Citroën v Pekingu na Autosalonu, který byl zahájen minulý týden

Citroën představuje zmodernizovanou verzi vozu Elysée včetně verze na GNV, dále Citroën prototyp C2 Kappa a koncept C-Cactus s hybridním pohonem.

Čína představuje pro Citroën největší mimoevropský trh. V roce 2007 zde Citroën prodal 109 700 vozů. Od příchodu na čínský trh zde značka prodala již více než 800 000 vozů.

C-Elysée

Citroën vystavuje ve světové premiéře model C-Elysée. Tento vůz, vycházející z verze Elysée, přináší mnoho novinek, které se projevují na jeho stylu, kvalitě, technologii a jízdních vlastnostech.

Čelní strana C-Elysée má expresivní moderní vzhled, který je zcela v linii posledních novinek produkce Citroënu. Inovovaný vzhled je doplněn novými disky kol a zadními trojrozměrnými světly. Interiér se honosí novými předními sedadly a světlými odstíny čalounění.

C-Elysée získal více než 300 vylepšení u všech částí a funkcí vozu, jejichž cílem je uspokojit zákazníka, ať už stávajícího či nového. Úpravy, kterými vůz C-Elysée prošel, měly za cíl zajistit vynikající kvalitu jak pokud jde o vzhled, tak o.

Například brzdy byly opatřeny systémem nejnovější generace zabraňujícím zablokování kol. C-Elysée může být vybaven audio systémem s funkcí Bluetooth, jukeboxem s 6 CD na hard disku a přípojkou USB. Víko zavazadlového prostoru vozu C-Elysée má automatické otevírání.

Nová modelová řada má 3 úrovně konečné úpravy a 5 verzí a je k dispozici s motorem 1.6i 16v, jež splňuje normy Euro IV. Motor je spojen se 2 typy převodovek. Odpružení prošlo úpravami, jejichž cílem bylo snížit hladinu hluku. Na stánku bude představena i verze CNG.

Nový model C-Elysée přichází posílit modelovou řadu vozů, které v Číně vyrábí Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), což je společný podnik PSA Peugeot Citroën a jejího čínského partnera Dong Feng Motors. Tvoří ji vozy C2, Fukang, Xsara Picasso a C-Triomphe, které jsou všechny vyráběny ve Wuhanu v provincii Hubei. Tuto modelovou řadu doplňují modely dovážené z Evropy. Jde o C4 kupé, C5 sedan a C6.

C2 Kappa: dynamické partnerství

Citroën vystavuje koncept C2 Kappa, který vznikl ve spolupráci s nejvýznamnější značkou sportovního oblečení na čínském trhu. Prototyp navazuje na verzi C2 VTS, která se v Číně již prodává. Odlišuje se od ní specifickými prvky karoserie (přední strana, přední i zadní nárazník, přední i zadní světla, zadní spojler, obložení prahu, atd.) a zcela novou vnitřní i vnější výzdobou.

Značka chce s tímto konceptem nejen pokračovat ve své strategii individualizace modelu C2, který se mimo jiné zúčastnil čínského mistrovství v rallye, ale i otestovat reakci trhu na nové obchodní nabídky.

C-Cactus: Nové ekologické atraktivní pojetí funkcionalistického automobilu

Citroën s důmyslným konceptem C-Cactus rozvíjí nové pojetí automobilového designu a plní ambiciózní cíl značky, kterým je uvést na trh ekologický sedan s příjemným, atraktivním designem, vybavený hybridním pohonným agregátem a nabízený za stejnou cenu jako model C4 v základní výbavě.

K vyřešení této složité rovnice si Citroën vybral cestu nových koncepcí designu. Konstruktéři značky se rozhodli zavrhnout prvky, které nejsou nezbytné pro komfort, a soustředili se místo nich na technologii, styl a ekologickou výbavu, jež jsou pro uživatele přínosem.

C-Cactus je ekologický vůz. K jeho výrobě byl použit vysoký podíl recyklovaných a recyklovatelných materiálů, vyznačuje se dále nízkou spotřebou, stejně jako rostlina, po níž dostal své jméno,. Při hmotnosti pouhých 1180 kg a s hybridním pohonem HDi má C-Cactus spotřebu 2,9 l/100 km s emisemi CO2 78 g/km.

Za své nízké výrobní náklady vděčí použití moderních materiálů a racionálnímu konstrukčnímu procesu využívajícímu menší množství dílů. Kabinu vozu tvoří něco málo přes 200 součástí, což představuje téměř poloviční počet oproti konvenčnímu sedanu shodné velikosti.

Čína: hlavní trh pro značku

Čína zaujímá z pohledu Citroënu rozhodující místo. Již před několika lety se stala pro značku nejvýznamnějším mimoevropským trhem. V roce 2007 zde prodej dosáhl 109 700 vozů.

Od příchodu na místní trh v roce 1991 značka prodala již více než 800 000 vozů, díky čemuž se stala jednou z firem, které v zemi dobře znají.

Na čínském trhu je přítomno 217 prodejců 4S (Sales, Service, Spare parts, Standard) ve 186 městech, kteří jsou připraveni prodávat a postarat se o nové C-Elysée jako o ostatní nabízené vozy z modelové řady. Uživatelé mají 24 hodin denně k dispozici speciální telefonní linku.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DS 3 CROSSBACK: IKONA STYLU HI-TECH

DS 3 CROSSBACK: IKONA STYLU HI-TECH

  Krásně vypracovaný vzhled a nevídané proporce, 100 % spalovací i 100 % elektrická varianta, exkluzivní inovace a jedinečná elegance… vůz DS 3 CROSSBACK posouvá hranice. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Od roku 2020 budou vozy skupiny PSA díky společnosti SoundHound vybaveny inteligentním asistentem

Od roku 2020 budou vozy skupiny PSA díky...

Skupina PSA podepsala smlouvu o strategickém partnerství s firmou SoundHound Inc, start-upem ze Silicon Valley, jež zaujímá vedoucí postavení v oblasti technologií umělé inteligence a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všechny modely osobních vozů skupiny PSA získaly homologaci podle protokolu WLTP a jsou nyní k dispozici zákazníkům

Všechny modely osobních vozů skupiny...

Všechny osobní vozy Peugeot, Citroën, DS, Opel et Vauxhall již prošly homologací podle protokolu WLTP*, který poskytuje vypovídající hodnoty o spotřebě paliva a emisích ve skutečném provozu. ...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1.července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...