DS TOUR = 900 jízd a 12 měst

Podpořit povědomí o značce DS a vyvolat zájem o vozy DS, to měl za cíl již 3. ročník DS TOUR.

Tato exkluzivní příležitost otestovat kompletní modelovou řadu DS

1dstourcelek1000

– proběhla ve 12 městech České republiky a tento týden skončila pozitivní bilancí. Jedná se o nejúspěšnější ročník, počet realizovaných jízd se proti rokům 2013 a 2014 téměř zdvojnásobil!

Celkem 900 testovacích jízd se uskutečnilo v průběhu letošního ročníku DS TOUR

Zájemci si mohli vybrat v každém místě z 10-ti nabízených testovacích modelů v různých motorizacích (DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 a nová DS 5), včetně specialit jako je série DS 60 let DS 3 Racing nebo DS 5 HYBRID 4×4. Největší zájem vyvolal luxusní vůz DS 5, se kterým se mohli návštěvníci takto v předpremiéře seznámit před jeho oficiálním uvedením na český trh. Druhým nejžádanějším modelem na testování se stal DS 3 Racing, sportovní varianta vozu DS 3, s motorem 1.6 THP o výkonu 200k.

Vlajková loď značky DS, vůz DS 5

1dstourds51000

– který se na ženevském autosalonu představil ve světové premiéře, získal ocenění „Nejlepší sériový automobil autosalonu“. To uděluje Auto Plus a RTL. Hlasující okouzlil jeho avantgardní styl – zejména propracovaná vertikální maska chladiče, jeho elegance a péče o detail a „Hi-tech“ technologie, jako světlomety s technologií DS LED Vision a místo řidiče ve stylu kokpitu s dotykovým sedmipalcovým displejem. „Tento vůz přijde na domácí trh koncem léta, ale již nyní se na něj potenciální zákazníci mohou informovat u prodejců Citroën“ uvádí František Neuman, ředitel značky DS a Citroën.

Většina návštěvníků se registrovala předem na speciální minisite

– tak aby si zajistila konkrétní žádaný model DS, konkrétní čas a dostatečnou dobu na jeho otestování a poznání. Nejvíce zájemců dorazilo na testovací jízdy ve městech Brno, Praha a Plzeň. Každému příchozímu se individuálně věnoval vyškolený personál po dobu minimálně 45 minut, k dispozici bylo velmi příjemné zázemí se všemi materiály a samozřejmostí bylo i pozvání na chutné občerstvení. Někteří z nich si svůj vysněný vůz i na místě objednali a nyní čekají na jeho dodání.

Každý z účastníků si odnesl také první číslo úplně nového exkluzivního časopisu, DS Edition, který zachycuje vznik modelu Citroën DS před 60 lety a současnost této luxusní automobilové značky.

Francouzská značka DS vznikla oficiálně v Paříži 1. června 2014

– a potvrdila tak svou ambici umožnit francouzskému automobilovému průmyslu zařadit se mezi luxusní segmenty. Řada DS, jež se inspirovala od toho nejlepšího z francouzského know-how, zachovává hodnoty inovace a odlišnosti, které převzala od vozu DS z roku 1955. Řadu DS, jež je určená pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, dnes tvoří modely DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* a DS 6*(* v prodeji pouze v Číně).

. Nabídka DS, pro kterou je typická výraznost z hlediska stylu, elegance do posledního detailu, ušlechtilé materiály a technologie, se odlišuje rovněž technologickými novinkami, jako je v prvé řadě dieselový hybridní pohon Hybrid4, v nabídce u vozu DS5. V Evropě je řada DS prodávána v showroomech DS Stores nebo ve speciálních showroomech sítě Citroën, v Číně využívá specifické prodejny DS. DS, to nejsou pouze výrobky, ale i exkluzivní prémiové služby pro zákazníky, nabízené zejména prostřednictvím klubu DS PRIVILÈGE. Do dnešního dne registruje značka 500 000 prodaných vozů.

Více na :

www.driveds.com

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...