Od ledna do května se v Porsche centrech v Praze a v Brně prodalo již 102 vozů, což představuje nárůst o 19 % oproti stejnému období v loňském roce.
Trvale rostoucí zájem o značku Porsche opět potvrzuje vedoucí postavení Porsche v segmentu luxusních a sportovních vozů v České republice.
Nejprodávanějším vozem Porsche
– je v ČR nová generace modelu Cayenne, kterou si zakoupilo celkem 61 příznivců značky Porsche. Sportovně-terénní Cayenne se tradičně drží na předních příčkách prodejnosti vozů Porsche již od svého uvedení na trh v roce 2002.
„Přetrvávajícím trendem u všech modelů vozů značky Porsche je mezi českými zákazníky nadále volba nejluxusnější nadstandardní výbavy. V průměru zaplatí zákazník za tuto nadstandardní výbavu 30 000 Euro,“ říká Anna Gruberová, PR manažerka společnosti Porsche Inter Auto CZ.
Druhým nejúspěšnějším z nabídky vozů Porsche se stal model Panamera
– čtyřdveřový zástupce třídy Gran Turismo, kterého se od ledna do května tohoto roku prodalo 19 kusů.
Porsche Panamera
je skvělým příkladem strategie Porsche Intelligent Performance, která spočívá v neustálém zdokonalování a inovacích vozů značky Porsche. Poslední verze Panamera Diesel se například může pochlubit dojezdovou vzdáleností 1 200 km.
Modelu Porsche 911
– se od ledna do května prodalo zatím 14 kusů, vozů Cayman/Boxster bylo prodáno 8.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií