Bridgestone podporuje zaměstnanost mladých lidí

Spolupráce s programem Evropský pakt pro mládež.

1paktbridgest900

Pakt pro mládež, partnerství Evropské komise a podnikatelských lídrů

– na podporu zaměstnanosti mládeže a jejího začleňování do společnosti byl představen 17. listopadu v Bruselu.

Bridgestone se zavázal podporovat iniciativu

– Evropský pakt pro mládež, společnou snahu podnikatelských lídrů a EU rozvíjet a prohlubovat partnerství mezi ekonomickými subjekty a vzdělávacími institucemi zaměřená na podporu zaměstnatelnosti mládeže a jejího začleňování do společnosti. Závazek podepsal 17. listopadu Franco Annunziato, generální ředitel a prezident Bridgestone EMEA, na summitu Enterprise 2020, mezi jehož sponzory patřila i společnost Bridgestone.

Pakt pro mládež, iniciovaný organizací CSR Europe* podporovaný Evropskou komisí

– si klade za cíl využívat potenciál lidského kapitálu evropské mládeže, která v současnosti trpí vysokou nezaměstnaností a je ohrožována vyloučením ze společnosti. Cílem dvouletého programu je podpořit vznik 10 000 partnerství mezi ekonomickými subjekty a vzdělávacími institucemi se společným cílem vytvořit nejméně 100 000 nových učňovských a praktikantských míst a základních pracovních míst na dobré úrovni po celé Evropě.

Společnost Bridgestone Europe spustila

– před pouhými dvěma měsíci významnou náborovou kampaň pro inženýry do svého evropského výzkumného a vývojového střediska s cílem nalézt přibližně 40 inženýrů s různou úrovní zkušeností, od čerstvých absolventů až po zkušené odborníky.

Isabelle de Cambry, vedoucí oddělení CRS (Corporate Social Responsibility) ve společnosti Bridgestone EMEA, k tomu vysvětluje:

„Bridgestone dává podpisem tohoto paktu najevo, že pokračuje ve svém úsilí nabízet ekonomické příležitosti vytvářením pracovních míst a zařazováním jednotlivců do společnosti. Tento program budeme podporovat vylepšováním a rozšiřováním našich učňovských programů a přijímáním studentů na praxi, jakož i posilováním našich vztahů s klíčovými vzdělávacími institucemi a organizacemi.“

Úsilí společnosti Bridgestone o podporu zaměstnanosti mládeže

– a její začleňování do společnosti vychází z její firemní mise – „sloužit společnosti vynikající kvalitou“ – která zůstává beze změn již od založení společnosti v roce 1931. Aktuální iniciativy společnosti Bridgestone na podporu mládeže zahrnují mimo jiné program ve Španělsku, který podporuje inovace a podnikatelského ducha. Tento program, organizovaný v partnerství s Nebrijovo univerzitou a místními úřady pro oblast silniční dopravy, vyzývá studenty, aby vyvíjeli skutečná řešení pro trvale udržitelnou mobilitu a bezpečnost silničního provozu. Úspěšný program, který letos vstupuje do svého třetího ročníku, poskytuje studentům vzdělávání a zkušenosti, čímž maximálně zvyšuje jejich šance na nalezení pracovního místa po ukončení studia.

Společnost Bridgestone se nyní těší na rozvíjení iniciativy Pakt pro mládež, která pomůže prohloubit její společenský vliv a zlepší zaměstnatelnost mladých lidí.

*CSR Europe je přední evropskou podnikatelskou sítí pro oblast společenské odpovědnosti firem CSR (Corporate Social Responsibility), která sdružuje více než 10 000 společností. Funguje jako platforma pro podniky, které chtějí podpořit trvale udržitelný růst a přispívat k pozitivnímu rozvoji společnosti.

Bridgestone Europe

Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

Více informací na:

www.bridgestone.cz

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Dunlop oznámila, že v březnu příštího roku uvede na trh čtvrtou novinku ve svém portfoliu hypersportovních pneumatik

Značka Dunlop oznámila, že v březnu...

Pneumatiky Dunlop SportSmart TT vyvinula tak, aby naplnily požadavky jezdců nejnovějších sportovních motocyklů a výkonných naháčů, kteří chtějí používat stejné pneumatiky na volné jízdy...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ...

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi oslavuje měsíční mise Apollo výjimečným reklamním spotem

Audi oslavuje měsíční mise Apollo...

Dne 7. prosince 1972 se uskutečnila poslední mise na Měsíc programu Apollo. Přesně o 45 let později připomíná Audi tuto historickou událost – speciálně k tomuto účelu natočeným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dětská dopravní nadace (DDN), která pomáhá dětem, jejichž rodiče zahynuli při dopravních nehodách, letos podpořila 31 dětí částkou ve výši 515 000 korun

Dětská dopravní nadace (DDN), která...

Za dvacet jedna let svého působení rozdala již 11 milionů korun, které slouží zejména na podporu studia sirotků na středních a vysokých školách. Generální ředitelka AAA AUTO a předsedkyně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen zahájil odpočítávání do zahájení výroby prvního modelu I.D. –  100 týdnů před spuštěním výroby

Volkswagen zahájil odpočítávání do...

Šéf značky Diess: „Přípravy na novou éru cenově dostupné elektrické mobility vstupují do poslední fáze.“ Největší produktová a technická ofenziva v historii značky Volkswagen –...