Společnost představuje nový název „Skupina PSA“ a nové logo.
Strategický plán Push to Pass otevírá nové stránky v historii skupiny. Kromě strategických os a přesně určených cílů představuje první krok k naplnění vize skupiny, jež vychází ze 2 hlavních cílů:
- být preferovanou globální automobilkou stojící na špici z hlediska výkonnosti
- stát se oblíbeným dodavatelem služeb mobility a udržovat se svými zákazníky dlouhodobý kontakt
Nová identita skupiny
– ta předchozí „PSA Peugeot Citroën“ pocházela z roku 1991, je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit. Cílem tohoto vývoje je reagovat na optimalizaci stávající zákaznické základny a současně ji, zejména díky digitalizaci, výrazně rozšířit.
Nová identita je symbolem dynamiky 3 výrazných automobilových značek:
- Peugeot
- Citroën
- DS
a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny. Současně v sobě odráží 200 let průmyslové historie skupiny.
Nové logo vzniklo interně, jeho autory jsou designéři Peugeot Design Lab
– což je studio typu Global Brand Design, které poskytuje odborné znalosti získané v automobilovém odvětví ve prospěch externích značek.
Šéfdesignér Jean-Pierre Ploué k tomu uvedl: „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu.“
Skupina PSA
Skupina PSA, za kterou stojí tři světově proslulé značky Peugeot, Citroën a DS, prodala po celém světě v roce 2015 celkem 3 miliony vozů. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2015 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2015 činily 104,4 g/km. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).
Více informací na:
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií