Citroen Berlingo XTR – po všech cestách, bez omezení

Pro použití i v horských oblastech a pro aktivní prožití volného času.

Citroen Berlingo XTR - po všech cestách, bez omezení
Citroen Berlingo XTR - po všech cestách, bez omezení
Citroen Berlingo XTR - po všech cestách, bez omezení

Mezi specifická přání klientů patří poptávka po verzi modelu Berlingo se zvýšenou průchodností náročnějším terénem, pro použití například v horských oblastech. Odpovědí Citroënu je uvedení specifického modelu XTR se samosvornou uzávěrkou diferenciálu.

Citroen Berlingo XTR - po všech cestách, bez omezení
Citroen Berlingo XTR - po všech cestách, bez omezení
Citroen Berlingo XTR - po všech cestách, bez omezení

Vnějším vzhledem se Berlingo XTR odlišuje od „běžných“ verzí na první pohled. Připomíná klasické sportovně užitkové vozy (SUV) – především světlou výškou zvýšenou o 30 mm, rozšířenou maskou chladiče a výrazným plechovým krytem pod motorem. Tyto praktické a současně elegantní úpravy chrání spolu podvozek vozidla před poškozením při průjezdu bahnitým nebo kamenitým terénem.

Diferenciál se samosvornou uzávěrkou z produkce francouzské firmy FAM je namontován na místě původního diferenciálu. Samosvorná uzávěrka se aktivuje automaticky v případě prokluzu jednoho z kol hnané přední nápravy a volně přenáší točivý moment. Na prokluzující kolo se přenáší nejvýše 75 % točivého momentu, zbývající točivý moment 25% je přenášen na druhé kolo s dobrou adhezí. Vůz tak může volně pokračovat v jízdě i v situaci, kdy se jedno z kol hnané nápravy protáčí. Přestože se tedy nejedná o klasický pohon všech kol, Berlingo XTR se vyznačuje zvýšenou schopností vydat se na cestu složitým terénem.

Ceny Citroenu Berlingo XTR (včetně DPH):

  • benzinový 1.6i 16V (80 kW / 110 k) – 524 900 Kč
  • naftový 2.0 HDi (66 kW / 90 k) – 574 900 Kč

Nová verze Berlinga nabídne netušené možnosti pro aktivní prožití volného času i rozšířenou funkčnost pro profesionální využití. Tomu odpovídá i výbava, která již ve standardu nabídne posuvné dveře na levé i pravé straně, přední mlhové světlomety a výškově nastavitelný volant potažený kůží.


KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Druhá dobrá volba ve světě dvojitého šípu

Druhá dobrá volba ve světě dvojitého...

Ještě před několika měsíci to byl největší a nejdražší Citroën v nabídce, a bylo to poprvé v historii, co takový Citroën nebyl velký sedan. Dnes už to neplatí… Dnes už je vlajkovou...