Audi a model A8 bodují na internetu

Importér Audi oceněn titulem „e-firma roku 2003“ a luxusní limuzína A8 vítězem ankety „Auto Internetu“

Audi a model A8 bodují na internetu

Internet je pro Audi velmi účinným nástroje komunikace. Audi chápe internet jako mimořádně důležitý komunikační a marketingový nástroj, a to jak ve vztahu k privátním, tak i firemním zákazníkům. Stránky www.audi.cz patří podle mínění řady odborníků k nejlepším ve své kategorii. O pozici značky Audi ve světě internetu svědčí i titul „e-firma roku 2003“, který importérovi vozů Audi do ČR udělilo vydavatelství Computer Press, vydavatel periodik Computer, Mobility, Osobní finance, Digi, ebiz, Connect!, Computer Design a provozovatel serverů Doupě.cz, Autorevue.cz. Jedná se o ocenění značky Audi za aktivní a dlouhodobé využití on-line marketingu, která mimo jiné zahrnuje využívání B2C komunikace (www.audi.cz) a B2B komunikace prostřednictvím marketingového portálu určeného jako komunikační platforma pro jednotlivé prodejce Audi.

„Asi 90 procent našich zákazníků běžně používá internet ve své denní praxi, je proto logické, že se jim snažíme být nablízku i prostřednictvím tohoto nástroje. Internet jako nové médium představuje obrovský potenciál pro přímou komunikaci a odpovídá i tradičnímu zaměření značky Audi na progresivní technologie,“ říká David Liška, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group. „O progresivitě internetu jako nástroje komunikace svědčí nejlépe nárůst přístupů: Zatímco v roce 1999 webové stránky Audi pravidelně navštěvovalo necelých 10 tisíc uživatelů, v současnosti zaznamenáváme až 50 tisíc přístupů měsíčně.“


V současné době společnost Audi získala další významné ocenění v oblasti internetu. Audi A8 se stalo absolutním vítězem a souřasně vítězem v kategorii luxusních vouů.


Audi A8 – na první fotografii ještě zahalený, na druhé po vyhlášení a na třetí fotografii obě vítězná ocenění přebírá zástupce dovozní organizace Audi (Volkswagen Group) Jan Klíma:

Audi a model A8 bodují na internetu
Audi a model A8 bodují na internetu
Audi a model A8 bodují na internetu


Vítězství limuzíny Audi A8 v populární anketě „Auto Internetu“, svědčí, že maximální komfort, výkony sportovního vozu, nejvyšší prestiž, atraktivní design – to vše v dokonale vyváženém poměru a elegantním „balení“ jsou atributy, které oslovují nejširší veřejnost.


Už od poloviny prosince loňského roku mohli návštěvníci stránek čtvrtého ročníku ankety „Auto Internetu“ vybírat ze 22 modelů sedmnácti značek. Díky účinné propagaci ankety na nejpopulárnějších internetových portálech (hlavním mediálním partnerem byl druhý nejnavštěvovanější portál www.atlas.cz), se do poloviny února vyjádřilo celkem 4133 hlasujících. Model Audi A8 dostal nakonec tolik hlasů, že to tuto prestižní limuzínu vyneslo nejenom bezpečně na pozici nejpopulárnějšího vozu luxusní třídy, ale limuzína Audi zvítězila i v absolutním pořadí napříč celou škálou segmentů.


Luxusní limuzína Audi A8, která podle mínění mnoha odborníků představuje technologickou špičku současné automobilové produkce, se v ČR nabízí se zážehovými i vznětovými motory o výkonech od 162 kW/220 k až po 246 kW/335 k. Do standardní výbavy těchto modelů patří mj. adaptivní pneumatické pérování, elektromechanická parkovací brzda a elektronický stabilizační systém ESP s brzdovým asistentem. Zákazníci si mohou objednat také např. adaptivní tempomat, který udržuje samočinně bezpečnou vzdálenost od vpředu jedoucích vozidel, adaptivní světlomety Xenon Plus, navigační systém, příjem televizního signálu nebo masážní a klimatizovaná sedadla.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Volkswagen Polo R-Line osloví sportovně laděné zákazníky

Nový Volkswagen Polo R-Line osloví...

Nové Polo R-Line přichází s vytříbeným sportovním stylem Čtyři zážehové motory a jeden vznětový s výkony 55 – 110 kW Ceny bohatě vybavených modelů začínají již od 407 900 Kč...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra studie I.D. VIZZION v Ženevě. Volkswagen ukazuje potenciál nové modelové řady I.D.

Světová premiéra studie I.D. VIZZION v...

D. VIZZION: AUTO-mobil budoucnosti – elektrická autonomní jízda D. VIZZION: čistá, bezpečná a komfortní mobilita díky inovativní technice D. VIZZION: futuristický interiér a koncepty...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ohlédnutí na ikonické kupé: Tři generace modelu Volkswagen Scirocco

Ohlédnutí na ikonické kupé: Tři...

Scirocco I (1974 – 1981): kupé na základě modelu Golf I Scirocco II (1981 – 1992): 2. generace sportovního bestselleru Scirocco III (2008 – 2017): motoristický sport na zemní plyn „To umíme...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy podporuje české běžecké lyžování již více než 20 let

Volkswagen Užitkové vozy podporuje...

Partnerství: Svaz lyžařů České republiky, SkiTour včetně Jizerské 50, Lyžování dětem Skvělou trakci a bezpečnou jízdu na sněhu zaručují modely 4Motion Soutěže o atraktivní ceny pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Volkswagen Touareg opět v čele

Nový Volkswagen Touareg opět v čele

Nová vlajková loď značky Volkswagen: Vyjádření postoje značky v oblastech designu, techniky a jízdní dynamiky Úspěšná historie: Jeden milion prodaných vozů Touareg prvních dvou generací...