Autocentrum ESA hlásí rekordní prodeje – poptávka převyšuje nabídku

Společnost Auto ESA, která provozuje síť autocenter s ojetými vozy, vykázala v měsíci září 2014 rekordní prodeje.

Celkem bylo v září prodáno 981 vozidel

– což představuje 15% nárůst oproti předcházejícímu měsíci. Největší poptávka byla tradičně po vozidlech značky ŠKODA, Ford a Volkswagen. Firma zároveň registruje zvýšenou poptávku po kvalitních vozidlech po prvním nebo druhém majiteli. Zákazníci jsou ochotni na takové vozy i několik týdnů počkat a stále častěji využívají k objednání vozu a dalších služeb internet.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA říká:

„Registrujeme opravdu rekordní počet objednávek na vozy po prvním majiteli, v dobrém technickém stavu a s kvalitní výbavou. V posledních měsících se totiž projevuje výrazný přesun zákazníků od menších prodejců směrem k těm větším, s větší nabídkou vozidel a širokým portfoliem služeb“. Podle Foltýna jde o přirozený vývoj, který kopíruje model zákaznického chování ve všech oblastech. Podle Foltýna jsou zákazníci na kvalitní vozy ochotni počkat i několik týdnů. Tento trend se projevil nejen ve zvýšené návštěvnosti webových stránek firmy, ale také v počtu elektronických objednávek vozů a požadavků na zpracování konkrétní nabídky financování.

V měsíci září překonala návštěvnost webových stránek Auto ESA poprvé hranici 850 000

Počet návštěv se v tomto měsíci ustálil na počtu 851 608 návštěv za měsíc. To představuje meziroční nárůst o více než 250 000 návštěv (42%). „Tento trend jednoznačně dokazuje, že stále více zákazníků hledá vozy přes internet a do prodejny přichází již s hotovou objednávkou, nebo alespoň konkrétní představou o poptávaném vozidle“, říká Foltýn. Nejvýraznější nárůsty o více než 35% jsou podle něj z regionů, kde Auto ESA nově otevřelo pobočky, tedy z regionů Jižní Morava, Pardubice a Moravskoslezský kraj.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...