Na 200 vozů Škoda bude opět tvořit oficiální flotilu a budou k dispozici organizátorům letošní Tour, která čítá 21 etap o celkové délce 3607 km. Nadále je Škoda sponsorem bílého trikotu pro nejlepšího jezdce do 25 let a členem prestižného Klubu Tour de France.
Nově se letos Škoda stala sponsorem 8 profesionálních týmů, jež se závodu zúčastní a kterým dodá jednotlivě po 8 vozech; jako například francouzskému týmu Credit Agricole, italskému Lampre-Caffita, holandskému Rabobank, či švýcarskému týmu Phonak. Škoda rovněž podepsala kontrakt se společností MAVIC, která slouží jako technická asistence bez ohledu na tým všem, kteří se dostanou do problémů kupříkladu po kolizích. Podle Jaroslava Černého, mluvčího automobilky, tak budou vozy Škoda na letošním ročníku vidět skutečně všude. „Loňský rok byl startovací a výsledky můžeme počítat reálně až později, ale potěšující je fakt, že nejen ve Francii je v současné době asociace spojení Škoda – Tour de France značná. Lidé vědí, že Škoda k Tour patří a věříme, že pozitivní vnímání a image značky a vozů Škoda budou nadále stoupat“, dodal Černý.
Nápisy Škoda bude možné rovněž spatřit v cíli každé etapy a součástí prezentačních kolon jedoucích před pelotonem, bude letos i nejnovější model automobilky, Škoda Octavia Combi. Ku příležitosti letošního ročníku Tour je v limitované sérii nabízen akční model Fabia Combi Tour de France v typické žluté barvě.