CITROËN & VY aneb komplexní služby pro zákazníky

Klíčovým pojmem slibu Citroën vůči zákazníkům je spokojenost – tento pojem se netýká jen výrobků, ale veškerého kontaktu zákazníka se značkou, jak na internetu, tak v prodejně.

1citravydef1000

Cílem Citroënu je

– být nejdoporučovanější nespecializovanou automobilovou značkou, která bude svým zákazníkům nabízet klidné a pohodové zážitky bez jakéhokoliv stresu.

Citroën & Vy je nový vztah mezi značkou a zákazníky

Trvalý vztah opírající se o příslib transparentnosti a naslouchání pro větší důvěru a klid díky daným závazkům, z nichž nejdůležitějším je zřízení služby Citroën Advisor. Se značkou Citroën prostě víte, na čem jste.

Citroën tak se službou Citroën Advisor (www.citroen-advisor.cz) odvážně sází na úplnou transparentnost vůči zákazníkům. Tato interaktivní internetová stránka, která byla ve Francii spuštěna v roce 2014 a v současné době se zavádí i v České republice, slouží zákazníkům k okamžité a svobodné výměně názorů na zkušenosti s prodejcem nebo servisem značky Citroën. Mezi výrobci automobilů jde o premiéru.

V ČR bude spuštěno tento měsíc – v říjnu na adrese:

www.citroen-advisor.cz

Citroën Advisor rovněž znamená:

  • certifikaci AFNOR týkající se souladu s normou „NF Service – Avis en ligne“ (NF Service – Online názory), která je zárukou autentičnosti a procesů řízení a zveřejňování názorů zákazníků, čímž se potvrzuje transparentnost internetové stránky;
  • odvážný přístup, který byl odměněn cenou „Palme de la Relation Client“ (Palma za vztah se zákazníky-kategorie „Vztahová inteligence“), kterou uděluje francouzské sdružení AFRC (Association Française de la Relation Client);
  • více než 15 000 zveřejněných názorů zákazníků v 5 zemích, kde služba funguje, z toho 12 000 ve Francii;
  • průměrné hodnocení 4,5 hvězdiček z 5.

Budování vztahu v rámci programu Citroën & Vy spočívá na čtyřech pilířích:

  1. žádat zákazníka o souhlas před započetím dodatečných servisních zásahů (není-li to součástí nabídky); PRÁCE BEZ VAŠEHO SOUHLASU = PRÁCE ZDARMA
  2. vracet auto po zásahu v servisu čisté; ZE SERVISU ČISTÝM VOZEM
  3. věrnostní program pro majitele vozů Citroën; SLEVY NA DÍLY PRO VOZY STARŠÍ 4 LET
  4. ………………a interaktivní internetová stránka Citroën Advisor, kde zákazníci sdělují své názory.

S NÁMI VÍTE, NA ČEM JSTE!

Značka CITROËN

Citroën, to je kreativita a technologie pro větší pohodu.

Citroën se od roku 1919 podílí jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přináší konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. Hodnoty modelů Citroën se dnes soustředí na design, komfort a užitečné technologie. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2014. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a v roce 2014 první titul v Poháru konstruktérů ve WTCC v roce 2014.

Více na:

www.citroen.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný prodej a servis vozů CITROËN

více než 20 let zkušeností/ autobazar/ specialista na užitkové vozy

Kontakt:
INTENSYS-CZ
Praha 9, Českobrodská 831
281 931 109, 281 932 525
prodej@intensys.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina  přichází v rámci evropského konsorcia EU-LIVE s lehkým elektromobilem

Skupina přichází v rámci evropského...

Evropské konsorcium EU-LIVE Efficient Urban Light VEhicle sdružuje 12 partnerů ze 6 zemí, z nichž je skupina PSA jediným výrobcem automobilů. Lehký elektromobil, jehož tvar se podobá tříkolce,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ...

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÉ KOMPAKTNÍ SUV CITROËN C3 AIRCROSS OSLAVUJE KOUZLO VÁNOC V OBCHODNÍM DOMĚ PRINTEMPS NA BULVÁRU HAUSSMANN

NOVÉ KOMPAKTNÍ SUV CITROËN C3 AIRCROSS...

Citroën se spojil s obchodním domem Printemps, aby společně s ním oslavil Vánoce. V 11 výkladních skříních na pařížském bulváru Haussmann – se vypráví vánoční pohádka, která zve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE! směrem k ziskové, elektrické a globální budoucnosti

Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE!...

Michael Lohscheller, generální ředitel společnosti Opel Automobile, včera oznámil strategický plán PACE!, jehož cílem je obnovit finanční základy podniku a zajistit udržitelnou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA organizuje již druhý rok po sobě den věnovaný továrně budoucnosti

Skupina PSA organizuje již druhý rok po...

Fórum Armanda Peugeota v Poissy (v pařížském regionu) hostilo 20. září den věnovaný Továrně budoucnosti, který uspořádala skupina PSA. Na #BoosterDayPSA se sešlo 80 partnerů a největších...