Značka AAA AUTO získala pro rok 2018 prestižní ocenění Superbrands

Praha, 22. února 2018 – Společnost AAA AUTO získala již podruhé prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

V  poslední fázi výběru značek pro ocenění Superbrands má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

„Ocenění Superbrands, které jsme získali již podruhé v řadě, vnímám jako potvrzení správnosti naší marketingové a komunikační strategie. Na té se zásadní mírou samozřejmě podílí i naše úsilí o zkvalitňování servisu pro zákazníky a budování pozice firmy jako experta na trhu ojetých automobilů ve střední Evropě,“ uvedla generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová. Ocenění Superbrands společnost v letošním roce využije v rámci marketingu, na webových stránkách a v PR komunikaci.

AAA AUTO se zaměřila na razantnější posílení zákaznického servisu právě po nástupu nové generální ředitelky Karolíny Topolové v roce 2012. Vzniklo nové kontaktní centrum, které sdružilo dohromady celkem na 200 operátorů vyřizujících telefonické hovory a e-mailovou korespondenci se zákazníky, společnost vytvořila pozici zákaznického ombudsmana, kterým je bývalý mluvčí Škody Auto Milan Smutný, a posílila kontrolní mechanismy při výkupu vozů. Za dobu svého 26letého působení obsloužila více než dva miliony zákazníků a ročně prodá více než 75000 aut.

Společnost AAA AUTO získala pro své značky v nedávné minulosti i další ocenění. Samotná značka AAA AUTO se pravidelně umísťuje v žebříčku TOP 10 českých značek podle průzkumu agentury Ogilvy and Mather. V roce 2017 se spolešnost umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – HET ligy.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský temperament v moderním kabátě

Nový SEAT Ibiza a Arona: Španělský...

SEAT to není jen její mladší a ambicióznější Cupra. Španělská automobilka slaví 75 let a dává to patřičně najevo. Do nového výročí vstupuje s modernizovanými modely Ibiza a Arona –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy knihy: Ujela 693,38 kilometru na jedno dobití

Kia PV5 Cargo stanovila rekord Guinnessovy...

Kia přepsala historii a stanovila nový globální standard dojezdu elektrických vozidel. Kia PV5 Cargo, první specializované elektrické lehké užitkové vozidlo značky a součást průkopnické řady...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda Prelude: Návrat technické ikony

Honda Prelude: Návrat technické ikony

Po pětadvaceti letech se na evropské silnice vrací legendární jméno – Honda Prelude. A vrací se v podobě, která dokonale vystihuje dnešní automobilovou éru: plně hybridní kupé e:HEV,...