Ještě před rokem rodina bez automobilu – a minulý týden Milan Kunkela přebral v dealerství AUTO DOBROVOLNÝ klíčky od třech zbrusu nových modelů Chevrolet Captiva, Epica a Lacetti SW!
Třiatřicetiletý Jihlavan totiž zvítězil ve velké hře „Dream Garage“, kterou před několika měsíci vyhlásilo tuzemské zastoupení automobilky Chevrolet. K velkolepé výhře přitom panu Kunkelovi stačila jen trocha důvtipu při hledání stručné odpovědí na otázku: „Proč bych měl vyhrát auto ze své Dream Garage právě já?“.
Jeho reakci
„Mám rád auta velice, dýchám jen prach ulice.
Závidím všem jen, ten pohled zevnitř ven!“
totiž společnost PromoVeritas, renomovaná agentura z Velké Británie, která se specializuje na vyhodnocování spotřebitelských soutěží, vyhodnotila jako nejlepší z bezmála sedmdesáti tisíc došlých odpovědí!
„Se soutěžním letáčkem za mnou přišel kolega z práce, abych mu prý pomohl vymyslet vtipnou odpověď,“ přibližuje svoji účast ve hře „Dream Garage“ Milan Kunkela. „Dali jsme dohromady nějaký verš, ale mně to nedalo a doma jsem nastartoval internet a do soutěže se taky přihlásil. Vítězné dvouverší mne napadlo skoro hned. Odeslal jsem odpověď – a na celou záležitost vlastně zapomněl. Když mi pak kurýr po čase přinesl dopis s oznámením o výhře, byli jsme naprosto v šoku. Pořád jsem se obával, aby nešlo o soutěž typu „Vyhráváte milion, ale…“, vlastně pořádně tomu věřím teprve teď, při předávání aut!“
Hrací karty „Dream Garage“ se už od dubna objevovaly v denním tisku, rozdávaly se na promo-akcích v nákupních centrech, do hry bylo možné vstoupit i přes internet. Soutěžící měl do symbolické vysněné trojgaráže zaparkovat tři modely z širokého portfolia značky Chevrolet. Naději na výhru potom přinášela reakce na výše zmíněnou otázku. Autor nejzábavnější odpovědi získal všechny tři vozy Chevrolet ze svých třech garáží, druhý v pořadí získal Chevrolet zaparkovaný ve druhé garáži, třetí dostal vůz ze třetí garáže.
„Příjemně nás překvapila míra ohlasu,“ říká Petr Kolář, marketingový specialista českého zastoupení značky Chevrolet. „Nejpilnější byli účastníci propagačních akcí, svoji odpověď poslal každý pátý z těch, kdo si vzali hrací kartu.“
„Soutěže o automobily vždy budí velkou pozornost – ale dosud žádná nenabízela jako hlavní výhru hned tři vozy, a to dokonce podle vlastního výběru,“ říká Pavel Baštář, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Chevrolet. „Hra „Dream Garage“ byla opravdovým hitem a určitě veřejnosti hodně přiblížila naši modelovou nabídku. I propříště proto chceme připravovat podobně nápadité a neobvyklé akce – přesně to totiž odpovídá image značky Chevrolet!“
Velký zájem o hru „Dream Garage“ podpořila i šance pro prvních 35 tisíc (!) účastníků, pro které bylo připraveno unikátní CD „Chevrolet Legends“, přinášející výbornou muziku, jako stvořenou pro dlouhé cesty. Mimochodem málokdo by si asi tipnul, že Chevrolet a jeho modely se v průběhu let objevily ve více než šesti stovkách písní a výběrové CD přináší ty nejlepší z nich.“
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií