Výroba Fordu Focus C-MAX zahájena v německém Saarlouis

Tento nový kompaktní velkoprostorový vůz bude uveden do prodeje na trh na podzim roku 2003.

Výroba Fordu Focus C-MAX zahájena v německém Saarlouis
Výroba Fordu Focus C-MAX zahájena v německém Saarlouis

Ford Focus C-Max. bude nabízen ve 33 evropských zemích včetně ČR. Ford plánuje během letošního roku vyrobit 96 000 nových Focusů C-Max, což znamená denní produkci 1060 kusů. Celková kapacita výrobního závodu v Saarlouis, který vyrábí také Ford Focus, je 1735 kusů denně. Nový Focus C-Max se bude o výrobní linku dělit právě s ním.

Ford investoval do výroby nového vozu více než 400 milionů Eur. Tato částka zahrnuje také obnovu a rekonstrukci závodu v Saarlouis. Původních 450 robotů bylo ve výrobním procesu doplněno o dalších 490. Nová lisovací výrobní linka splňuje nevyšší standardy, co se týká flexibility a kvality.


„Investice 400 milionů Eur nám pomohla vybudovat flexibilní linku pro výrobu Fordu Focus, ale i Focusu C-Max. Tím jsme dosáhli toho, že je náš závod v Saarlouis schopen rychle a jednoduše přejít z výroby jednoho modelu na výrobu druhého, přesně podle potřeb našich zákazníků,“ prohlásil John Fleming, více prezident pro výrobu Ford of Europe.


Továrna v Saarlouis zaměstnává asi 7000 lidí a vyrábí již zmíněný Focus, nejúspěšnější evropský model své značky. Od roku 1998 se v Evropě prodalo asi 2,4 milionu Focusů. V roce 2002 byl Focus uveden i na australský trh, a prodává se tak na všech pěti kontinentech.


Se svými hladkými dynamickými liniemi a kompaktním tvarem, který nově definuje design moderního a sportovně pojatého velkoprostorového vozu, přichází nový Focus C-Max, aby se stal novým etalonem své třídy. Focus C-Max se hrdě hlásí k rodině Focusu, z níž vychází. Přináší ale ještě více prostoru, flexibility a komfortu, aniž by musel jen o procento slevit z tradičně skvělých jízdních vlastností Fordu Focus.


Focus C-Max je vozem vpravdě univerzálním. Kromě velmi dobré přepravní kapacity nabízí unikátní řešení zadních sedadel, které cestujícím vzadu nabízí stejný prostor jako luxusní limuzíny. K výhodám C-Maxu patří velký zavazadlový prostor a možnost využít čas strávený ve voze k zábavě či poučení.


Konstruktéři Focusu C-Max se nakonec rozhodli pro pětimístnou variantu; ukázalo se totiž, že třetí řadu sedadel u velkoprostorových vozů motoristé prakticky nevyužívají. Zato může Focus C-Max posádce ve srovnání s konkurencí nabídnout velkorysý vnitřní prostor ve spojení s tradičně skvělými jízdními vlastnostmi a mimořádným jízdním komfortem.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...