Ve třídě N do 1400 cm3 startovalo sedm vozů, z toho dva vozy Polo, které byly úspěšné i v loňském roce. S vylepšeným bílým Polem nového týmu Mac-Ha Engineering odstartovali Jindřich Kunc s pracovníkem importéra VW Janem Píchou, druhá posádka, hájící barvy prodejce koncernových vozů Porsche Praha, jela ve složení Jiří Linek a Jiří Kulhan a na svém Polu vedle nového designu měla různá technická zdokonalení.
Od první ze čtyřiadvaceti rychlostních zkoušek se na čele usadila dvojice volkswagenů s rychlou Suzuki Swift, která bohužel skončila v třetím měřeném úseku v poli. Kunc s Linkem pak závodili o každou desetinu vteřiny až do 11. rychlostní zkoušky, v níž Linek skončil na dvě a půl minuty v příkopu a vedoucí Polo již do cíle nedohonil. „Byla to škoda, mohli jsme spolu závodit až do cíle,“ posteskl si spolujezdec vítězné posádky Jan Pícha.
Kunc a Pícha absolvovali s vozem, vybaveným novou řídící jednotkou, prakticky bezproblémovou soutěž a v cíli se radovali z vítězství ve třídě a z pěkného třináctého místa ve formuli 2. Obě úspěšné posádky vozů Volkswagen Polo 1,4 16V se budou v letošním roce pravidelně zúčastňovat soutěží českého mistrovství a mnohými jsou považováni za favority své třídy.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií