CITROËN & VY aneb komplexní služby pro zákazníky

Klíčovým pojmem slibu Citroën vůči zákazníkům je spokojenost – tento pojem se netýká jen výrobků, ale veškerého kontaktu zákazníka se značkou, jak na internetu, tak v prodejně.

1citravydef1000

Cílem Citroënu je

– být nejdoporučovanější nespecializovanou automobilovou značkou, která bude svým zákazníkům nabízet klidné a pohodové zážitky bez jakéhokoliv stresu.

Citroën & Vy je nový vztah mezi značkou a zákazníky

Trvalý vztah opírající se o příslib transparentnosti a naslouchání pro větší důvěru a klid díky daným závazkům, z nichž nejdůležitějším je zřízení služby Citroën Advisor. Se značkou Citroën prostě víte, na čem jste.

Citroën tak se službou Citroën Advisor (www.citroen-advisor.cz) odvážně sází na úplnou transparentnost vůči zákazníkům. Tato interaktivní internetová stránka, která byla ve Francii spuštěna v roce 2014 a v současné době se zavádí i v České republice, slouží zákazníkům k okamžité a svobodné výměně názorů na zkušenosti s prodejcem nebo servisem značky Citroën. Mezi výrobci automobilů jde o premiéru.

V ČR bude spuštěno tento měsíc – v říjnu na adrese:

www.citroen-advisor.cz

Citroën Advisor rovněž znamená:

  • certifikaci AFNOR týkající se souladu s normou „NF Service – Avis en ligne“ (NF Service – Online názory), která je zárukou autentičnosti a procesů řízení a zveřejňování názorů zákazníků, čímž se potvrzuje transparentnost internetové stránky;
  • odvážný přístup, který byl odměněn cenou „Palme de la Relation Client“ (Palma za vztah se zákazníky-kategorie „Vztahová inteligence“), kterou uděluje francouzské sdružení AFRC (Association Française de la Relation Client);
  • více než 15 000 zveřejněných názorů zákazníků v 5 zemích, kde služba funguje, z toho 12 000 ve Francii;
  • průměrné hodnocení 4,5 hvězdiček z 5.

Budování vztahu v rámci programu Citroën & Vy spočívá na čtyřech pilířích:

  1. žádat zákazníka o souhlas před započetím dodatečných servisních zásahů (není-li to součástí nabídky); PRÁCE BEZ VAŠEHO SOUHLASU = PRÁCE ZDARMA
  2. vracet auto po zásahu v servisu čisté; ZE SERVISU ČISTÝM VOZEM
  3. věrnostní program pro majitele vozů Citroën; SLEVY NA DÍLY PRO VOZY STARŠÍ 4 LET
  4. ………………a interaktivní internetová stránka Citroën Advisor, kde zákazníci sdělují své názory.

S NÁMI VÍTE, NA ČEM JSTE!

Značka CITROËN

Citroën, to je kreativita a technologie pro větší pohodu.

Citroën se od roku 1919 podílí jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přináší konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. Hodnoty modelů Citroën se dnes soustředí na design, komfort a užitečné technologie. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2014. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a v roce 2014 první titul v Poháru konstruktérů ve WTCC v roce 2014.

Více na:

www.citroen.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...

Skupina PSA a společnost DCS...

Skupina PSA a Digital Charging Solution (DCS) – dceřiná společnost skupiny BMW a provozovatel služby ChargeNow – uzavřely partnerství, na jejímž základu získávají zákazníci značek Peugeot...