Autocentrum ESA hlásí rekordní prodeje – poptávka převyšuje nabídku

Společnost Auto ESA, která provozuje síť autocenter s ojetými vozy, vykázala v měsíci září 2014 rekordní prodeje.

Celkem bylo v září prodáno 981 vozidel

– což představuje 15% nárůst oproti předcházejícímu měsíci. Největší poptávka byla tradičně po vozidlech značky ŠKODA, Ford a Volkswagen. Firma zároveň registruje zvýšenou poptávku po kvalitních vozidlech po prvním nebo druhém majiteli. Zákazníci jsou ochotni na takové vozy i několik týdnů počkat a stále častěji využívají k objednání vozu a dalších služeb internet.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA říká:

„Registrujeme opravdu rekordní počet objednávek na vozy po prvním majiteli, v dobrém technickém stavu a s kvalitní výbavou. V posledních měsících se totiž projevuje výrazný přesun zákazníků od menších prodejců směrem k těm větším, s větší nabídkou vozidel a širokým portfoliem služeb“. Podle Foltýna jde o přirozený vývoj, který kopíruje model zákaznického chování ve všech oblastech. Podle Foltýna jsou zákazníci na kvalitní vozy ochotni počkat i několik týdnů. Tento trend se projevil nejen ve zvýšené návštěvnosti webových stránek firmy, ale také v počtu elektronických objednávek vozů a požadavků na zpracování konkrétní nabídky financování.

V měsíci září překonala návštěvnost webových stránek Auto ESA poprvé hranici 850 000

Počet návštěv se v tomto měsíci ustálil na počtu 851 608 návštěv za měsíc. To představuje meziroční nárůst o více než 250 000 návštěv (42%). „Tento trend jednoznačně dokazuje, že stále více zákazníků hledá vozy přes internet a do prodejny přichází již s hotovou objednávkou, nebo alespoň konkrétní představou o poptávaném vozidle“, říká Foltýn. Nejvýraznější nárůsty o více než 35% jsou podle něj z regionů, kde Auto ESA nově otevřelo pobočky, tedy z regionů Jižní Morava, Pardubice a Moravskoslezský kraj.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí do 25 let si nejčastěji pořizují Škodovku, s rostoucím věkem lidé vybírají z více značek

Mladí do 25 let si nejčastěji...

Praha, 23. února 2018 – Vozy značky Škoda jsou pro českého řidiče nejčastější volbou při nákupu ojetého automobilu. Nejčastěji tradiční českou značku volí mladí řidiči ve věku do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai slaví světovou premiéru nové generace modelu Hyundai Santa Fe

Hyundai slaví světovou premiéru nové...

Zcela nové Santa Fe 2019 ještě více pečuje o své cestující Výkonné, elegantní SUV s nejlepší bezpečnostní výbavou ve své třídě a výjimečně prostorným interiérem Nové SUV značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Celosvětový prodej Nissanu táhnou crossovery a SUV

Celosvětový prodej Nissanu táhnou...

Globální prodej crossoverů a SUV Nissan v roce 2017 vzrostl o více než 12 % na více než 2 miliony vozidel. K tomuto úspěchu přispěly zcela nový malý crossover Nissan Kicks, kompaktní vozy...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo představuje nové všestranně talentované rodinné kombi Volvo V60

Automobilka Volvo představuje nové...

Společnost Volvo Cars dnes odhalila nové pětidvéřové středně velké prémiové kombi Volvo V60, které upevní pozici švédské společnosti coby výrobce automobilů, v nichž se snoubí pěkný...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai NEXO nabízí budoucnost již dnes

Zcela nový Hyundai NEXO nabízí...

Hyundai NEXO zesiluje úsilí společnosti Hyundai Motor o čistější budoucnost S modelem ix35 Fuel Cell byl Hyundai Motor prvním výrobcem automobilů, který uvedl na trh sériově vyráběný model...