Již šestého ročníku se účastní více než 250 škol z 24 zemí Evropy.
Pro porovnání – prvního ročníku soutěže v roce 2007 se zúčastnilo 32 škol z 8 evropských zemí, roku 2011 to už bylo 155 škol z 22 zemí.
Z České republiky se do soutěže přihlásilo osm škol a na Slovensku potvrdily účast tři školy. Počet kategorií se změnil na čtyři: Fotografie, Video, Móda a Vizuální umění. Čeští a slovenští studenti se zapojí do všech kategorií. Práce vyhodnotí odborná porota a výsledky národních kol budou vyhlášeny v průběhu června.
Motivací studentů pro účast v soutěži
– je získávání nových zkušeností, inspirace a do určité míry i odměny za umístění. V národním kole je to za první 3 místa 1 200, 800 a 500 EUR, v evropském finále dokonce 4 000 EUR a unikátní zážitek ze zákulisí příslušné oboru a 3 000 resp. 2 000 EUR za další 2 místa.
Tradičně velmi zajímavá jsou zadání v jednotlivých kategoriích.
Úlohou mladých módních tvůrců je vytvořit outfit na automobilovou cestu snů – v Chevroletu dle vlastního výběru. Studenti zaměření na vizuální umění tvoří unikátní a působivý potisk na tričko a mikinu s důrazem na postoj a dynamiku s jemným odkazem na značku Chevrolet. Tvůrci videa mají za úkol vytvořit dílo, které motivuje lidi, aby ve svém životě něco udělali, aby se rozhýbali dříve, než jim další příležitost proklouzne mezi prsty. Nadějní fotografové se snaží svým snímkem zachytit příležitost, energii a posun směrem k novému způsobu existence s důrazem na budoucnost.
Čeští a slovenští studenti
– patří k horkým favoritům této velkolepé soutěže. Potvrdil to zejména loňský ročník; na slavnostním vyhlášení vítězů a odevzdávání cen během gala večera v Londýně získali v kategorii Video nejvyšší ocenění Tomáš Hercog, Petr Bača a Jan Berghauer, studenti Univerzity J. E. Purkyně z Ústí nad Labem. Vítězi kategorii Fotografie se stali Juliana Křížová a Jakub Vlček z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Triumf našich zemí završila Ľubica Mildeová z Fakulty architektury STU Bratislava vítězstvím v kategorii Móda.
„Značka Chevrolet se i u nás dostává stále více do povědomí a do podvědomí lidí, stala se značkou, o které se ví a s kterou se počítá. Důkazem jsou i výsledky prodeje naší značky. Stejně potěšitelné je, že Chevrolet je předmětem zájmu i mladých, kreativních lidí, stojících na začátku svého dospělého života a profesionální kariéry,” shrnuje smysl pořádání soutěže Young, Creative, Chevrolet Pavel Drábik, country manager Chevrolet pro Českou republiku a Slovensko.
Více informací o soutěži najdete na www.youngcreativechevrolet.com.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů