Dynamika trhu s ojetinami roste: online aktivita zákazníků byla v létě nejvyšší od počátku roku 2014

Podle online aktivity potenciálních zákazníků vykazuje dynamika českého a středoevropského trhu s ojetinami bezprecedentní růst.

AAA AUTO Group

– vyhodnotila online aktivitu potenciálních kupců v prvních 8 měsících roku 2014. Výsledky ukazují, že počet prohlédnutých vozů na internetových stránkách www.aaaauto.cz v srpnu vzrostl meziměsíčně o 17 procent a o více než 41 procent v porovnání s lednem 2014.

Jen v srpnu si 2,43 milionu návštěvníků prohlédlo 7,63 milionu karet s auty, zatímco průměrné měsíční návštěvy karet se v roce 2014 pohybují kolem 5,83 milionu. Pro porovnání, v lednu 2014 otevřelo 2,42 milionu uživatelů pouze 5,37 milion karet. „Online aktivita potenciálních kupců ojetin svědčí o tom, že se situace na trhu v nadcházejících měsících pravděpodobně výrazně zlepší. Tyto údaje si spojujeme se skutečnou poptávkou, kterou sledujeme prostřednictvím našich online kanálů, call centra a poboček. Počet konverzí, tedy skutečných potenciálních klientů, kteří se zajímají o koupi či prodej ojetého auta, dosáhl bezmála tisícovky denně,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO.

Společnost AAA AUTO v únoru 2014

– uvedla na trh aplikaci pro smartphony. S její pomocí výrazně vzrostl počet návštěvníku webových stránek společnosti. V současné době aplikaci aktivně používá kolem deseti tisíc uživatelů měsíčně. Aplikace AAA AUTO je dostupná v pěti jazycích. Mezi zeměmi, kde skupina AAA AUTO působí, jsou podle statistik z aplikace „nejmobilnějším národem“ Češi, po nich následují Slováci a Maďaři. Celkový počet návštěv na kartách aut z mobilní aplikace vzrostl z 1295 v lednu na drtivých 275 514 návštěv v srpnu, což potvrzuje celkový světový trend rapidního růstu mobilního internetu.

 „Ve skupině AAA AUTO mobilní marketingové kanály jednoznačně prokázaly svůj význam v moderním věku. Proto v současné době připravujeme tabletovou verzi aplikace, která by měla být dostupná pro Android již za pár týdnů,“ dodala Topolová.

Celkový počet návštěv na internetových stránkách AAA AUTO GROUP v roce 2014:

měsíc prodej koupě návštěvníci otevřené karty vozů
Leden 14 765 9 438 2 420 289 5 375 265
Únor 14 665 10 304 2 477 082 5 132 552
Březen 15 906 10 306 2 530 339 5 604 086
Duben 16 562 8 614 2 456 326 5 340 662
Květen 17 735 7 909 2 409 106 5 394 395
Červen 16 168 7 666 2 407 252 5 660 837
Červenec 15 710 7 692 2 343 068 6 500 298
Srpen 17 052 10 186 2 432 056 7 627 105

                                                           

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA SCALA vstupuje na český trh s bohatou výbavou

ŠKODA SCALA vstupuje na český trh s...

ŠKODA SCALA 1,0 TSI/70 kW, 5 MP Ambition odstartuje na částce 369 900 Kč. Základní provedení vozu bude k dispozici později v druhém čtvrtletí 2019 Zahájen příjem objednávek, u příležitosti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA spouští v továrně v Tychy výrobu benzínového tříválcového motoru Turbo PureTech

Skupina PSA spouští v továrně v Tychy...

Továrně v Tychy (Polsko) byla poskytnuta investice ve výši 250 mil. € určená na zlepšení výkonnosti a spuštění výroby motoru Turbo PureTech 1,2 l; Modernizovaný podnik zavádí postupy a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

V nové kampani odhaluje Peugeot svoji...

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru 2019 – historicky nejúspěšnější český pilot v kategorii osobních automobilů. Ouředníček pojistil výborné 17. místo.

Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru...

Extrémní 41. ročník Dakaru je u konce. Martin Prokop navigovaný Janem Tománkem stanovil fantastickým šestým místem v celkové klasifikaci kategorie automobilů nový český rekord a vylepšil si...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai KONA Americkým SUV roku

Hyundai KONA Americkým SUV roku

Hyundai poprvé získal prestižní ocenění „North American Utility Vehicle of the Year™“ v kategorii SUV s modely KONA a KONA Electric Porotu ankety „Severoamerické SUV roku 2019“ tvořili...