Čeští firemní řidiči bedlivě sledují ceny paliv

Nejšetrnější jsou Brazilci, nejvíce lhostejní Belgičané

Více než polovina českých firemních řidičů sleduje ceny paliv

– kdykoli jede tankovat. Češi se tak v tomto ohledu řadí mezi šetrnější národy. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu LeasePlan MobilityMonitor, do kterého se zapojili respondenti z dvaceti zemí.

V České republice uvedlo 54 % řidičů, že ceny sledují, kdykoli jedou tankovat. Světový průměr je přitom 45 %. Vůbec nejbedlivější v mapování cen pohonných hmot jsou Brazilci (80 %), Indové (75 %) a Řekové (71 %). Češi se umístili na šestém místě. Naopak nikdy se cenami paliv nezaobírá 31 % Belgičanů, 28 % Britů a 26 % Lucemburčanů. V České republice se k této odpovědi přihlásilo pouze 6 % lidí.

Průzkum, kterého se zúčastnili zákazníci leasingové společnosti LeasePlan

– také zjišťoval, jak se firemní řidiči staví k alternativním pohonům. V České republice 47 % dotazovaných uvedlo, že za nejdůležitější argument pro jejich využívání považuje pozitivní dopad na životní prostředí. Pouze 11 % lidí konstatovalo, že by „zelený automobil“ nechtělo. Největší nevýhodou vozů na alternativní pohony je podle respondentů omezený dojezd (76 %) a nedostatečná infrastruktura dobíjecích stanic (68 %). Výsledky z České republiky v této kapitole korespondovaly s globálními daty.

Pohonné hmoty

– jsou jednou z oblastí, v nichž LeasePlan poskytuje firemním klientům hospodárná řešení. Novinkou v nabídce společnosti je úhrada paliva na základě tzv. list-price. Jde o garantovanou jednotnou cenu, kterou palivová firma vyhlašuje každý týden a která platí na všech čerpacích stanicích dané sítě. List-price je obvykle nižší než průměrné aktuální ceny na jednotlivých „benzinkách“.

LeasePlan

– je globálním i tuzemským lídrem v operativním leasingu automobilů – profesionální správě firemních autoparků. Je zastoupen ve 32 zemích a jeho celkový vozový park čítá téměř 1,4 milionu automobilů. Díky unikátnímu řešení account managementu LeasePlan dlouhodobě obhospodařuje klienty s různou velikostí flotil, kdy se každému zákazníkovi věnuje tým profesionálů. V roce 1996 přivedl operativní leasing do České republiky a stal se jedničkou tuzemského trhu. Dnes tady pečuje o autoparky přibližně tisícovky klientů a ve své flotile má téměř 18 tisíc vozidel.

Více informací na: www.leaseplan.cz

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s auty z Mototechny již 5 milionů kilometrů

Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s...

Spolupráce značek AAA AUTO a Mototechna zahajuje již třetí sezónu V rámci spolupráce společnosti AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna, s fotbalovými kluby FAČR a LFA ujeli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Europe uzavřel první pololetí s novým prodejním rekordem

Hyundai Motor Europe uzavřel první...

Hyundai Motor dosáhl v letošním roce svého nejlepšího výsledku za první pololetí s 291 052 evropskými registracemi Nárůst o 7,5 % v porovnání s předchozím nejlepším prvním pololetím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...