Značka Citroenu – DS úspěšně skončila první pololetí 2014

Francouzská prémiová automobilová značka potvrzuje s 63 800 vozy DS prodanými po celém světě v prvním pololetí roku 2014 svou dynamiku.

1citrdsnov1000

Za tímto úspěchem stojí její prodeje v Číně

– které představují 16 % celosvětových prodejů. V Evropě čelí značka nepříznivé situaci, prémiový trh, na který DS patří, zde registruje pokles. V první části roku procházela řada DS obnovou, ve 2. pololetí bude tento trend pokračovat: na trh budou uvedeny vozy DS 3 a DS 3 CABRIO s novým světelným podpisem, objeví se nové limitované edice, nové motory a v Číně bude v září zahájen prodej prvního SUV DS.

Jde o úspěšný start, značka DS již od svého uvedení na trh v roce 2010 registruje 468 000 objednávek.

DS tvoří po celém světě již čtyři modely: DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 a DS 5, v březnu 2014 ji v Číně doplnil model DS 5LS. Pro tyto automobily je charakteristický pozoruhodný styl, elegance v každém detailu, ušlechtilé materiály a nejmodernější technologie.

 V prvních šesti měsících roku 2014 se po celém světě prodalo 63 800 vozů DS.

Objemy prodejů DS se v porovnání s prvním pololetím roku 2013 mezi jednotlivými zeměpisnými oblastmi velmi liší. Pro toto pololetí byla charakteristická obnova řady.

V Evropě (30 zemí) bylo nově zaregistrováno téměř 50 000 vozů DS, což představuje pokles o něco více než 20 %. Důvodů je několik:

  • širší základ pro srovnání. V prvním pololetí roku 2013 byl na evropském trhu, který zaznamenal pokles (-6,7 %), počet nově registrovaných vozů DS stabilní.
  • prémiový trh je méně dynamický než celkový trh. Prémiový trh, k němuž značka DS patří, zaznamenal za prvních pět měsíců roku 2014 pokles o 1,7 %, zatímco celkový trh vzrostl o 6,6 %.

Ve Francii, který je pro DS nejvýznamnějším trhem, poklesl prémiový trh o 15 %. DS v této situaci upřednostňuje strategii zachování hodnoty svých vozů.

 Vývoj DS probíhal v prvním pololetí následujícím způsobem:

DS 5 byl před několika týdny opatřen novým nápravovým systémem, novou šestistupňovou automatickou převodovkou a dvěma novými motory BlueHDi 180 a 120. Ty již dnes splňují budoucí normu Euro 6, spojuje se v nich výkon, úspornost a šetrný přístup k životnímu prostředí. Model DS 5 BlueHDi 180 s automatickou šestistupňovou převodovkou tak nabízí točivý moment 400 Nm při 2000 ot/min, spotřebu ve smíšeném režimu 4,4 l/100 km a emise 114 g CO2/km. Tyto výkony jsou na nejlepší úrovni v segmentu.

limitované edice, jako je DS 4 „Wifi On Board“ v Itálii, „DS 3 Dark Rose“ ve Francii a ve Švýcarsku a „DS 3 by Benefit“ ve Velké Británii.

  • Vůz DS 3, s nímž v květnu zákazníci vyslovili 79,3% spokojenost, navíc získal od společnosti JD Power ve Velké Británii ocenění „Best small car in 2014“.
  •  V Číně oslavila nedávno značka DS dva roky své existence. V prvním pololetí roku 2014 se zde prodalo 10 400 vozů DS, oproti 1 000 vozům v prvním pololetí roku 2013. Čína dnes představuje 16 % světových prodejů DS.

 Za tímto výsledkem stojí:

  • rozvoj sítě, kterou dnes tvoří 60 prodejních míst;
  • místní výroba dvou modelů, DS 5 a DS 5LS. DS 5 registruje v prvním pololetí roku 4 900 prodaných vozů, což je v souladu s stanovenými cíli. Model DS 5LS má za sebou rovněž slibný začátek, za první tři měsíce se ho prodalo již 4 900 kusů.

V ostatních zemích

– se prodalo 3 500 vozů DS, situace byla výrazně poznamenána nepříznivým vývojem směnných kurzů a poklesem trhů. V euroasijském regionu (do kterého spadá Rusko a Ukrajina) trh například poklesl o 9,5 %, v Latinské Americe činí pokles trhu 9,2 % (z toho Argentina -24 %).

DS pokračuje v dynamice vytváření značky

Druhé pololetí roku 2014 bude bohaté na novinky:

• v červenci se na trh dostanou vozy DS 3 a DS 3 CABRIO s novým světelným podpisem. Tyto modely v sobě koncentrují mnoho nových technologií:

  • Světlomety spojující LED a xenonovou technologii s novými směrovkami s posuvem světla. Jde o světovou premiéru, která zachovává vzhled vozů DS 3 a DS 3 CABRIO, ale současně jim přináší jedinečný stylový prvek;
  • Automatický brzdový systém „Active City Brake“. Nová technologie skupiny pro nouzové brzdění ve městě. Umožňuje zabránit drobným kolizím při nízké rychlosti;
  • Nové špičkové motory BlueHDi 120 a BlueHDi 100. Motor BlueHDi 100 vykazuje spotřebu ve smíšeném režimu 3 l/100 km, emise činí 79 g CO2/km.

Vozy DS 3 a DS 3 CABRIO s novým světelným podpisem nabízejí také nové možnosti osobních úprav na míru včetně nového motivu „Irrésistible Paris“ („Neodolatelná Paříž“), představující zásadní památky města.

  • limitované edice, jako je DS 4 Wifi On Board, která se na francouzském trhu objeví v září;
  • uvedení prvního prémiového SUV značky na čínský trh na konci září: DS 6 Wild & Refined.

A konečně se v Číně dál rozvíjí síť DS STORE, kterou má na konci roku tvořit přibližně 100 prodejen, zatímco v Evropě bude v provozu 50 showroomů DS.

Značka DS

Řada DS, která se na trhu objevila v březnu 2010 s vozem DS3, dnes funguje jako prémiová značka. Řada DS, jež se inspirovala od toho nejlepšího z francouzského know-how, zachovává hodnoty inovace a odlišnosti, které převzala od řady DS z roku 1955. Řadu DS, jež je určená pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, dnes tvoří 5 modelů: DS3, DS3 Cabrio, DS4, DS5 a DS 5LS (v prodeji pouze v Číně). Nabídka DS, pro kterou je typická výraznost z hlediska stylu, zážitků při řízení a elegance, se odlišuje rovněž technologickými novinkami, jako je v prvé řadě dieselový hybridní pohon, Hybrid4, v nabídce u vozu DS5. V Evropě je řada DS prodávána ve speciálních showroomech Citroën, v Číně využívá specifické prodejny DS. DS, to nejsou pouze výrobky, ale i exkluzivní prémiové služby pro zákazníky, nabízené zejména prostřednictvím klubu DS PRIVILÈGE. V roce 2013 potvrdila DS svůj celosvětový úspěch. Zaregistrovala 120 000 prodaných vozů, od zahájení prodeje jde již o více než 410 000 prodaných kusů.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1.července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...