AAA AUTO otevírá v Ostravě nové call centrum, ve kterém zaměstná 50 lidí

Do konce roku chce firma obsadit ještě dalších 75 pracovních pozic.

Společnost AAA Auto v rámci expanze

– rozšiřuje a relokuje část svého call centra do Ostravy. V první fázi půjde o přibližně dvě desítky nově vytvořených pozic, celkově nové call centrum postupně přijme pět desítek zaměstnanců. Kromě toho společnost v současné době nabízí dalších 75 pracovních míst ve všech regionech, která hodlá obsadit nejpozději do konce letošního roku.

Nové call centrum v Ostravě bude mít mezinárodní charakter

– protože značná část operativy centra bude vyhrazena pro polský trh. „V letošním roce jsme otevřeli naši první pobočku v polském Piasecznu. Už tento rok, ale zejména v roce 2016 hodláme na tamním trhu expandovat velmi intenzivně. Proto potřebujeme připravit zázemí našeho zákaznického servisu a prodejních kanálů,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „Pro Ostravu jsme se rozhodli zejména díky blízkosti několika významných polských aglomerací, ve kterých se chceme ucházet o potenciální zaměstnance. Příležitost ovšem dostanou také uchazeči přímo z Ostravy. Provoz nového call centra spustíme už na začátku října. Výše investice do infrastruktury dosáhne více než dvou milionů korun, v sumě nejsou zahrnuty náklady na pronájem,“ dodala Topolová. Šanci na uplatnění v novém call centru budou mít zejména absolventi vysokých škol. Stávající mezinárodní call centrum skupiny AAA AUTO v Praze obsluhuje 200 operátorů, kteří vyřizují telefonáty zákazníků z České Republiky, Slovenska, Maďarska a Polska. Měsíčně call centrum odbaví 150 000 telefonních hovorů.

V rámci probíhající expanze AAA AUTO

– inzeruje kromě pozic v novém call centru dalších 75 volných míst, z nichž téměř polovina je určena především odborníkům v oblasti prodeje a výkupu vozů. Posily hledá také pražská centrála, kde jsou otevřené pozice v back office a běžném provozu.

Pro nové zaměstnance na obchodních pozicích je přichystáno čtrnáctidenní odborné školení

– za účasti specialistů z řad AAA AUTO. To kromě základních informací zahrnuje i obchodní a technické dovednosti nebo firemní software. Firma nabízí novým zaměstnancům kromě propracovaného systému školení i další vzdělávání. Mezi zaměstnanecké benefity patří například možnost nadstandardního využití jazyků a cestování, pružná pracovní doba, slevy na sportovní i kulturní aktivity anebo odměny za doporučeného zákazníka i nového zaměstnance. Zaměstnanci si také mohou pořídit u společnosti vlastní automobil s výraznou slevou a mohou využívat i objemových slev společnosti u mobilních operátorů či zvýhodněných sazeb různých druhů pojištění u partnerských pojišťoven.

Zdroj: Temper Communication,a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design Week kreativní vnitřní prostor vozidla budoucnosti

Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design...

Hyundai Motor Company bude součástí veletrhu Milan Design Week, pořádaného ve dnech 9. – 14. dubna Hyundai představí svou vizi zážitků z cestování automobilem v éře autonomních vozidel...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line Jedinečné umělecké dílo vizualizuje sportovní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Letní pneumatiky mají svůj význam, nezapomeňte přezout

Letní pneumatiky mají svůj význam,...

K prvnímu dubnu přichází pro řidiče doporučení vyměnit zimní pneumatiky za letní. Na rozdíl od zimních pneumatik u nás není přezutí na letní stanoveno zákonem. Mnozí řidiči tak často...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - České kamiony jezdí stále kratší trasy, hlavně doma a do Německa

České kamiony jezdí stále kratší...

Domácí tankování roste již několik let po sobě Dopravci redukují vozové parky Kamiony českých dopravců jezdí po stále kratších trasách, zejména v tuzemsku a do Německa. Vyplývá to...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor uvádí nové video „A Matchday in Europe“, zachycující vášeň a nadšení fotbalových fanoušků

Hyundai Motor uvádí nové video „A...

Hyundai Motor zveřejní své první celoevropské video 27. března ve spolupráci se všemi pěti partnerskými fotbalovými kluby: AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC a Olympique Lyonnais...