Zlato ze Španělska: Evropské finále soutěže o nejlepšího mechanika

V evropském finále soutěže o nejlepšího mechanika, které se konalo 4. prosince 1999 na Katalénském okruhu poblíž Barcelony, zvítězil v kategorii seniorů Peter Fajkoš v bratislavské společnosti Honda Omnia Motors.

Zlato ze Španělska: Evropské finále soutěže o nejlepšího mechanika

Soutěž o nejlepšího mechanika Evropy pořádá Honda Motor Europe od roku 1989 každý druhý rok. Loňský, v pořadí již šestý ročník se uskutečnil v boxech Katalánského závodního okruhu, který v sezóně hostí podniky mistrovství světa silničních motocyklů a formule 1. Do Barcelony přijelo 34 soutěžících z 18 zemí Evropy.

Vůbec poprvé byla soutěž rozdělena do dvou kategorií – senioři a junioři (věk do 25 let a méně než 3 roky u Hondy). Tomu se podřídila i národní kola v jednotlivých zemích. V tom našem, které proběhlo koncem června 1999 v Praze, zvítězili v kategorii seniorů Peter Fajkoš z Honda Omnia Motors z Bratislavy a Rastislav Oršulák ze Zony Prešov v kategorii juniorů.


Vlastní soutěž ve Španělsku sestávala ze čtyř testů (tří praktických a jednoho teoretického), přičemž junioři a senioři prováděli stejné testy, vyhodnocení však bylo samostatné. Při praktických zkouškách se zjišťovala znalost systému proměnného časování a zdvihu ventilů VTEC, jakož i detekce závady v elektroinstalaci automobilu a v jeho palivové soustavě.


Výsledky obou soutěžních kategorií byly oznámeny během slavnostního večera, kterého se zúčastnili též hosté z vrcholného managementu Hondy Motor Europe. Mezi seniory zvítězil Peter Fajkoš, druhý skončil zástupce z Německa a třetí byl z Belgie.


Ačkoliv má Honda v České a Slovenské republice mnohem kratší historii než v ostatních evropských zemích, dokázal přesto náš zástupce v této prestižní soutěži zvítězit. Pro Hondu ČR a SR je tento úspěch důkazem, že nastoupená cesta k zákazníkovi ve snaze nabídnout mu co nejkvalitnější servis je správná, a proto v ní hodlá pokračovat i nadále. Vítězové obou kategorií budou navíc pozvání jako čestní hosté na příští evropské finále mechaniků v roce 2001.

převzato z Honda magazínu 1/2000

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...