, Winkelhock, Schneider, Alzen přeci jen mají více zkušeností s přírodními okruhy, oproti mladé generaci, která vyrůstala už na umělých autodromech.

V měřeném tréninku byl sice šestadvacetiletý Marcel Tiemann (MB) druhý za Winkelhockem (Opel), ale na dalších místa se srovnali Schneider, Ludwig, Modena a Reuter. Tiemann „vystrčil drápky“ ještě po startu první jízdy, ale v devátém kole jej předjel Winkelhock a zatímco se řítil nezadržitelně do cíle, tak se Tiemann propadal až na šestou příčku.
Klaus Ludwig se pokusil několikrát zaútočit na první pozici, ale bez úspěchu – na vítěze mu v cíli nakonec chybělo přes pět sekund. Navíc ještě musel odolávat Reuterovi. Po slibném jedenáctém tréninkovém čase Christiana Abta totálně opět propadly všechny tři Audi TT-R a zřejmě ještě nějaký čas potrvá, než budou stačit vozům Opel a Mercedes.
Takřka 80 tisíc diváků mohlo být s průběhem první jízdy spokojeno, a ani v druhé se rozhodně nenudili. Těsně před startem začalo pršet a všichni jezdci, až na Lamyho, obuli mokré pneumatiky a na velice kluzké trati nebyla nouze o smyky a drobné kolize. Po startu šel hned do vedení Winkelhock sledovaný Ludwigem, Schneiderem a Reuterem. A takové bylo pořadí zhruba prvních jedenáct kol, než začala trať osychat a jezdci zajížděli do boxů „přezouvat“. Prvním byl Schneider, kterému mechanici vyměnili všechna kola za rekordních 9,2 s. A to byl rozhodující okamžik závodu. Všichni ostatní strávili v boxech delší čas (Ludwig 9,8 s, Alzen 11,7 s, Winkelhock 15,7 s), a tak Schneider začal svým soupeřům ujíždět. Zhruba se ztrátou 14 sekund bojovali o druhou pozici Ludwig, Winkelhock a Reuter. V dramatickém závěru Winkelhock dvakrát „probrzdil“, čehož využil Reuter, který se navíc odvážným manévrem dostal před Ludwiga a zajistil si stříbrný věnec.
A příznivá zpráva na konec. BMW ohlásilo návrat do DTM již v příštím roce.
Výsledky:
| 1. jízda | 2. jízda |
| 1. Winkelhock (Opel) | 1. Schneider (MB) |
| 2. Ludwig (MB) | 2. Reuter (Opel) |
| 3. Reuter (Opel) | 3. Ludwig (MB) |
| 4. Schneider (MB) | 4. Winkelhock (Opel) |
| 5. Bartels (Opel) | 5. Bartels (Opel) |
| 6. Tiemann (MB) | 6. Alzen (Opel) |
| 7. Jäger (MB) | 7. Fässler (MB) |
| 8. Alzen (Opel) | 8. Lamy (MB) |
| 9. Lamy (MB) | 9. Dumbreck (MB) |
| 10. Modena (Opel) | 10. Modena (Opel) |
Průběžné pořadí:
| 1. Schneider Bernd | Mercedes Benz | 82 |
| 2. Reuter Manuel | Opel Astra | 79 |
| 3. Winkelhock Joachim | Opel Astra | 67 |
| 4. Fässler Marcel | Mercedes Benz | 48 |
| 5. Ludwig Klaus | Mercedes Benz | 34 |
| 6. Scheider Timo | Opel Astra | 32 |
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií





