AuTec Group a.s., generální importér BMW a MINI, otevřel své rozšířené sídlo v Praze-Stodůlkách

Slavnostně jej 23. dubna otevřel Dr. Michael Ganal, člen představenstva BMW AG.

Společnost AuTec Group a.s., generální importér BMW a MINI pro Českou republiku, otevřel své rozšířené sídlo v Praze-Stodůlkách, v Jeremiášově ulici 5.


S novou budovou se významně rozšiřuje také showroom společnosti AuTec Group a.s, velkou prodejní plochu získávají vozy BMW a MINI, stejně jako motocykly BMW a ojeté automobily BMW. Celková prodejní plocha se zvětšila na 1600 m2, což zaručuje zcela nové podmínky pro prodej automobilů a jejich předávání zákazníkům.


Kromě prodejních ploch se zvětšilo i servisní zázemí společnosti AuTec Group a.s., které se může pochlubit nejmodernějším diagnostickým vybavením nezbytným pro servis nejpokročilejších elektronicky řízených systémů v moderních automobilech.


Nové sídlo společnosti AuTec Group a.s. 23. dubna slavnostně otevřel Dr. Michael Ganal, člen představenstva BMW AG pro prodej a marketing. Při této příležitosti přednesl projev, který pro jeho závažnost uvádíme:


Vážené dámy a pánové,


Také já Vás srdečně vítám na této tiskové konferenci. S mým prohlášením bych Vám chtěl poskytnout krátký přehled o tom:

  • s jakou strategií BMW Group mezinárodně jedná,
  • jakou roli přitom hraje Česká republika pro naši společnost
  • a proč mají pro nás velký význam takové investice – jaké Vám zde náš partner AuTec představil.

Přímo k naší strategii:


Jsme přesvědčeni o tom, že podnik může být jen tehdy úspěšný, když se důsledně zaměří na své silné stránky – tedy dělá to, co nejlépe umí.


Silou BMW Group je prémiový obchod: Jsme silní v zacházení s žádoucími prvotřídními značkami, jakými jsou MINI, BMW a Rolls-Royce. Přitom se nám stále jedná o mimořádné automobily, které jsou proto tak žádané, neboť zákazníkům nabízejí něco jedinečného:


Víme, že budeme vždy obzvlášť úspěšní, když nabídneme našim zákazníkům autentické prvotřídní produkty – produkty se substancí, které se vyznačují

  • emocionalitou,
  • nekompromisním inženýrstvím,
  • inovačními technikami a obsahy,
  • jakož i nejvyšší kvalitou zpracování.

Z toho vyplývá, že BMW Group následuje nekompromisní prémiové značky – strategii, která je jasně zaměřena na silné stránky podniku. Tato jednoznačná koncentrace je názornou konkurenční předností. Od vývoje přes produkci až po zajištění odbytu na trhu: Stále se koncentrujeme na naše silné stránky a tím na prvotřídnost. Přitom neděláme žádné kompromisy.


V rámci naší strategie prémiových značek se nacházíme uprostřed nevídané ofenzívy produktu a trhu – se snahou o současný růst a expanzi.


Růst a expanzi přitom definujeme takto:

  • Růst pro nás znamená posilovat  naše stávající portfolio produktů na všech trzích, na kterých jsme již aktivní.
  • Expanze pro nás znamená vstupovat s novými produkty do nových segmentů nebo s naším portfoliem produktů na trhy, které jsou pro nás nové, na kterých jsme nebyli dosud prezentováni.

S touto strategií jsme velmi úspěšní:


Teprve nedávno jsme potvrdili, že jsme v březnu dosáhli mezinárodně nejsilnějšího měsíce všech dob. Ještě více: S téměř 118.000 automobily tří značek BMW, MINI a Rolls-Royce to byl vůbec z hlediska obratu nejsilnější měsíc v historii našeho podniku. BMW Group mohla v prvním čtvrtletí 2004 zvyšovat produkci u všech tří značek a prodat mezinárodně celkem 270.000 automobilů.


Na této úspěšné bázi chceme dále růst a expandovat: Chceme posilovat dále svou pozici na velkých automobilových trzích, jako např. v Německu, Japonsku a v USA. Dále chceme zpřístupnit nové trhy – jako např. v Asii.


Také bychom si chtěli dále upevnit naší pozici na malých, ale pro budoucnost závažných trzích, jako jsou Čechy.


Český trh je pro BMW Group zajímavý z různých důvodů:

  • Za prvé je Česká republika pro BMW Group důležitým kupním trhem. Jen za poslední rok jsme přímo z této země získali dodavatelské díly za 608 miliónů euro. A proto je Česká republika na mezinárodním poli jedním z našich nejdůležitějších nákupních trhů (Poznámka: celosvětově na 13 místě; v rámci Evropy na 10 místě).
  • Za druhé se z České republiky vyvinul v posledních letech dobrý odbytový trh pro BMW.

Již od roku 1993 jsme zde v této zemi přítomni a obsluhujeme naše zákazníky společně s naším partnerem AuTec. V tomto časovém období vzrostl celkový trh z 85.000 prodaných automobilů v roce 1993 na 151.000 prodaných automobilů v roce 2003. Jinými slovy: Celkový trh stoupl za posledních deset let o 78 procent.


Ještě lépe se v České republice vyvinuly prémiové segmenty. V segmentech ve kterých je BMW Group výhradně se svými produkty zastoupena vzrostl český trh mezi rokem 1993 a 2003 o 333 procent.


To ukazuje dvojí: Za prvé se potvrzuje naše teze, že celosvětově výrazně silněji vzrůstají prémiové segmenty automobilového průmyslu než hromadné segmenty. Za druhé je jasné, že český trh disponuje velkým prémiovým potenciálem, který chce BMW Group společně s AuTec využít.


Speciálně v posledních třech letech jsme v České republice kontinuálně posílili: V roce 2003 zde mohla BMW Group prodat více než 1100 vozidel značky BMW a bezmála 150 vozidel značky MINI. Tudíž dnes prodáváme v České republice zhruba dvakrát tak více vozidel než koncem 90-tých let.


Také aktuální vývoj je velmi potěšitelný: V prvním čtvrtletí roku 2004 jsme v České republice prodali více automobilů než kdy předtím. Celkem bylo v prvních třech měsících prodáno přibližně 350 vozidel BMW Group (Poznámka: 342 BMW, 5 MINI) – to je o 68 procent více než v prvním čtvrtletí předchozího roku (Poznámka: 1. čtvrtletí 2003: 202 jednotek).


Podstatný podíl na tomto úspěchu má náš partner AuTec a naši obchodníci zde v České republice. Celkem se zde v zemi nachází 12 exklusivních BMW Group obchodních provozoven – pět z nich prodávají i modely naší značky MINI. Prostřednictvím našich obchodníků jsme přímo na místě zastoupeni v téměř všech důležitých městech České republiky.


Vážené dámy a pánové,


základní princip BMW Group je důležitý pro to, abychom komplexně rozuměli prémiovým myšlenkám. Z našeho pohledu je prémie komplexním příslibem služeb. To konkrétně znamená: Nechceme se na naše zákazníky obracet jen s prémiovými produkty a službami, nýbrž celkově – všude tam, kde naše zákazníky potkáváme – nabízet něco zvláštního.


Náš úspěch v České republice se také zakládá na tom, že AuTec s námi sdílí tyto prémiové myšlenky. To je také možno vidět na tomto novém showroomu, který znamenitě odráží naší prémiovou filozofii.


Zde budeme našim zákazníkům v tomto roce nabízet mnohem více. Dnes již exkluzivně vidíte úzký výběr našich produktů:

  • nový BMW 5 řady Touring,
  • nové BMW Cabrio řady 6,
  • a také nové MINI Cabrio.

Všechny tyto nové produkty budou ještě v tomto roce zde v Čechách uvedeny na trh: Touring 5. řady a Cabrio 6. řady bude možno zde zakoupit od příštího měsíce – tedy od května. Od září bude odstartován prodej MINI Cabria. Rovněž od září 2004 bude potom zde v České republice ostatně prodáván i nový BMW řady 1.


Může se tedy rozhodně říci: Tento nový showroom přichází v pravý čas, aby zákazníkům v tomto roce představila novinky naší ofenzívy.


Vážené dámy a pánové,


Již jsem to řekl: Rok 2004 začal pro BMW Group velmi úspěšně – jak celosvětově, tak i speciálně zde v České republice. Jsme přesvědčení o tom, že tento, o rozvoj usilující, trh má budoucnost: Česká republika bude trvale získávat na významu ve střední Evropě – a právě očekávaný vstup do Evropské unie poskytne této zemi další podněty. Proto zde BMW Group optimisticky věří na úspěšné pokračování své cesty v budoucnu.


Tímto bych chtěl ukončit svůj projev. Děkuji Vám za Vaší pozornost a těším se na to, že s Vámi v diskusi hlouběji prodiskutují jeden či více bodů.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové crashtesty s nepříjemným překvapením

Nové crashtesty s nepříjemným...

Nové výsledky nezávislých bezpečnostních zkoušek aut přinesly nepříjemné překvapení. Zcela propadl vůz Fiat Panda. Zklamala také nová verze off-roadu Jeep Wrangler. Naopak modely Audi Q3, BMW...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jezdci týmu Šenkýř Motorsport dojeli první závod pod stupni vítězů

Jezdci týmu Šenkýř Motorsport dojeli...

Richard Gonda a Mikkel Jensen vybojovali v prvním závodě šampionátu GT Open na okruhu v Barceloně skvělé páté místo s vteřinovým odstupem za stupni vítězů. Zítřejší závod pojede již...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stará auta do šrotu? Lidé do nich naopak začínají více investovat

Stará auta do šrotu? Lidé do nich...

Akcie, virtuální měny, dluhopisy nebo třeba zlato. To všechno jsou produkty, které investoři hojně využívají. Posledních několik let se jako jedna z nejlepších možností, kam uložit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Flexiauto: nový projekt sdílení elektromobilů pro firmy

Flexiauto: nový projekt sdílení...

Innogy a skupina Auto Palace otestují sdílení 15 elektromobilů Elektromobil jako netradiční zaměstnanecký benefit i mobilní prostředek propagace firmy Pilotní projekt je určený pro firmy z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...