CITROËN & VY aneb komplexní služby pro zákazníky

Klíčovým pojmem slibu Citroën vůči zákazníkům je spokojenost – tento pojem se netýká jen výrobků, ale veškerého kontaktu zákazníka se značkou, jak na internetu, tak v prodejně.

1citravydef1000

Cílem Citroënu je

– být nejdoporučovanější nespecializovanou automobilovou značkou, která bude svým zákazníkům nabízet klidné a pohodové zážitky bez jakéhokoliv stresu.

Citroën & Vy je nový vztah mezi značkou a zákazníky

Trvalý vztah opírající se o příslib transparentnosti a naslouchání pro větší důvěru a klid díky daným závazkům, z nichž nejdůležitějším je zřízení služby Citroën Advisor. Se značkou Citroën prostě víte, na čem jste.

Citroën tak se službou Citroën Advisor (www.citroen-advisor.cz) odvážně sází na úplnou transparentnost vůči zákazníkům. Tato interaktivní internetová stránka, která byla ve Francii spuštěna v roce 2014 a v současné době se zavádí i v České republice, slouží zákazníkům k okamžité a svobodné výměně názorů na zkušenosti s prodejcem nebo servisem značky Citroën. Mezi výrobci automobilů jde o premiéru.

V ČR bude spuštěno tento měsíc – v říjnu na adrese:

www.citroen-advisor.cz

Citroën Advisor rovněž znamená:

  • certifikaci AFNOR týkající se souladu s normou „NF Service – Avis en ligne“ (NF Service – Online názory), která je zárukou autentičnosti a procesů řízení a zveřejňování názorů zákazníků, čímž se potvrzuje transparentnost internetové stránky;
  • odvážný přístup, který byl odměněn cenou „Palme de la Relation Client“ (Palma za vztah se zákazníky-kategorie „Vztahová inteligence“), kterou uděluje francouzské sdružení AFRC (Association Française de la Relation Client);
  • více než 15 000 zveřejněných názorů zákazníků v 5 zemích, kde služba funguje, z toho 12 000 ve Francii;
  • průměrné hodnocení 4,5 hvězdiček z 5.

Budování vztahu v rámci programu Citroën & Vy spočívá na čtyřech pilířích:

  1. žádat zákazníka o souhlas před započetím dodatečných servisních zásahů (není-li to součástí nabídky); PRÁCE BEZ VAŠEHO SOUHLASU = PRÁCE ZDARMA
  2. vracet auto po zásahu v servisu čisté; ZE SERVISU ČISTÝM VOZEM
  3. věrnostní program pro majitele vozů Citroën; SLEVY NA DÍLY PRO VOZY STARŠÍ 4 LET
  4. ………………a interaktivní internetová stránka Citroën Advisor, kde zákazníci sdělují své názory.

S NÁMI VÍTE, NA ČEM JSTE!

Značka CITROËN

Citroën, to je kreativita a technologie pro větší pohodu.

Citroën se od roku 1919 podílí jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přináší konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. Hodnoty modelů Citroën se dnes soustředí na design, komfort a užitečné technologie. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2014. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a v roce 2014 první titul v Poháru konstruktérů ve WTCC v roce 2014.

Více na:

www.citroen.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA pokračuje v testování autonomního řízení v rámci evropského projektu L3Pilot

Skupina PSA pokračuje v testování...

Skupina PSA pokračuje v testech autonomního řízení. Od začátku dubna jezdí v rámci evropského projektu L3Pilot po běžných francouzských silnicích vozy skupiny vybavené systémy pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poprodejní servis pro značky Peugeot, Citroën a DS v ČR povede Jan Matoušek

Poprodejní servis pro značky Peugeot,...

Funkci ředitele oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice bude od 1. dubna 2019 zastávat dosavadní Customer & Network Quality...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - JEAN-ERIC VERGNE ZÍSKAL CENU GRAND PRIX NA VÝSTAVĚ FESTIVAL AUTOMOBILE INTERNATIONAL

JEAN-ERIC VERGNE ZÍSKAL CENU GRAND PRIX...

Mistr světa ve Formuli E FIA ABB Jean-Éric Vergne byl oceněn na výstavě Festival Automobile International. Pilot stáje DS Techeetah převzal cenu Grand Prix Festivalu během slavnostního zahájení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...