Autocentrum ESA prodalo za prvních sedm měsíců letošního roku 6.206 vozidel, což představuje meziroční nárůst 11,2 %.

Firma předpokládá že se tento trend podaří ještě navýšit a že celkový nárůst prodejů bude v porovnání s rokem 2013 vyšší o 15 %.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Autocentra ESA říká:

„Do celkového prodejního výsledku velmi výrazně promluvila naše mimopražská autocentra v Brně a Pardubicích, která se se na místních trzích již plně etablovala a prodávají měsíčně stovky vozidel. Prodeje v mimopražských pobočkách rostou velmi výrazně. Dle našeho názoru je to způsobeno především skutečností, že naším vstupem na lokální trhy byla vytvořena alternativa ke stávající, téměř monopolní, nabídce. Tedy alternativa, která dává klientům více prostoru pro porovnání nejen samotné nabídky vozidel, ale také dalších služeb, jako je například výkup, pojištění nebo financování. Dalším faktorem, který pomáhá silným prodejům v mimopražských regionech, je velká flexibilita společnosti v aktuální skladové a cenové nabídce.“

Z celkového pohledu je největší zájem tradičně o vozy domácí automobilky ŠKODA

– dále je to pak značka Volkswagen a Ford. „Určitou zajímavostí je vyšší poptávka v mimopražských autocentrech po vozidlech značky Dacia nebo třeba Renault Thalia“, říká Foltýn a vysvětluje možné důvody: „Mimopražští zákazníci mají s těmito vozy velmi dobré zkušenosti, velmi často najedou pouze několik stovek kilometrů měsíčně a preferují proto více poměr užitná hodnota/cena než například image značky“. Firma proto velmi výrazně posiluje výkupní aktivity a to právě s orientací na nejžádanější modely a značky. Výsledkem těchto aktivit je i nedávno rozšířené výkupní centrum na pražském Černém Mostě.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA SCALA vstupuje na český trh s bohatou výbavou

ŠKODA SCALA vstupuje na český trh s...

ŠKODA SCALA 1,0 TSI/70 kW, 5 MP Ambition odstartuje na částce 369 900 Kč. Základní provedení vozu bude k dispozici později v druhém čtvrtletí 2019 Zahájen příjem objednávek, u příležitosti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA spouští v továrně v Tychy výrobu benzínového tříválcového motoru Turbo PureTech

Skupina PSA spouští v továrně v Tychy...

Továrně v Tychy (Polsko) byla poskytnuta investice ve výši 250 mil. € určená na zlepšení výkonnosti a spuštění výroby motoru Turbo PureTech 1,2 l; Modernizovaný podnik zavádí postupy a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru 2019 – historicky nejúspěšnější český pilot v kategorii osobních automobilů. Ouředníček pojistil výborné 17. místo.

Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru...

Extrémní 41. ročník Dakaru je u konce. Martin Prokop navigovaný Janem Tománkem stanovil fantastickým šestým místem v celkové klasifikaci kategorie automobilů nový český rekord a vylepšil si...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai KONA Americkým SUV roku

Hyundai KONA Americkým SUV roku

Hyundai poprvé získal prestižní ocenění „North American Utility Vehicle of the Year™“ v kategorii SUV s modely KONA a KONA Electric Porotu ankety „Severoamerické SUV roku 2019“ tvořili...