Rozhodlo tak hlasování čtenářů odborných motoristických magazínů vydavatelství Motor-Presse Bohemia.
Automobily s okřídleným šípem ve znaku přitom zvítězily v kategorii vozů s cenovým limitem, čímž potvrdily svou atraktivitu pro české zákazníky.
„Zisk hned tří trofejí v anketě Best Cars 2012 je oceněním nejen pro naše automobily, ale také pro všechny, kdo stojí za značkou ŠKODA v České republice,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky ŠKODA. „Tento úspěch je pro nás cennější o to víc, že jsme bodovali v kategorii B, tedy mezi vozy s uvedeným cenovým limitem. Je to pro nás jasným signálem, že i v době cenově agresivních kroků konkurence dokáží čeští zákazníci ocenit skutečně férovou nabídku.“
České vydání ankety Best Cars – Nejlepší auta roku
– je součástí jedné z celosvětově největších akcí svého druhu. Vedle České republiky se vyhlašuje nejen ve všech zemích Evropy, v nichž vychází některý z časopisů rodiny Auto motor und sport, ale třeba také v Číně. Každá země pak vyhlašuje své národní vítěze.
„Anketa Best Cars – Nejlepší auta roku má velmi dlouhou tradici. V Německu ji časopis auto motor und sport uděluje od roku 1989, v České republice jsme ji poprvé vyhlásili v roce 1993,“ říká Michael Kudela, šéfredaktor českého a slovenského vydání magazínu Auto motor a sport z pořádajícího vydavatelství Motor-Presse Bohemia. „Její výjimečné postavení v rámci čtenářských anket spočívá nejen v počtu respondentů, ale také v tom, že vyhrát mohou jak nové, tak i dříve uvedené modely, které jsou stále v prodeji. Je jen na čtenáři, aby posoudil, zda si vítězství v jednotlivých kategoriích zaslouží novinky, nebo zavedené vozy,“ dodává Kudela.
Úspěch v anketě Best Cars – Nejlepší auta roku 2012
– je dalším z řady ocenění, které vozy ŠKODA získaly v letošním roce. Již v lednu bodoval model Citigo v novinářské anketě Auto roku 2012, kterou pořádá Svaz dovozců automobilů (SDA) spolu se Sdružením automobilového průmyslu (SAP). Kompaktní minivůz vůz značky ŠKODA suverénně zvítězil v kategorii městských automobilů.
Automobilka si vede dobře nejen u odborné veřejnosti, ale nachází se také v hledáčku čím dál více českých zákazníků. Během ledna a února 2012 bylo zaregistrováno o 6,2 % nových vozů ŠKODA více než za stejné období uplynulého roku. Značka si tak i nadále udržuje třetinový podíl na českém trhu s osobními automobily.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů